Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi että, mäkin odotan et tulis se oikee vauvamasu tän turvotuksen tilalle :D

Ja ette uskokaan miten harmittaa kun kaikki pelaa pokemonia, mutta mun iänkaikkisen vanha huawei ei pyöritä sitä ja toinen vaihtoehto ois lumia mut sillepä sitä ei sitten taas saa... Minäkin tahon :mad:

Määki pokemonin latasin mut ei täällä tuppukylässä oo pokemoneja :( ja ku asutaa viel 15km päässä keskustasta keskellä mettää ja peltoa, nii täällä ei oo yhtää.

Alkoi naurattamaan riikkariin viesti että kun ei sielä ole pokemoneja :D itse tykkäsin nintendolla pelata pokemonia vielä ylä asteelakin, mutta en kyllä ole tuohon go juttuun hurahtamassa! :p mun 26v ja 14v veljet pelaavat sitä :grin ei mulla itellä olisi oikein aikaakaan... Tai toki sitä vois lenkillä niitä pokemoneja etsiä, mutta ei riitä mielenkiinto :rolleyes:

Oho täälläpä ollu paljon keskustelua :D kela kyllä hyvin avustaa varsinkin jos lapsi tulee intin aikana... tällä hetkellä maksan vuokrasta 125€ ja loput kela ku hankittii tää asunto kesken intin just tulevan lapsen takia ja vaunukki kela korvas :) (350€) mulla tänään just siskonlapsi kovasti kyseli että joko serkkupoika syntyy ja että haluaa sen nyt heti leikkimään.. toinen taas oli sitä mieltä että voiko sitä vaihtaa ku se haluis tytön :D itsellä ei oo tullu hurahdettua tuohon pokemon peliin mutta vois ladata ja pelata niin sais tekemistä loppuraskaudeksi... nyt sunnuntaina laskettu aika ja tuntuu et aika matelee ja joka yö nukkumaan mennessä vaa miettii et tuleekohan ens yönä lähtö

Mäki pelaan pokemon go:ta! Pikkuveli tulee aamulla mun luo ja lähetää jahtiin. :D

Oonaa tuleeko sun mies tänä vklp lomille? :)

Hahahaa mäki pelaan veljen ja iskän kanssa :D (oltiin äsken isin kanssa pikku veskulla ni ihmiset vähän katteli ku kuljin tän mahan kanssa ja iha into piukeena etin pikatchui :D ) Ja ei tuu vieeeelä piiiiitkää aikaa lomille, vast 5.8 seuraavat sen lomat :( mut sen jälkee tuleeki jo joka viikonloppu ❤

Oho täälläpä ollu paljon keskustelua :D kela kyllä hyvin avustaa varsinkin jos lapsi tulee intin aikana... tällä hetkellä maksan vuokrasta 125€ ja loput kela ku hankittii tää asunto kesken intin just tulevan lapsen takia ja vaunukki kela korvas :) (350€) mulla tänään just siskonlapsi kovasti kyseli että joko serkkupoika syntyy ja että haluaa sen nyt heti leikkimään.. toinen taas oli sitä mieltä että voiko sitä vaihtaa ku se haluis tytön :D itsellä ei oo tullu hurahdettua tuohon pokemon peliin mutta vois ladata ja pelata niin sais tekemistä loppuraskaudeksi... nyt sunnuntaina laskettu aika ja tuntuu et aika matelee ja joka yö nukkumaan mennessä vaa miettii et tuleekohan ens yönä lähtö

Oi että sulla on enään noin vähän öitä jäljellä!! Toivottavasti pikkunen syntyis pian ni johan aikaki alkais luistamaan ❤ :)

Hahahaa mäki pelaan veljen ja iskän kanssa :D (oltiin äsken isin kanssa pikku veskulla ni ihmiset vähän katteli ku kuljin tän mahan kanssa ja iha into piukeena etin pikatchui :D ) Ja ei tuu vieeeelä piiiiitkää aikaa lomille, vast 5.8 seuraavat sen lomat :( mut sen jälkee tuleeki jo joka viikonloppu ❤

No onpas kauan heti alkuun kiinni! Harmi. :(

Ja me aateltiin käydä kaupungissa keräilemässä pokemoneja tänään! :D

Täälläkin pelataan miehen kanssa pokemon go;ta :D tosi mukava ajanviete lenkille ja nyt mieskin halunnut lähteä lenkille ! Vielä hyvään saumaan sattu, tää peli ja lenkkeily innostus kun pelkäsin, että tässäkin raskaudessa jään sohvalle makaamaan ja syömään .. Onneks tää raskaus on ollut aivan päinvastainen !:) Harrastetaan me myös frisbeegolffiakin :D

No onpas kauan heti alkuun kiinni! Harmi. :(

Ja me aateltiin käydä kaupungissa keräilemässä pokemoneja tänään! :D

Joo nii on kovin pitkää kiinni mut sit on häneltä alokas kausi ohi et ne on jotenki tiivistäny sen tollee hassusti :D haha mäki oon lahtee tulossa tänää käymää asioilla ja shoppailee ni pitää koittaa nappaa pokemonei kans :D

Ei niitä testejä tullut tänäänkään :wideyed: tein varmaan tilatessa jonkun vierheen :bored: no onneksei kovin montaa euroa mennyt.

Kertokaas mitä kaikkea lähinnä välttämätöntä pitää hankkia vauvaa varten? :D Pitäis alkaa tehdä pikkuhiljaa listaa.

Vaippoja jo ennakkoon! voi luoja kun oli kiva lähtee sairaalasta kun kotiuduttiin niin ensimmäisenä kauppaan niitä ostamaan :D

Mites sairaalakassin pakkaus? Onks jotai mitä ois ehottomasti tarvinnu tai mistä ois ollu hyötyä? Tai onks jotai mitä on turha yrittääkkää raahata sinne

Rintapumppu t. Kuolin kun kotiuduttiin

Korviketta pari purkkia jos ei maito heti nouse.. Itse tarvitsin rintakumeja heti.

E. Vastaus mymlamin kysymykseen

Muokattu viimeksi:
Mites sairaalakassin pakkaus? Onks jotai mitä ois ehottomasti tarvinnu tai mistä ois ollu hyötyä? Tai onks jotai mitä on turha yrittääkkää raahata sinne

Kaikki muu oli turhaa, mutta näitä mä käytin:

-puhelin
-laturi
-huulirasva
-hygienia tarvikkeet
-korvatulpat ja unilaput
-imetysliivit

Olisin kaipaillu enemmän rintaliivisuojia.

Mulla oli sikana kamaa mukana, meikit ja kaikki! En kyllä muuta tehnyt sairaalassa kun nukuin ja ihailin pikkuista.

E. Uimarengasta olisin kaivannut autoon....

Sitten jotain muuta mitä me ollaan tarvittu... :D olisin itse kaivannut oikein kunnon listan raskausaikana näistä asioista!

-keittosuolatipat
-nenäfrida
-PALJON harsoja
-septidin navan puhdistukseen
-vanupuikkoja
-tuttipullot ja tutit
-bebanthen, baby oil, sinkkivoide on semmosia mitä ollaan tarttettu
-muovitettu froteelakana sänkyyn!!!!!
-kylpyamme ja KYLPYTUKI on iso apu
-maidonkerääjä
-rintaliivisuojat, tähän vinkkinä että mulla toimi vain natusan merkkiset..
-vaatteita
-perus vaunut, sänky, kaukalo :D
-mulla sitteri ollut iso apu, babybjörn balance soft on tosi hyvä ihan vasta syntyneellekkin. Ja myöhemmin leikkimatto on ollut hyödyllinen, vaikka en aluksi ajatellut tarvitsevani näitä.
-pikkupyyhkeitä vaipanvaihdon yhteyteen, mulla ei tullut mieleenkään.

Tos jotain mitä ME ollaan tarvittu ja mitä tuli mieleen.. :) toki ei kaikki näitä tarvitse kaikkia, mutta toivottavasti oli jotain apua.

Takaisin