Mielitekoja ja inhokkiruokia

Mulla tekis niiin mieli lakritsia ja salmiakkia. Pitää koittaa olla tiukkana, en halua ottaa mitään riskejä. Täysin alkottomana oon ollu kohta kaks kuukautta. Ei sillä et ennen sitäkään join kauheena. Mun mielestä meetvurstia ei saa syödä.

Ei ainakaan tuossa thl taulukossa ollut leikkeleet, nakit ja makkarat kohdassa mitään rajotteita raskaana oleville, tai mainintaa meetvurstista.
TImageUploadedByVau Foorumi1463599398.952150.jpg tossa alin kohta

Viime vuonna ei ollut lakua eikä metukkaa listalla :-o kuin selviin ilman lakua :-D

Tuntuu että lisii vaan vuosi vuodelta nuo rajoitukset! :O esikoisen ja kuopuksen aikaan ei ollu metukka eikä kyllä ilmakuivattu kinkkukaan listalla, metukkaa söin varmasti kumpastaki oottaessa vaikka en päivittäin mutta sillon tällön. Kohta joutuu vissiin raskausajan elämään vitamiineilla :D

Kyllä kai raa'at lihat on ennenkin listalla olleet, nyt on vaan väännetty rautalangasta että myös ilmakuivattu kinkku, metukka jne. kuuluu siihen kategoriaan. Kypsät leikkeleet on ok.

Persikat, nektariinit?
Mää just noita mietin et oisko jo kaupassa lisään kauppalistaan niitä me on aina kesällä syöty!!

Eikö leivän päälle saa laittaa kinkkua? Hunajabroileria? Vai pelkästää se meetvursti on kiellettyä?? Ja kai nyt joskus voi syyä nakkikeittoo/ uunimakkaraa kun mies ei voi elää ilman niitä?? Eilenkin se veti nakkeja suoraa paketista mä olin et yök!!!

Voiko jos itellä on savustuspänttö niin syyä kuumasavulohta? Siikaa tmv?

Muokattu viimeksi:
Mää just noita mietin et oisko jo kaupassa lisään kauppalistaan niitä me on aina kesällä syöty!!

Eikö leivän päälle saa laittaa kinkkua? Hunajabroileria? Vai pelkästää se meetvursti on kiellettyä?? Ja kai nyt joskus voi syyä nakkikeittoo/ uunimakkaraa kun mies ei voi elää ilman niitä?? Eilenkin se veti nakkeja suoraa paketista mä olin et yök!!!

Voiko jos itellä on savustuspänttö niin syyä kuumasavulohta? Siikaa tmv?
Kyl kypsennetyt leikkeleet on kuulemma ok mut mä en uskalla niitkää paitsi kuumennettuna :D ja ite savustettu lohi on ok :) siikasta en tiiä :o nakkikeittoo ja uunimakkaraa joo kyl kun se on kypsennettyä ni must ok

Voiko pelkällä vesimeloonilla elää? :rolleyes:

Mie elin ekassa odotuksessa appelsiineilla ekat kuukaudet, en saanut mitään muuta alas ja välillä tuli appelsiinitkin ylös.

Mä voisin elää paahdetulla juustokurkkuleivällä <3 vedin niit yölläki ku heräsin nälkään :)

Kirjoitin väärään paikkaan,lisään neuvolaketjuun.

Mun teki hulluna mieli nallekarkkeja, eilisestä asti ja kun mies niitä toi, en pysty syömään yhtäkään, ällöttää niiden haju...

Söin alkuviikosta koulutuksessa ollessani niin ihanan sämpylän teen kanssa, että meinas itku päästä. Sämpylähän oli ihan tavallinen kinkku-, salaatti-, kurkkutäytteinen, mutta maistui mun suuhun siinä hetkessä niin taivaalliselta!!! Vieläkin vesi tulee kielelle :) Hölmöä....

Mä en oo kiivejä syöny 10 vuoteen,viime viikolla kaupasta tarttu kiivipaketti käteen.. siis ei oo kyllä normaalia..ja niitä olen napostellu nyt päivittäin. Inhokkeja ei ole vielä tullut,mutta kerkeehä niitä tulemaan

Viili! Eilen söin kaks putkeen ja halutti lisää ihan hirveesti, vaikka ne loppu. Tänään ostin lisää ja söin yhden ja voisin syödä kaikki kyllä putkeen! :D

Me mennää tänää mäkkäriin öö voiko siellä syyä mitä vaan? Onko niissä majoneesia? Eik se oo kiellettyä? Siis roskaruokaa tekee mieli ja mä oon koko viikonlopun oottanu et pääsen mäkkäriin ja mökötin pe illan kun ei sillon menty vaa syötii makkarasoppaa kotona....

Siis kai ny joku muukin on käyny mäkkärissä odotusaikana???

Ja viime odotuksessa mä himoitsen subeja ne on ihan taivaallisia... Voiko niitä syyä? Mä oon jo yhen syöny jos se lämmitetään ja onhan se broiler hyvänen aika kypsennetty kun on kypsän olonen...

Oon mä ainakin käynyt raskausaikana mäkkärissä, mun mielestä se majoneesi on pästoroitu eli että voi syödä...?? :)

Takaisin