Kesäkuun kotkotukset

Ostin Facebook-kirppikseltä Baby Björnin vauvojenkantorepun. Pitäis sopia heti vastasyntyneellekin. Kuivaharjoittelin kissan kanssa, ja kyllä repeilin niille kuville siitä jälkikäteen :D

RockQueen, Jos oikein innostutte kantamisesta, niin siinä vaiheessa kannattaa hankkia ergonominen kantoreppu. Baby Björnin repuissa saa kantaa max. 20 minsaa kerrallaan. Täällä oli jossain vaiheessa keskusteluakin noista ergonomisista repuista. :)

Ostin Facebook-kirppikseltä Baby Björnin vauvojenkantorepun. Pitäis sopia heti vastasyntyneellekin. Kuivaharjoittelin kissan kanssa, ja kyllä repeilin niille kuville siitä jälkikäteen :D
Vaaditaan kuvia tai ei uskota :D mua naurattaa pelkkä ajatuskin kissasta kantorepussa:)

Hihii. Siinä vasta oliskin hassu näky.
Sujuvasti kissa repussa. Eikä varmaan pistäny yhtää hanttiin ? :D

Voi ei ihana tuo kisu! Mä niin tykkään kissoista ja ollu itelläkin mut nykyinen mies niin allerginen ettei voida pitää. Muistan ku aikanaan esikoista ootellessa puin jonku vaatteen huvikseni kissalle niin se ei tykänny yhtään, kaatui pökkelönä vaan maahan... Voi kun tulikin ikävä kissaa!

Mä lähen pois, jonnekin... kauas... 7 vee oksensi just koko vessan. Ovenpielet, lattiat, seinät, vähän osui sentään pönttöönkin. Yks mahatauti jo kevättalvella oli, eikö se ois riittänyt?? Ja kun tuo meidän 14 kk:nen on niin herkkämahainen muutenkin, sillä menee milloin mistäkin maha sekaisin ja just se alkuviikon oireili jotain, nyt vasta on pikkuhiljaa alkanut kakka olla taas normaalia silläkin, ni jos se tuon tartunnan saa :( Sit tietenkin sen saan minä ja tuo 9 vee ja... Mies ei yleensä saa, se korkeintaan ripuloi kerran tai pari, mut se ei ikinä oksenna..

Voi yrjö sentään, Blackpanther! :( Jos se 14-kuisen oireilu olis jo ollut tota tautia lievänä?

Napu: Sitä mäkin toivon, et olis tuo isompi saanut tartunnan nimenomaan tuolta pienemmältä. Kun toisaalta, pienimmäinen kyllä sen keväisen mahataudinkin sairasti ihan ripuloimalla, vaikka isommat oksensi. Eli jos sillä olis isänsä maha, että ei niin herkästi oksennakaan? Niin, ja tiistaina se kyllä pulautti aamupuuron pois. Pidin sitä enemmän palautuksena kuin oksennuksena kun se tuli niin helposti ja sisälsi vain sitä puuroa. Ja liitin sen siihen kun sillä oli oikeen huono aamu, se vaan huus perään koko ajan ja roikkui jalassa kiinni ja huusi, niin ihan siihen huutoon kun "hynkkäsi" vielä siinä puuroa syödessään. (Mikä tuolle olis oikea termi? Siis kun on itkenyt oikeen kovasti, niin vaikka on jo lopettanut itkun, niin palleasta? tulee vielä sellaisia vähän hikan kaltaisia hynkkäyksiä, ei pysty rauhoittumaan).

Blackpanther vaikuttaisi et olis ollut pieni paniikkikohtauksen tapainen. Meillä 1v tekee meinaan samaa jos itkee kovin esim kivusta.

Tai ihan vaan hengitys palautuu normaaliksi. Kovan itkun aikanahan pallea tekee erilailla töitä kuin normaalisti ja itkiessä myös hengitys on erilaista kuin normaalisti eli elimistöllä menee hetki palautua. Itekin oon kokenut saman ja mielestäni sillä ei oo mitään tekemistä paniikkikohtauksen kanssa, niitä oon työssäni nähnyt paljon ja itsekin teininä yhden traumaattisen kokemuksen jälkeen sain pari ja tuo on kyllä eri asia/erilainen tunne.

Eilen kun odotin kavereiden kanssa kadulla kaveria kioskilta, siihen tuli kolmen romanialaiskerjäläisnaisen porukka vonkumaan rahaa. Sanoin kovaa ja tiukasti EI niille. Sit yksi niistä alkoi määkimään että "big lady" ja osoitteli minua. Mulla kiehahti ja huusin sille mahaa osoittaen että "It's a baby!" ja näytin keskisormea perään. Sitten sen määkijän kaverit ihasteli että "Ooooh, baby, nice". Sit se huutaja sano vaan jotain siihen suuntaan että kun sulla vauva tulee pitäis olla kiva tms. huonolla englannin kielellä. Hyvä alkaa muille puhumaan kivasta käytöksestä ku itse juuri on haukkunut toisen ulkonäköä :D Härskejä eukkoja. Naurettiin kyl tolle big ladylle loppuilta.

No nii. Nyt se yrjö tuli mulle kaveriksi :( No tietty ku mä sen vessan silloin siivosin ja sit sitä oksuvatia tyhjäilin. Nyt sit odotellaan kuka seuraavaks...

Takaisin