Marras16
Näppärä viestien naputtelija
Nyt alkaa iskemään lähes paniikki. Tuntuu, et kamalasti kaikkea mitä vielä pitää tehdä. Noi kela- ja verojutut, (varasin itelleni ajan kelaan, kun en tajua miten noi avustukset haetaan, kun tehnyt pätkätöitä ja se aika vasta 1.9.), sitten rempan aikataulut pitäisi (toivottavasti) selvitä tämän viikon aikana, saisi rempan alta pois ja pääsisi laittamaan ja järjestelemään. Vauvan huoneen lisäksi mun pojan huone menee melkolailla uusiksi ja mun ja miehen vaatehuoneen sisältö pitäisi sovitella uusiin vaatekaappeihin, plus tietty vauvan ja mun pojan. Sit sais vihdoin noi laatikot ja pussit olohuoneesta ja varastosta veks. Sitten voisi lopultakin avata yhdistelmävaunupakkauksen ja tarkastaa, et ne on ok. Ja hankintoja vielä on. Uusi sisäovi pitäisi tilata... Sitten jossain välissä pitäisi ehtiä naimisiinkin mielellään ennen vauvan syntymää, ettei tarttisi sitten noita isyydentunnistusjuttuja miettiä erikseen, kun kerran jokatapauksessa ollaan naimisiin menossa.
Sori jo etukäteen avautuminen mut: mua suoraan sanottuna potuttaa, kun mies ei tajua yhtään, että ei tässä enää hirveästi aikaa ole. Se "vaan" käy töissä ja sen jälkeen vaan enimmäkseen relailee ja kattelee Olympialaisia. No joo, sillä on vaativa työ ja tottakai sitä on väsy töiden jälkeen, eikä jaksaisi hirveästi extraa miettiä, mut silti. Sit jos otan puheeksi, et nää ja nää asiat pitäs hoitaa ja miettiä ni se vaan ahdistuu ja stressaantuu. Kyllä se paljon asioita hoitaakin, kuten käy lukemassa niitä talon lämpö-ja vesimittareita ja kirjaa niitä sitten exceliin ja seuraa käyriä
, mut välillä tuntuu, et saa olla asioista muistuttelemassa ja sit tuntee ittensä nalkuttavaksi akaksi. Noh, kai sitä tarttee vaan sisäistää et nää hommat tulen hoitamaan aikalailla itse. Tietty kun kotonakin nyt olen niin luonnollisestikin mun kontolle se päävastuu näissä menee. Mä vaan kärsimättömänä ahistun kun ei ole päivämääriä ja selkeitä suunnitelmia, vaan lähes kaikki on vaan "katotaan sitä sitten joskus"-vaiheessa. Huh, helpotti hiukan. 
Sori jo etukäteen avautuminen mut: mua suoraan sanottuna potuttaa, kun mies ei tajua yhtään, että ei tässä enää hirveästi aikaa ole. Se "vaan" käy töissä ja sen jälkeen vaan enimmäkseen relailee ja kattelee Olympialaisia. No joo, sillä on vaativa työ ja tottakai sitä on väsy töiden jälkeen, eikä jaksaisi hirveästi extraa miettiä, mut silti. Sit jos otan puheeksi, et nää ja nää asiat pitäs hoitaa ja miettiä ni se vaan ahdistuu ja stressaantuu. Kyllä se paljon asioita hoitaakin, kuten käy lukemassa niitä talon lämpö-ja vesimittareita ja kirjaa niitä sitten exceliin ja seuraa käyriä
Muokattu viimeksi:

, kerroin tästä miehelle niin hän totesi että ehkä tässä vähän jo voi alkaa valmistautuun. Musta tuntuu ettei mikään oo valmista vaikka onhan sitä jo asioita tehty. Rattaatkin vielä puuttuu. Kohta voi jo tulla kiire..
Tulen tosiaan 4d-ultrasta ja kaikki oli täydellisesti. Hyvät sykkeet, kammiot, suonet, nuorat, istukan sijainti/reunat, vauvan koko, rakenne, mittasuhteet..ja ja...
Vähän se oli alien kuten nuo 4d-kuvat usein onkin..
mut tunnistin oman nenäni häneltä kuten esikoiseltakin..