Ei apua, ultra huomenna klo: 9.00!!!

Tiedän päivittäisistä liikkeistä, et kyllä siellä vielä mukana ollaan, mutta tietysti jännittää, et onhan kaikki muuten kunnossa. Ja jos vaavi suostuu vilauttelemaan niin ehkä huomenna tiedetään jo sukupuoli!!!
Nimeä me ei olla vielä edes mietitty, mut eipä tolla mikään kiire ole. Mä tykkään itse miettiä muutamaa vaihtoehtoa ja sit vauvan synnyttyä kattoa, kumpi tuntuu sopivan sille paremmin. Jos sukupuoli selvinnee niin luultavasti intoudun enempi pähkäilemään.
Mä olen siivoillut ja tyhjentänyt pojan huonetta ja vaatehuonetta rempan tieltä ja löysin eilen pojan vaatekaapista pussin, jossa oli pojan vauvavaatteita. En ees muistanut säästäneeni niitä. Otin niistä kuvankin, mutta se oli liian iso tähän liitettäväksi. Kokeilen, josko sen saisi erikseen.
Moona78 Hyvin voi olla jonkinlaista stressiä tulevasta. Mulla mies tuntuu jotenkin hiukan masentuneelta. Varmaan, kun ei olla enää ihan samanlaista aikaa voitu yhessä viettää, kuin ennen raskautumista. Nyt mennyt jo monta kuukautta, et lasten nukkumaan mentyä simahdan itsekin. Kaipaan myös jotenkin todella paljon ihan omaa aikaa nyt ja yhteinen aika on kortilla. Meillä miehen eka kesälomapätkä juuri loppui ja tiedän, ettei mies kerennyt tarpeeksi rentoutua. Oli toki oikein mukava reissu lomalla, mut sekin miehelle tietyllä tapaa stressaavaa, et pysytään aikatauluissa ja oli säätänyt majapaikat AirBnB:n kautta ja ne vaihtui lähes joka yö ja piti joka päivä tekstailla ja sopia milloin tullaan ja mennään jne. Ettei se varmaan huippurentouttavaa ollut vaikka kaikki sujuikin hyvin. Muuten sitten loma onkin mennyt rempasta riidellessä ja kun yhteisymmärrykseen päästiin niin mä olen tyhjennellyt paikkoja rempan edestä ja mies tehnyt omiaan. On se sentäs kantanut kaikki painavat laatikot pois ja lupasi viikonlopun aikana, kun minä ja poikani mennään vanhemmilleni, tyhjentää yhen kaapin, joka onkin täynnä sen tavaroita. Meillä vielä tää mun haluttomuus rassaa miestä. Täytynee kattoa, josko tänäiltana jaksaisi yrittää jotain. Miehen poika lähti äidilleen tänään ja mun poika menee jo aikasemmin nukkumaan niin siinä ois paremmin mahdollisuuksia jaksaa jotain. Ärsyttää vaan toi miehen tyyli vetäytyä täysin jos seksiä ei ole. Ite kun olen sitä mieltä, että niitä mahdollisuuksia voisi olla enemmän jos vietettäisi enemmän aikaa ihan vaan halaillen ja lähekkäin ilman odotuksia. Mut... miehet.

Ja mies tietysti ajattelee, ettei sitten ahdistele mua ja antaa mun olla rauhassa, kun ei seksi kiinnosta ja ei halua, et mä häiriinnyn. Vaikeita juttuja joskus. Noh, meillä mennyt näennäisesti ihan ok, mut paremminkin on mennyt.
Vähän jännityksellä kuitenkin ootan mitä sit tulee olemaan, kun vauva syntyy ja kahdenkeskinen aika vähenee vielä roimasti tästä. Nythän nää vanhemmat lapset on saatu välillä isovanhempien hoiviin ja miehen poika on säännöllisesti äidillään, ja nää meiän pojat jo sen verran isoja, ettei niiden kaitseminen sillä tavalla käy kovin raskaaksi isovanhemmille, mut nyt sitten vauva tietty aivan eri juttu ja isovanhemmatkin kaikki yli 70v. ettei niitä viitsi sitten parin vuoden päästä pistää juoksemaan kamalasti vilkkaan taaperon perään, vaikka toistaseksi kaikki ovatkin terveitä ja hyvässä kunnossa.
Huh, kauhee sepustus taas.