Ilmaiset näytetuotteet vauvalle

Mulle tuli tänään Muumi-näytteet: kaksi 1-koon vaippaa, hoitoalusta ja pari liivinsuojia.
 
Mää sain muumi - näytteet jokunen aika sit ja siä oli 1kpl 1koon vaippa ja 1kpl 2koon vaippa. Plus hoitoalusta ja liivinsuojat. Huomasin et mulla alkaa olemaan noita liivinsuoja näytteitä ihan kiitettävästi eri merkeiltä.
 
Me ollaan käytetty se viaplayn ilmaiskuukausi ja sen jälkeen sain aktivoitua vr:n kesäbonuksen 1 kk imaista katselua. Luulis, että tässäkin tapauksessa voi eka käyttää tuon viaplayn oman tarjouksen ja sitten koodin. Tietty täytyy varmistaa mihin saakka tarjouskoodi on voimassa.
 
Mun muumit tuli keväällä. Silloin siinä paketissa oli vaippoja 4, 1&2 kokoa ja sitten se hoitoalusta.. Ihan ok.
 
Onks Netflixissä hyviä sarjoja? Viaplayn tarjonta ei mitenkään tosi tosi paljon innostanut, mutta eiköhän sieltäkin katseltavaa löydy! :)
 
Mä oon huono katsomaan mitään sarjoja, mutta Netflixissä Orange is new black tempaisi kyllä mukaansa kun valvoin tuon edellisen kanssa yöt sen ollessa vauva. Tosin jaksoin sitäkin katsoa vaan kaks ekaa tuotantokautta, kolmonen ja nelonenkin on jo tullut :)
 
Onks Netflixissä hyviä sarjoja? Viaplayn tarjonta ei mitenkään tosi tosi paljon innostanut, mutta eiköhän sieltäkin katseltavaa löydy! :)

Mun mielestä Netflixissä on kaikkiaan parempi sarjatarjonta kuin Viaplayssa.

Viaplayssa tosin on A-ryhmä/Arne Dahl -tv-elokuvia kaksi tuotantokautta ja NF:ssä vain yksi, jos siis on pohjoismaisten dekkarien ystävä. Dekkarien ystäville suosittelisin BBC:n Luther-sarjaa Netflixistä - tosin sarja on mielestäni tosi synkkä ja ahdistavakin. Ihan toisesta ääripäästä on pakko mainita Gilmoren tytöt, joka tuli taannoin kokonaisuudessaan Netflixiin. Yksi koukuttava sarja NF:ssä on How to get away with murder. Toki OITNB saa myös minun suositukseni :).
 
Olen katsonut Breaking badin kaksi kertaa läpi, ja on kyllä todella hyvä sarja. Se on tosin niin raaka ja ahdistava, ettei raskaana varmaan olisi kyennyt katsomaan sitä.
 
Mää kattelen vaan netflixistä kaikkee aivot narikkaan vievää hömppää, mm modernia perhettä jne. Mies tykkää kattella netflixistä elokuvia enempi.
 
Mä katsoin jo netflixistä kaikki Orange is the new black- kaudet ja tällä hetkellä menossa modernin perheen tuotantokaudet :) toi orange is the new black oli kyllä hyvä sarja, harmi että seuraava tuotantokausi tulee ilmeisesti vasta joskus ensi kesänä...
 
Penny Dreadful ei vakuuttanu ainakaa ekan jakson perusteella. Täytyy löytää joku muu miehen kaa katottavaksi.
 
Pikkusen on muuten koukuttava tuo breaking bad! Harmi kun aloin kahtomaan sitä miehen kanssa, niin en voi hyödyntää esim. tätä hetkeä kun tyttö on päikkäreillä :D En oo ainakaan viiden jakson jälkeen kokenut sitä ahdistavana, vaikka oon tosi herkkä kaikelle nyt raskausaikana ollut. Mut ehkä oon vaan paatunut kun katotaan mm. kauhua paljon :wink Vai paheneeko tuo tuosta?
 
Pikkusen on muuten koukuttava tuo breaking bad! Harmi kun aloin kahtomaan sitä miehen kanssa, niin en voi hyödyntää esim. tätä hetkeä kun tyttö on päikkäreillä :D En oo ainakaan viiden jakson jälkeen kokenut sitä ahdistavana, vaikka oon tosi herkkä kaikelle nyt raskausaikana ollut. Mut ehkä oon vaan paatunut kun katotaan mm. kauhua paljon :wink Vai paheneeko tuo tuosta?

Pahenee! :grin
 
Olisin hakenut tänään baby boxin, mut ne oli loppu. Saa nähdä jaksanko mennä enää uudestaan kyselemään.
 
Siis laittoivat nyt näytteen 3-koon housuvaipasta??? Kun poika on 9,5 kk ja painaa reippaasti yli 10 kg! :woot::laughing001:confused2:signs001
 

Liitteet

  • PicsArt_08-18-10.34.03.jpg
    PicsArt_08-18-10.34.03.jpg
    296.6 KB · Katsottu: 28
Meille tuli myös. Oli kyllä sopivan kokoinen. Nehän on 11 kiloon asti, meidän hoikkis painaa nyt n. 9kg, vaikka onkin pitkä.
 
Takaisin
Top