Plussa vai ei?

Tintero, Minullakin digi junnasi suht pitkään 1-2 viikkoa. Moni sanoo ettei se ole niin herkkä kuin lupaa, joten en minäkään huolestuisi. :)

Miitu mä en ainekaan saanut tommosella haamua kun en ollut raskaana. Ja raskaana ollessa rv 4+0 tuli leffaviivat jo.

Misu, Huii, voisko olla? En uskalla innostua vielä. :p On tullut pissittyä yhtä jos toista viivaa ja viivanpaikkaa kuitenkin olematta raskaana. Täytyy testailla uudestaan la aamuna.

Miitu mulla oli just tollanen haamujen haamu clearbluessa, samana päivänä pregcheck näytti jo sellaisen silmällä erotettavan ja parin pvän päästä apteekin testi jo vahvemman viivan! <3

Miitu, tässä mun testi dpo9 joka sit jo seuraavana päivänä oli paljon vahvempi :)

dadddec4038795a15a00631cc11165d1

Miitu: Kyllä mun silmät kans näkee kaks viivaa. :) Oi että. ❤ En malta odottaa, että testaat uudestaan. ;)

Miitu mäki nään viivan, mutta ite oon saanu myös tollasen viivan vaikka en ollu raskaana.
Toivottavasti sulla kuitenki vahvistuu :)

Miitu mäki nään viivan, mutta ite oon saanu myös tollasen viivan vaikka en ollu raskaana.
Toivottavasti sulla kuitenki vahvistuu :)

Vähän samoilla fiiliksillä oon tässä, kun on tullut ennenkin pissittyä ties millaisia viivoja, että ei oo kyllä toiveet kovin korkealla. :)

Ovistesti nyt saattaisi puhua plussan puolesta..

Me juuri miehen kanssa oltiin puhuttu asiasta, kun ei oo tärppiä kuulunu että höllättäisiin hetkisen ja aloiteltaisiin yritystä uudemman kerran joskus keväällä. Ystävän kanssa suunniteltiin risteilyäkin pitkästä aikaa! :wink Niin noh, nyt sitten katsotaan tämä kortti loppuun ja jään varmaan taustailemaan jokskuu aikaa. :)

Kiitos kaikille tsempeistä!! :happy:

Liitteet

• 20161027_182125.jpg
    20161027_182125.jpg
    949.1 KB · Katsottu: 624
Nyt lupaan että oli viimeinen testi! Tuossa ensin testi jonka tein tiistaiaamuna (laitoin sen tänne vasta ke) ja sitten toinen jonka tein tänä aamuna. Menkoista laskettuna tänään viikkoja 6+0.

Paljon plussia kaikille!

Liitteet

• WP_20161025_07_14_34_Pro (2).jpg
    WP_20161025_07_14_34_Pro (2).jpg
    725.5 KB · Katsottu: 523
  • WP_20161028_06_28_55_Pro (2).jpg
    WP_20161028_06_28_55_Pro (2).jpg
    679.1 KB · Katsottu: 509
Miitun testissä näkyy haamulainen. Toivottavasti huomenna vielä selvemmin, jos sinne asti maltat odotella!

Multa FionaG:n tapaan viimeinen kuva tänne. Ei tarvi enää testailla. Tänään 4+6 ja ovulaatiosta tasan kolme viikkoa.

Sivuhuomautuksena täytyy todeta, että mun mielestä Pregcheckin liuskoissa on nykyään aika vaihteleva määrä väriä. Osassa kontrolliviiva on melko tumma ja osassa tosi vaalea (ja testiviiva näyttäisi seuraavan samaa kaavaa). Mulle yhden paketin testit aiheutti viime viikolla vähän harmaita hiuksia kun testiviiva oli melko haalea, mutta onneksi sitten seuraava paketti antoi parempia tuloksia. Ja tiedän toki hyvin, että raskaustestien viivojen vahvuuksia ei pitäisi seurata kun niihin vaikuttaa niin moni asia, mutta mun mielestä pc on aiemmin ollut vähän tasalaatuisempi. :)

Liitteet

• dpo 21 5 min.jpg
    dpo 21 5 min.jpg
    817.1 KB · Katsottu: 728
En malttanut odottaa huomiseen, noh ois varmasti ollut viisasta. Tuossa ohjeessahan näkyy että heikompikin viiva meinaisi että raskaana mutta yhtä hailura kuin eilinenkin.. Ja kuten Mintukka eilen jo totesikin niin moni on saanut samanlaisia viivoja olematta raskaana.

Täytyy käydä apteekista hakemassa joku muu testi jotta saa tässä mielenrauhan! :)

Upeat viivat Verde ja FionaG! :)

Mitäs mieltä olette näistä? Kahtena päivänä omaan silmään saanut haileita haamuja, jotka alkaa erottaa lähes heti testin kastuessa pissaan. Nyt jo kuitenkin dpo 18 ja eilen vasta sain ekan haamun tikkuun. Menkat nyt jo myöhässä muutamia päiviä. Vaikea yrittää kuvata näitä kun on haaleita mutta silmällä näkee selvästi että jotain viivaa siellä on. Testin herkkyys 25.
Tässä jos linkit ei toimi:
http://aijaa.com/hhnI3R
http://aijaa.com/iTRotJ

Muokattu viimeksi:
Mitäs mieltä olette näistä? Kahtena päivänä omaan silmään saanut haileita haamuja, jotka alkaa erottaa lähes heti testin kastuessa pissaan. Nyt jo kuitenkin dpo 18 ja eilen vasta sain ekan haamun tikkuun. Menkat nyt jo myöhässä muutamia päiviä. Vaikea yrittää kuvata näitä kun on haaleita mutta silmällä näkee selvästi että jotain viivaa siellä on.
hhnI3R
iTRotJ

Ei toimi kuvat? :0

Takaisin