Plussa vai ei?

b8354b2b9295746d248a56c9d0821bb9

aamulla testattu herkällä testillä :-) ..kunpa olis malttia odottaa muutama päivä testaamisien välissä.

Näillä näkymin 3.8 laskettu. Hämää vaan selvä plussa 3 vai 4 pv ennen menkkoja. Teen sunnuntaina digin katsotaan mitä se näyttää :)

Mä rupesin jännää et onks noi tarpeeks vahvoja mitä oon saanu. Aika samanlaisia ku markalla! :) mä sain dpo 7 viivanpaikan ja dpo10-12 koko ajan vahvistuvaa viivaa.

Pienitimantti mikä kp sulla on? Valitettavasti mun silmät ei kyllä haamua tuossa näe... :( pahoitteluni.. muokkasin kuvaa vielä omalla kännykällä ja ei siltikään... :(

Pienitimantti mikä kp sulla on? Valitettavasti mun silmät ei kyllä haamua tuossa näe... :( pahoitteluni.. muokkasin kuvaa vielä omalla kännykällä ja ei siltikään... :(

kp63 :-D siis selvennykses, mullei oo syyskuisen keskenmenon jälkeen tullu ollenkaan menkkoja enkä tikuta/tunnista ovulaatiota joten. :-|
Testaan tänään vielä herkällä testillä ja sit pidän taukoo testailuista. Ärsyttää kun ei tapahdu mitään puoleen tai toiseen. :-(

Pienitimantti, minä nään vaan viivan paikan. Testasitko tänään aamulla? Kannattaisko soittaa tk:hon ja pyytää verikokeisiin lähete?
Testasko pepe tänään?

Timbe testasin joo :D nyt ollaan lähdössä pojan 1v neuvolaan ni varmaan samalla kysäsen äitiysneuvolaan aikaa. Musta tuntuu että tosi hitaasti tummuu viivat näissä pc testeissä, onks jollain vinkata testiä mikä näyttää vahvempaa ku pc? :D

Pcn herkkyys on 25IU. Esim Apteq-merkkisen on 10IU ja saattaa siis näyttää vahvempaa viivaa (mulla toiminut aina hyvin ja näyttää viivat ensimmäisenä).

Takaisin