Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Juu oon. :D mul oli tossa kyyti ongelmia, mutta onneksi nekin järjestyi! :D

Ooo hyvähyvä! :) Onks teil se kans sillo joskus puol5? :D Mietin et onks ne porrastettu vai miten :D Toivottavasti ei kestä mitää hirveen montaa tuntia ku alkaa aina selkää särkee jos pitkää jaloillaa :D Tai sit pitää ettii joku retkituoli mukaa :D

5 alkaa vissiin ja kuulemma sieltä päästään lähtee vasta kasin jälkeen, mut siinähän kahvitellaa yms. :D

Ja kai kaikilla alkaa viieltä! Ja kaikki on siinä samassa. :D

5 alkaa vissiin ja kuulemma sieltä päästään lähtee vasta kasin jälkeen, mut siinähän kahvitellaa yms. :D

Ja kai kaikilla alkaa viieltä! Ja kaikki on siinä samassa. :D

D::: voihan juku, tulee tuskanen ilta :D toivottavasti ei satais kauheesti ni ei ois tarvetta sateenvarjolle ja estää ihmisiä näkemästä :D Ja et kengät ei kastuis ja pilaantuis :DDDDDDDD

Hah, siellä oli sillon kotiväenpäivänä perseestä, kun ei ollut koko kasarmilla ensimmäistäkään penkkiä. :D

Hah, siellä oli sillon kotiväenpäivänä perseestä, kun ei ollut koko kasarmilla ensimmäistäkään penkkiä. :D

Jep ja joka paikkaa oli hirveesti jonoa ja ihmisii oli jokapuolella! Ja sit se oli niin sekava paikka ja mäkinen ja ne oppaat käveli ihan hirmu nopeesti :D Ku pyysin niit vähä hidastaa ni ne oli sillee "Ai kato, ei me huomattu et oot paisunu, hidastetaa vaa." :D Miten ei voi huomata?? :D

Jep ja joka paikkaa oli hirveesti jonoa ja ihmisii oli jokapuolella! Ja sit se oli niin sekava paikka ja mäkinen ja ne oppaat käveli ihan hirmu nopeesti :D Ku pyysin niit vähä hidastaa ni ne oli sillee "Ai kato, ei me huomattu et oot paisunu, hidastetaa vaa." :D Miten ei voi huomata?? :D

Hahaha voi ei! Ne oli kyllä vauhdikkaita, ois voinu vähän hidastaa varsinkin kun joukossa oli vanhojakin. :D

Kiitos tsempeistä! ❤ Täytyy nyt kyllä luottaa vaan itteensä, eikä olla liian varovainen ja miettiä vaan keskenmeno mahollisuutta tässä!
Muistin juuri että neuvola täti sano et ens neuvolassa eli kuun alussa voidaan yrittää kuunnella jo sydän-ääniä :')(sillon on rv11).. ei oo niin pitkä aika siihen ja jos sydän äänet löytyy niin saa kyllä mukavasti tätä pelkoo pois ja voi kevyinmielin odottaa loppu kuun sikiöseulontaan :-)

Mulla esikoisesta oli aika sekavia tunteet ton keskenmenon kans.. Sinänsä ajattelin koko ajan, että mahdotonta että jotain käy, mutta kyllä mä muistan kun istuin päksissä ja odotin rakenneultraa ja olin varma että vauva on kuollut.. Vaikka mä tunsin liikkeet jo silloin, en luottanut siihen. (:D)

Mutta mulla ainakaan ne pelot ei loppuneet lapsen synnyttyä, sitten astui kuvioihin kätkytkuoleman pelko. Ja se oli kyllä ajoittain vielä pahempaa. :(

Ei saisi lukea netistä huonoja kokemuksia!

Mieki muistan kun pelkäs keskenmenoa varsinkin kun mulla loppu raskausoireet rv10 mut palas rv12 vieläki pahempina :D sen jälkee pelkäs kohtukuolemaa ja nyt välissä aina kätkytkuolemaa

Eilen oli kontrolliultra jossa todettiin muksun olevan jo lähes kolmikiloinen, kääk! :o Viikkoja tänään 35+1...synnytystapa-arviokin on kohta, samoin uusi kontrolli - must alkoi tuntuu et tää käynnistetään.

Eilen oli kontrolliultra jossa todettiin muksun olevan jo lähes kolmikiloinen, kääk! :o Viikkoja tänään 35+1...synnytystapa-arviokin on kohta, samoin uusi kontrolli - must alkoi tuntuu et tää käynnistetään.
Apuva :o mua jännittää ens tiistai iha sikana ku sillo saa itekki tietää minkä kokonen pötkylä täällä majailee. Mies oli 4,5kg ja mää 4kg nii vähä hirvittää et kui iso tää vauva tahtoo olla jos meihin tulee :D

Oonaa oletko ostanut kelan piikkiin vauvanhoito tavaroita? :D

Oonaa oletko ostanut kelan piikkiin vauvanhoito tavaroita? :D

Ollaa ostettu mut ei olla haettu niit rahoi vielä ku ne saa vasta ku lapsi syntyy :D Vaunut on ainoot mitä ei saada ku ostettii yksityiseltä mut nyt oon alkanu pohtii et vois jossai vaihees ostaa uudet ni sit niist sais ne rahat :D Ja haetaa vaa turvakaukalosta ja telakasta, pinnasängystä ja hoitotaso-lipasto systeemistä ne rahat ku ne oli kalleimmat :D

Juu! :D tiiätkä ne maxini summat mitä ne maksaa mistäkin?

Ootteko koittanu raskausaikana kuvata masuasukin mylläystä ja saanu hyvääkin videonkuvaa? :D Oon koittanu saada kuvattua tulevalle kummitädille ja miehelle tietty mut heti ku saan kameran auki ni mylläys loppuu :D Aavistaako pikkunen jotenki et "ahaa nyt äiti tahtoo kuvata, voisinpa vaikka lopettaa hähää" :D

Takaisin