Vauvan liikkeet

Mulle tuli kipeitä supistuksia parin päivän päästä siitä kun aloin tota teetä juomaan. Siitä on monta viikkoa aikaa, ja sen koommin niitä ei oo sitten ollutkaan. Teetä menee silti joka päivä, ja myös kaikki S-alkuiset kikat käytössä, mutta mun mahassa on ilmeisesti niin kiva olla, ettei sieltä malta tulla pois. :D
 
Vaisumpaa liikehdintää nyt parina päivänä. Tänä aamuna tuntuu, että maha on humpsahtanut alaspäin. Kysyin perheeltäkin asiasta ja lasten mielestä näin on. Vauva painaa rakkoa koko ajan ja toisinaan peräsuoltakin, koska ison hädän tunne on aiempaa useammin. Ja liikkeetkin tuntuu alempana. *toiveikas*
 
Muokattu viimeksi:
Täällä Kirppu möyryää iltaisin ihan hulluna, mitään supistuksia tai vastaavaa ei ole ollut. Kaikki ystävät (4 kpl) joilla LA tällä viikolla, ovat jo synnyttäneet tai ovat nyt synnärillä. Pää hajoaa rv 40+3. Saas nähdä joudutaanko 41+5 yliaika-kontrolliin saakka
 
Liikkeitä on, mut paljon vaisumpia kuin aiemmin. Oikein saa kuulostella taas. Ehkä tolla ei oo enää tilaa liikkua? Viikko sitten kokoarvio 3,6 kg. Eilen neuvolassa kaikki ok. Nyt 40+6.
 
Liikkeitä on, mut paljon vaisumpia kuin aiemmin. Oikein saa kuulostella taas. Ehkä tolla ei oo enää tilaa liikkua? Viikko sitten kokoarvio 3,6 kg. Eilen neuvolassa kaikki ok. Nyt 40+6.
Täällä myös vaisuja liikkeitä.
Täytynyt välillä oikein laskea tuleeko tarpeeksi.
Luulen että on vaan ahdasta.
 
Täälläkin on liikkeet muuttuneet. Pari kertaa päivässä tulee vähän aktiivisempi hetki ja vauva myllää ihan kunnolla, mutta muuten hyvin rauhallista.

Asian vierestä, tuntuu et tää lokakuisten ryhmä on aika hiljainen, onko teillä salaisella puolella aktiivisempaa? Vieläköhän sinne pääsisi mukaan?
 
Asian vierestä, tuntuu et tää lokakuisten ryhmä on aika hiljainen, onko teillä salaisella puolella aktiivisempaa? Vieläköhän sinne pääsisi mukaan?
Salaisellakin puolella on hiljaisempaa kuin ennen, joskaan ei näin hiljaista kuin yleisellä puolella.
-Mukaan vaan!!! :wink
 
Niin ajattelinkin että synnyttäneillä on varmasti muutakin tekemistä :D

Jotenkin tuntuu et mielummin kirjoittaisi suljetulla puolella, tai ainakaan täällä julkisella ei viiti jakaa ihan mitä tahansa.
 
Takaisin
Top