Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Apua en kestä sain ekaa kertaa molempien sykkeet kuuluviin <3 aina vähän pelottanut B vauvan puolesta kun en ole kuulut liikkeita enkä sykettä löytänyt ja A vauva taas riehuu senkin edestä :D

Pakko kysyä että mistä tiiät kumpi siellä liikkuu ja kumman sydänäänet ne on? :D ja millä viikolla oot nyt? :)

Jajaja miten se A/B vauva määritellään. Utelias. :D

mulla moelmmat on todella eri kohdissa :D A vauva sijaitsee vasemmalla puolen jo navan korkeudella ja B vauva oikealla puolen vatsaa aivan alhaalla :) tällä hetkellä kyllä epäilen, että A vauva muuttuisi B ja B-> Aksi ja sanoi jo lääkäri viime ultrassa että se on mahdollista kun maha kasvaa :) ja siis A vauva on se alempana oleva eli kumpi syntyy ensin :D " joo siis nää miun selitykset on hienoja ":D ja huomenna tulee tasan 16+0 ja nään vauvat ens maanantaina vähän jännittää <3

Meillä on himpun verran alle 60m2 kaksio, omalla saunalla ja isolla vessa/kylppäri yhdistelmällä sekä parvekkeella ja sopivan kokosella keittiöllä että mahutaa molemmat sinne tekee ruokaa :) Nukutaan nyt ainaki alkuun kaikki samassa makkarissa (mikä on tosi tyhmän mallinen, pitkä ja kapee :D ) ja jossain vaiheessa haluun sit kolmioon muuttaa että saa vaava ja me omat huoneet ja omaa rauhaa :) Asutaa tosi kivalla ja raihallisella alueella ja haluisin samalta alueelta löytää sit uudenki asunnon :) Lahtee en haluis muuttaa mut mies haaveilee Lahdesta :D Saa nähä mikä vääntö tulee sit ku on ajankohtasempaa :D

mulla moelmmat on todella eri kohdissa :D A vauva sijaitsee vasemmalla puolen jo navan korkeudella ja B vauva oikealla puolen vatsaa aivan alhaalla :) tällä hetkellä kyllä epäilen, että A vauva muuttuisi B ja B-> Aksi ja sanoi jo lääkäri viime ultrassa että se on mahdollista kun maha kasvaa :) ja siis A vauva on se alempana oleva eli kumpi syntyy ensin :D " joo siis nää miun selitykset on hienoja ":D ja huomenna tulee tasan 16+0 ja nään vauvat ens maanantaina vähän jännittää <3

Mistä sen tietää et onko ne vaihtanu paikkaansa keskenään? :) Huomaako sen ultrassa jotenkin vai? Ihanaa päästä kuulemaa sulta tästä kaksosraskaudesta! :)

Joo ultrassa sen kai voi huomata tietenkin ei voi olla varma et kumpi on ollut kumpi kun ne alkuraskauden ultrassa on niin samoilla paikkeilla :D joo voin nyt jo sanoa, että itsestäkin tää on kiva kun kaks tulee niin on vähän erilaista, mutta tunnen itseni kyllä tyhmäksi kun en paljon kaksosista tiedä kun neuvolassa niistä ei paljoa tiedetä tai siis osata kertoa :/onneks aateltiin mennä miehenkaa ens kuussa pohjois-karjalan monikkoperhe valmennuksiin jos sieltä sais tietoa ja vastauksia :)

Me asutaan 80m2 kolmiossa, lasitettu partsi ja tilavat huoneet löytyy :) Oon tähän kämppään kyllä super tyytyväinen, ei tarvitsisi ainakaan tilanpuutteen vuoksi muuttaa moneen vuoteen :D Vauva nukkuu meidän makkarissa synnyttyään ja jossain vaiheessa saa ton vierashuoneen sit itelleen :)

Hei kiinnostais tietää kuinka isoissa kämpissä (m2, h?) porukka asuu. Ja kuinka moni henkinen perhe olette :)

Tässä mietiskelen että kumpi meille ois parempi, kaksio vai kolmio kun vauva on syntynyt.

Kauheen "isoja" asuntoja muilla! :D Itse asumme 54 neliöisessä kaksiossa. Tässä on "lisänä" vaan parveke. Keittiö on ihan "kunnollisen" kokonen mut muuten tuntuu kyllä melko ahtaalta jo nyt! Asun siis mieheni ja kahden kissan kanssa, ja lokakuun alussa sit kirppu mahastani liittyy yksiöstään pieneen kaksioon <3 Tarkoitus olis joskus talvella 2017 muuttaa rivitalo? Kolmioon vuokralle ja sit ruveta seuraavaksi miettiin ok- taloo. Tai näin MÄ oon ainakin toiveita elätellyt :D

Kauheen "isoja" asuntoja muilla! :D Itse asumme 54 neliöisessä kaksiossa. Tässä on "lisänä" vaan parveke. Keittiö on ihan "kunnollisen" kokonen mut muuten tuntuu kyllä melko ahtaalta jo nyt! Asun siis mieheni ja kahden kissan kanssa, ja lokakuun alussa sit kirppu mahastani liittyy yksiöstään pieneen kaksioon <3 Tarkoitus olis joskus talvella 2017 muuttaa rivitalo? Kolmioon vuokralle ja sit ruveta seuraavaksi miettiin ok- taloo. Tai näin MÄ oon ainakin toiveita elätellyt :D

Meki asuttii kerrostalossa 54 neliöisessä kaksiossa mut miehen saatua töitä kainuusta muutettii peltojen keskelle tähän kolmioon. Onneks tuttu vuokraa tätä meille nii vuokra on aiva naurettavan pieni, ja pystyy alkaa säästämään sit omaan samalla. :) meillä siis kahen makuuhuoneen lisäks tupakeittiö, sauna, iso suihkutila ja kodinhoitohuone. Takapihalla iso terassi ja talon ympärillä metsää, peltoa ja tilaa lapsella juosta kunhan siihe ikään tulee.

Me asuttiin aiemmin 48 neliöisessä asunnossa jossa oli saunakin. Kyllä sielä ihan asui mutta säilytystilaa oli tosi vähän ja vuokra korkeampi kuin tässä nykyisessä. Me myös muutettiin miehen saatua parempia töitä :)

Meilläkään ei mahdu enää minnekkään mitään täällä 57 neiliöisessä.. Joten pakko muuttaa! :D

Me asutaan tällä hetkellä 59 neliöisessä kerrostalo kaksiossa mutta muutetaan ensikuussa uuteen kotiin <3 paritalo kolmioon jossa 80 neliötä ja lisäksi omaa pihaa!! On kyllä huippu kun löydettiin tuo eikä vuokrakaan ollut paha ;)

Me asutaan omakotitalossa taajamassa, neliöitä on muistaakseni n 100. Tässä on kolme mh joista kaksi meidän harrastuskäytössä, keittiö joka kaipaa remonttia että saadaan astianpesukone, ja tosi pieni kylppäri. Haluisin kodinhoitohuoneen joku päivä jonnekin. Piha on ok, äitiltä periytynyt viherpeukalo (keskellä kämmentä) vaatis vaan lisätilaa, lähinnä hyötypuutarhan muodossa. Kävelymatka kauppaan ja pyörämatka kouluille ja molempien työpaikoille. Meillä vaan on haaveena muuttaa maalle vielä joskus, mutta eiköhän tää riitä meille moneksi vuodeksi vielä.

Pitää tulla teillekin ilmoittamaan, että meidän tyttö syntyi sunnuntaina, viikolla 25+1. Mulla oli hieman kivuliaita supistuksia ja veristä vuotoa. La-aamulla lähdettiin käymään synnärillä, jossa huomattiin, että paikat oli täysin auki. 14 tuntia pystyttiin viivyttämään synnytystä. Tyttö syntyi sitten yhden aikan yöllä. Mitat oli 650g ja 31cm. Hän on nyt teholla ja taistelee, meidän pieni soturiprinsessa :) Mulla on kova luotto siihen, että hän selviää, mutta myös menettämisen pelko. Vaikea katsoa, kun pieni rakas on niin monien letkujen keskellä. Syksy menee sairaalan ja kodin välillä, toiveena olisi päästä jouluksi kotiin. Nyt mennään kuitenkin päivä kerrallaan. Mieli on ollut aika sekainen ja väsynyt viime päivinä. Pikkuhiljaa alkaa käsittää, että musta ei tulekaan tavallisen vauvan vanhempaa marraskuussa, vaan olen nyt ja aina tuon pienen keskosen äiti.

Edit: Luultavasti jään taustailemaan ketjua, ei ole nyt jaksamista ja aikaa kirjoittelulle :)

Pitää tulla teillekin ilmoittamaan, että meidän tyttö syntyi sunnuntaina, viikolla 25+1. Mulla oli hieman kivuliaita supistuksia ja veristä vuotoa. La-aamulla lähdettiin käymään synnärillä, jossa huomattiin, että paikat oli täysin auki. 14 tuntia pystyttiin viivyttämään synnytystä. Tyttö syntyi sitten yhden aikan yöllä. Mitat oli 650g ja 31cm. Hän on nyt teholla ja taistelee, meidän pieni soturiprinsessa :) Mulla on kova luotto siihen, että hän selviää, mutta myös menettämisen pelko. Vaikea katsoa, kun pieni rakas on niin monien letkujen keskellä. Syksy menee sairaalan ja kodin välillä, toiveena olisi päästä jouluksi kotiin. Nyt mennään kuitenkin päivä kerrallaan. Mieli on ollut aika sekainen ja väsynyt viime päivinä. Pikkuhiljaa alkaa käsittää, että musta ei tulekaan tavallisen vauvan vanhempaa marraskuussa, vaan olen nyt ja aina tuon pienen keskosen äiti.

Edit: Luultavasti jään taustailemaan ketjua, ei ole nyt jaksamista ja aikaa kirjoittelulle :)

Hurjasti stemppiä sinne ja voimia tytölle sekä vanhemmille! :Heartred

Paljon onnea äiti96, vaikka valitettavan aikaisin pieni putkahti ulos!

Paljon voimia ja tsemppiä, sitä te nyt tarvitsette! Toivotaan, että kaikki menee hyvin!! ❤

Takaisin