Oliko jossain lista marraskuisten lasketuista päivistä? :)
Tuossa Marraskuun mussukat ketjussa on lista kaikista odottajista laskettuine aikoineen :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oliko jossain lista marraskuisten lasketuista päivistä? :)

Tuossa ovatkin jo monet sanoneet juuri samat sanat mitä itsekin sanoisin, eli tunteet varmasti tulee heittelemään laidasta laitaan ja kestää aikaa asian sulatteluun. Vertaistuki on aivan parasta ja asioista selville ottaminen. Neuvolassa kanssa kannattaa puhua rohkeasti kaikista ajatuksista ja peloista. Itse ajattelen myös niin, että aivan yhtä rakas ja ihana se down lapsikin on kun se on oma, kuten muutkin omat lapset. Oma lapsi on aina rakas. Voimia vielä oikein kovasti! 
yhdyn täysin edellisiin kommentteihin. Teette varmasti sellaisen päätöksen, joka juuri teille on oikea. 
Meillä on sama juttu! Aivan ihanaa kun on tuttu neuvolan täti. Meillä oli esikoisen 1v neuvola ja mun eka äitiysneuvola samalla kertaa. Oltiin yli 2,5 tuntia yhteen menoon vastaanotolla eikä edes huomattu ajan kulumista. :-)Meillä kanssa aivan huippu neuvolatäti! Asutaan pienellä kylällä, eikä täällä ole kuin yksi neuvolantäti. Hänellä on aikaa aina kuunnella. Ja aika tutuksihan sitä tulee, kun käy ensin raskaana ollessa, sitten lapsen kanssa ja nyt sitten raskaana ollessa ja lapsen kanssa. Kyllä se vaan tärkeää on, että miten tulee juttuun :)
Mulla on rannekkeet, kävin kaksi kertaa akupuntiossa ja syön B6 vitamiinia, foolihappoo ja magnesiumia. Olo on kyllä helpottanut. En tiedä mistä sitten johtuu, noista kaikista vai vain ajasta. Nyt on 11+2. Kyllä mua vielä etoo tasaisin väliajoin mutta ei yrjötä niin paljoa. Kyllä tän kanssa jo elää.Täälä pahoinvointi tuntuu vain voimistuvan, eikä oikein pysty mihinkään menemään kun kaupastakin joutunut välillä lähtemään juoksun kanssa pois. Aivan kamalaa. Vesimelonilla tässä on pääsääntöisesti eletty :/ ajattelin ostaa sen pahoinvointi rannekkeen, pitää testata kaikki mistä vaan ikinä vois olla hyötyä. Rintsikka ostoksille pitäis myös mennä, alkaa käymään ahtaaksi edelliset.
Pikku myy 8+1