Poks!

5+0 poks :) vaikken nyt ihan oo käsittäny tätä poksumista? :D
Raskausviikot lasketaan edellisten kuukautisten alkupäivästä. Ja yksi viikko on aina esim 2+0-2+6. eka viikko on 0+0-0+6.
 
siis joo ymmärrän tuon laskemisen mutta tuo poksuminen mua kummastuttaa :D en esikoisen kanssa pyörinyt foorumeilla ja käsite on mulle outo, oon vaa ollu että noh viikko vaihtu :D
 
Balacenia mua hämää miten sulla voi olla nyt rv 7 kun kattelin tota la listaa ja sulla sama la sen mukaan kun mulla eli 3.7 :D Ja mulla pitäs olla nyt rv 6+5 :happy093:happy093
 
Balacenia mua hämää miten sulla voi olla nyt rv 7 kun kattelin tota la listaa ja sulla sama la sen mukaan kun mulla eli 3.7 :D Ja mulla pitäs olla nyt rv 6+5 :happy093:happy093
Noku menkoista laskettuna mulla ois la 1.7. Mut vaun laskuri heitti et 3.7. :D ja laskin ton menkoista vasta sit ku olin jo laittanut ton la:n tohon listaan. :)
Mut ne mun viimeisimmät menkat oli ihan surkeet, nii en oo varma onko ne ees ollu oikeet menkat. varhaisultraan onneksi pääsen, niin saa sit tietää et minkä kokoinen kirppu mahassa on. :)

Muutan sen la:n sit jos se johonkin suuntaan muuttuu. :)
 
Noku menkoista laskettuna mulla ois la 1.7. Mut vaun laskuri heitti et 3.7. :D ja laskin ton menkoista vasta sit ku olin jo laittanut ton la:n tohon listaan. :)
Mut ne mun viimeisimmät menkat oli ihan surkeet, nii en oo varma onko ne ees ollu oikeet menkat. varhaisultraan onneksi pääsen, niin saa sit tietää et minkä kokoinen kirppu mahassa on. :)

Muutan sen la:n sit jos se johonkin suuntaan muuttuu. :)



Ahaa okei, kai sä sen jossai oot selventänykki mut menny ihan ohi :D No eipä sillä nyt periaatteessa niin suurta merkitystä olekkaan. Päivä sinne tai tänne :wink
 
7+0 :happy: Yllättävän nopeesti mennyt 3,5 viikkoa ekasta hailurasta plussasta.
 
  • Tykkään
Reaktiot: NKV
Takaisin
Top