Plussa vai ei?

Rinkelijenni, yleensä ovistesteissä viiva tummuu aina kierron loppua kohti :)

Joo, mä tiedän. Mutta mulla ei ikinä noin tummaksi, sitä ihmettelen. :) vähän sekavasti ilmaisin itseäni :D

Täällä kirjottelee kans himotikuttaja! Sain keskenmenon maaliskuussa rv 8+4 ja olo on nyt ihan samanlainen kun viimeksi ennen plussaa.. olisipa nyt tärpännyt. Nyt tosiaan vasta dpo 6.. viime raskaudessa oli samanlaisia menkkamaisia kipuja heti ovulaation jälkeen rv 7 asti..

ihan huviks testasin. ni tais mennä pieleen toi Sofi herkkä puikko. tollane tosi hämärä ku punane toisesta päästä

Liitteet

• 1482082219718.jpg
    1482082219718.jpg
    31.8 KB · Katsottu: 426
Ertza, Mutta kyllähän siinä aivan selkeä toinenkin viiva on? :eek:

Mutta miitu,miksi tuo toinen puoli on punainen

Aaa, katsoin puhelimella ja ei näkynyt tuota muuta väriä kuin kaksi viivaa.. Onpas erikoisen näköinen! Tee tosiaan uusi testi vaikkapa huomenna. Eihän sitä tiedä vaikka olisi viallinen, mutta toisaalta miksi sitten tuo väri jäisi myös tuohon testi-viivan kohtaan..

Hei kaikki! Asiantuntija apua kaivataan.
aaaaaesting.jpg
Tein iltapäivästä elämäni ensimmäisen raskaustestin. Kuukautiset pitäisi alkaa 2 päivän päästä mutta halusin koittaa testata kun on raskauteen viittaavia oireita pari päivää. Alku silmäyksellä katsoin että vain yksi viiva mutta sitten huomasin tuon haamuviivan. Mielipiteitä? Testin käyttöohjeissa ei ollut mitään mainintaa jos viiva näkyy vain heikosti. Ajattelin tehdä uuden testin huomenna tai ylihuomenna aamusta. Mikä olisi mahd. tarkka testi? (tämä oli halvin apteekin oma testi)

Anne-li, Onko mikä herkkyys tässä testissä? Minusta tuossa näkyy kyllä haamu ja jos testi on tarpeeksi herkkä, se tosiaan reagoi jo muutamaa päivää ennen kuukautisia mikäli raskaushormonia on tarpeeksi kehossa. Varovaiset onnittelut! :)

miitu. sitä mietin itekki
jos teen aamulla testin paremmalla onnella ja katsotaan onko nega vai ei

Tein yliopiston apteekin testin, en löydä mainintaa herkkyydestä. Kävin ostamassa nyt clearbluen testin digitaalisella näytöllä josta näkee myös mahdolliset viikot niin ei tarvitsisi arvuutella!

Anne-li, plussa tuo minusta on! :) onnea, toivottavasti vahvistuu!
Ja Ertza uuden mäkin tekisin. Tuuhan sitten laittamaan kuvia ;)

Täällä rfsu:n puikkotestillä edelleen nega, mutta kahdesti oksentanut. :/ Oon varmaan valeraskaana :D

@rinkelijenni Mäkin oon varmaan valeraskaana, kaiken maailman oireita ja testit negaa. Kumma juttu mitä mieli saa aikaseksi:shifty::excited001
Tosin mä en oo oksentanu.

KiPsUli6, meitä on sitten 2! :D Mikä kp/dpo sulla on menossa? :) on tää ihmismieli kyllä kummallinen!! Alkais sitten se vuoto, jos ei sitä plussaa tuu, niin pääsis sitten uuteen kiertoon :)

Mulla on nyt kp 27/30 eli kyllä se täti kohta kurvaa taas kylään, maha on just silleen kipee ku ennen menkkoja:mad:

Ääk Kipsuli ja rinkelijenni, Toivottavasti ei olisi vain valeraskaus vaan aivan se ihka oikea. :wink

Takaisin