Mä just pari päivää sitten (tänään siis rv36+3) mittasin vatsan ympäryksen ja se oli 109cm. Mä oon oikeasti luullut, että mun maha on tooooosi iso mutta ei se nyt vissiin sen isompi ole kuin muillakaan :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja meikäläinen itkee tihrusti koko automatkan kotiin. Saa nähä miten uni tulee. On ihan liian hiljainen tämä torppa 

) ja mustat jegginssit, kun mies sivulauseessa totesi, että kun mun vointi on näinkin hyvä, niin ihan varmasti menee pari viikkoa yliajalle. En suostu. :arghh:

Laitanpa samat vielä tännekin, mitä tonne salaiselle puolellekin: synnytystapa-arviossa käyty ja 100% varma tyttö siellä oli raivotarjonnassa ja naama lytyssä seinämää vasten. Valtakunnassa kaikki loistavasti ja annettiin lupa syntyä. Tietääkö joku mitä tarkoittaa, kun neuvolakorttiin kohdunsuun "auki" kohtaan on kirjoitettu joko uss tai nss? Tai voihan nuo s:t olla vitosiakin, tai epäselvästi kirjoitettu u vois olla myös k..
Ääh...
Noh, painoarvio 2734g ja vartaloltaan siro. Hyvin pitäisi mahtua tulemaan ulos. Sisätutkimus koski aika paljon, mietinkin, että miten mukavaa kun tuo jo koskee....
Mileim rv 36+3
Kuinka moni keskustelee salaisessa ryhmässä? Miten se poikkeaa esim tästä ryhmästä? :D
Mä en oo tullu facekaapista ulos. Enkä tiiä tuunko. Oon myös kovin miettinyt onko moraalisesti oikein julkaista lapsesta kuvia facessa syntyn jälkeen, kun hän ei pääse itse vaikuttamaan internet jalanjälkeensä.