Ruokahimot ja ällötykset

Tuore joululimppu, ai vitsi et oli hyvää! Musta vaan tuntuu että tämä leipähimo koituu mun kohtaloksi vielä :'D ja oli pakko ostaa kaupasta appelsiineja ja päärynöitä. Vastapainoksi terveellistäkin :P nam!
 
Mie vähän veikkaan, että tää vauva on eri merkkiä, koska tekee mieli kaikkea raikasta mitä ei esikois pojasta ollut :rolleyes: Kaurapuikula juustolla, kinkulla ja paaljolla kurkulla on mun päivittäinen nami
 
Samat sanat Pilvilinna! Mäkin ostin eilen kaurapuikulaa, ruisleipä vaan närästää eikä tee edes mieli.
 
Tein jo jonkun aikaa himoitsemaani siskonmakkarakeittoa :Heartred tai ei se keitto sillai muuten himottais muuta ku se siskonmakkara!! :D
 
Me käytiin subissa :P En kyllä voinu ottaa mitään kastiketta, inhoon niitä aina raskaana ollessa :D
 
Otti pe iltana päähän kun ei ollu kurkkua. No eilen menin heti aamusta kauppaan, että sain kurkkua ja vedin sitten melkein puoli kurkkua samantien. Onneksi olin kaukaa viisas ja ostin kaksi isoa kerralla. Mies halusi suolakurkkuja ja niiden hyllyyn luona kun arvoin että mikäköhän olis hyvä meinas yrjö tulla. Joten meillä on omat kurkut, mä en kyl o koskaan tykänny suolakurkuista...
 
meil on ny jonkun aikaa ollu kaupan joululimppua ja voi vitsi ku tekee aina mieli uunituoretta kinkkua siihen päälle! om-nom-nom! en malta oottaa et pääsee "koemaistaa" tän vuoden joulukinkun. :P
 
Mä kävin tänään taas subissa kun olin kaupoilla ja taas myyjää ihmetytti kun en ottanut mitään kastiketta :D En vaan pysty syömään niitä raskaana! Sama oli esikoisestakin, et salaatinkastikkeelle tuli totaalistoppi enkä oikein vieläkään tykkää siitä.

Mites muuten, tein äsken piparitaikinaa, mut uskaltaako sitä syödä (siis raakana :D), kun siinä on raakaa kananmunaa? Ne on kylläkin omien kanojen munia.
 
eikös raa'assa kananmunassa(kin) oo listeriariski? Tai missä sitä ei ois... :DDD

mua ei tosin liikuta ku oon kananmunalle allerginen...
 
Piimä, appelsiini ja salmiakki. Tänään tein ruuaks pääkalloa ja söin sitä ihan hirveästi, vaikka en oo normaalisti nyt raskausaikana pystyny syömään ku pieniä määriä kerrallaan, mieski oli ihan äimistynyt.
 
Takaisin
Top