Tänään on kyllä menty vähän puujaloin... että ei tässä nyt ehkä joka päivä painella 12km lenkkejä. Mutta oltiin siis eilen Kissojen Yössä Korkeasaaressa ja auto piti jo jättää 2km päähän ja sit mitä nyt tuli siellä muuten käveltyä ja aikaisemmin päivällä hain ton meidän kolmosen kerhosta, mikä on se 4km.
Nyt oon vaan pessy pyykkiä ja lasagnen tein ja appi toi puolukoita 5kg niin ne keittelen hilloksi. Illalla saunaan ja sit vaan aikasin unille. Jäi viikolla vähän unet vähiin, niin täytyy nyt vähän tasata.
Mun kaveri sai eilen vauvan. Meni reilusti yli viikon yli lasketun ja käytti kaikki mahdolliset konstit että olis aiemmin synnytys alkanut. Kävi synnytysjoogassa, akupunktiossa, joi jotain synnytysteetä jne. Totesi, että humpuukia on. Kolmas lapsi ja kaikki menneet yli lasketun, eli ei ne kaikille toimi.
Mä en oo koskaan ite noihin uskonut, mun kroppa on semmonen, että tykkää hautoa loppuun asti ja vaikka se kuinka on raskasta niiden viimeisten viikkojen aikana, niin ei auta kuin kestää. Siinäkin mielessä jokainen kroppa on erilainen, toisilla noi vippaskonstit varmaan vaikuttaa herkästikin, toisilla ei mitään vaikutusta.
Löysin muuten semmosen lisätiedon harjoitussupistuksista, että noin yleisesti niistä ei ole vaaraa. Mutta jos niitä tulee enemmän kuin 6kpl tunnin aikana ja ne aiheuttaa kipua, pitää aina mennä näytille. Mulla on ollut kyllä ihan niitä kivuttomia, ikävältähän ne tuntuu ja tukalalta, mutta toistaiseksi ei satu.
Kumartelu ja kyykkiminen on alkaneet tuntumaan pahalta. En jotenkin pääse hyvään asentoon ja tuntuu, että ilmat puristuu ulos keuhkoista. Onko teillä muilla tommosta tunnetta?