La marraskuu 2016

Mikä on se raja, että turvotusta on liikaa ja ruvetaan jatkotutkimuksiin?? :O Täällä ultra huomenna....

Hei. Tulin ilmoittamaan, että saimme juuri nipt-testin tulokset, joiden mukaan odotamme down-poikaa. Useampi tunti itkettiin miehen kanssa ja mietittiin, että miten tästä selvitään. Olo on hirveä. Ihan sekaisin. En tiedä jaksanko enää kirjoitella tänne vai siirrynkö jonnekin down -äitien palstalle... Tällä hetkellä toivon, että koko raskaus menisi kesken :,( Voi kuulostaa julmalta, mutta olen vaan niin järkyttynyt. Tätä on melko mahdoton kuvaillakaan...

Mikä on se raja, että turvotusta on liikaa ja ruvetaan jatkotutkimuksiin?? :O Täällä ultra huomenna....

Siis ai kamala! Ajattelin, että puhut mahan turvotuksesta :grin Mutta joo siis niin sanoi meillekin kätilö, että 3mm on se raja ja sen alle turvotus on normaalia.

Voi nasupossu, halaus!

Me käytiin tänään nt-ultrassa, mutta vastasi viikkoja 9+4 eli eihän mitään mittauksia vielä voinut tehdä. Uusi aika kahen viikon päähän, ja rakenneultra-aika siirtyi myös kaksi viikkoa heinäkuulle. No, en laita pahitteeksi näitä ylimääräisiä ultria (oli toinen mulle) tänään pääsin kuulemaan ensimmäistä kertaa sykkeen, voi mikä ihana tunne! Hän oli niin pieni vielä, 2,4 cm, mutta niin paljon jo rakastan! ❤️ Toivotaan että kaikki menee hyvin.

Hei. Tulin ilmoittamaan, että saimme juuri nipt-testin tulokset, joiden mukaan odotamme down-poikaa. Useampi tunti itkettiin miehen kanssa ja mietittiin, että miten tästä selvitään. Olo on hirveä. Ihan sekaisin. En tiedä jaksanko enää kirjoitella tänne vai siirrynkö jonnekin down -äitien palstalle... Tällä hetkellä toivon, että koko raskaus menisi kesken :,( Voi kuulostaa julmalta, mutta olen vaan niin järkyttynyt. Tätä on melko mahdoton kuvaillakaan...

Otatte nyt vaan aikaa itsellenne ja kyllähän tuollaisesta uutisesta kuuluukin ja saa olla järkyttynyt sekä tunteet menee laidasta laitaan. Mutta varmaan meistä kaikki mielellään jatkossakin kuulisi teidän kuulumisia vaikka jostain Down-palstalta taas saisikin vertaistukea. Ja ihan yhtä rakas ja tärkeä pikkuinenhan se down-lapsikin on, jos päätätte jatkaa raskautta ja samat huolet raskausaikana

Paljon voimia asian kanssa Nasupossulle. Varmasti tunteet heittelee laidasta laitaan. Ottakaa oma aikanne sulatellaksenne asiaa, ja toivottavasti pystyisit vielä nauttimaan raskausajastasi. Vie varmasti aikaa. <3

Mahtavia uutisia! Meillä tänään iltapäivällä nt-iltra ja jännittää niin, että järki lähtee!!:nailbiting: Ihana kyllä kuulla, että on muitakin joilla oireet helpottaneet jo 8vkon tienoilla!

Mulla mielestäni loppu lähes kokonaan oireet (kuvotus, tissien juiliminen, pahin turvotus jne) just jotai rv 8+3 - rv 9+0

Nasupossu olen todella pahoillani teidän puolesta! ja tunteet heittää nii anna tulla vaan tänne niin paljon kuin tuntuu tarpeelliselta purkaa. Ollaan täällä toisille ilojen ja surujen jakajina... niin ainakin itse koen! Voimia asian käsittelyyn :Heartred

Pahoittelut uutisesta. Älä jätä meitä kokonaan, mutta etsi ihmeessä vertaistukea.
Älä tunne syyllisyyttä ajatuksistasi. Äläkä jää ajatusten kanssa yksin.
Saatte varmasti tukea ja apua.
En oikeen osaa sanoa mitään järkevää vaikka haluaisin eikä sinua varmaan mikään lohduta.
Päivä kerrallaan.

• Tykkään
Reaktiot: Eea
Yhdyn muiden kommentteihin.

Voimia asian käsittelyyn Nasupossu. <3

Suuret pahoittelut ja myötäelämiset! Voimia ja jaksamista tunnemyllerryksen keskelle ❤️

Täällä väsymys painaa kovasti. Ensi viikolla on lääkäri ja toivottavasti otetaan labroja, rupean näyttämään enemmän walking deadin hahmolle kuin tavalliselle kolmekymppiselle.

En ole ihan hirveästi jaksanut vouhottaa ruokarajoitteista. Olen syönyt merilevää, inkivääriä, salmiakkia ja rucolaakin. Siemenistäkin luin vasta täältä ja niitä syön joka päivä. Suomen ruokarajoitukset ovat kuitenkin maailman tiukimmat, joten pienet määrät ovat itselleni ok.

Olen todella pahoillani Nasupossu.

Käytiin tiistaina nt-ultrassa ja tänään oli tullut kirje, ettei ole suurentunutta riskiä:)

Suuret pahoittelut ja myötäelämiset! Voimia ja jaksamista tunnemyllerryksen keskelle ❤️

Täällä väsymys painaa kovasti. Ensi viikolla on lääkäri ja toivottavasti otetaan labroja, rupean näyttämään enemmän walking deadin hahmolle kuin tavalliselle kolmekymppiselle.

En ole ihan hirveästi jaksanut vouhottaa ruokarajoitteista. Olen syönyt merilevää, inkivääriä, salmiakkia ja rucolaakin. Siemenistäkin luin vasta täältä ja niitä syön joka päivä. Suomen ruokarajoitukset ovat kuitenkin maailman tiukimmat, joten pienet määrät ovat itselleni ok.

No mikäs tuon rucolan kieltää? Voi jessus!

Voimia :Heartblue
Paljon teillä oli niskaturvotus? Meillä nt-ultra oli maanantaina. Liikkuva vauva oli myös meillä. Rakenteet oli ok, mutta niskaturvotus ylitti meillä myös rajat. Lähetteen laittoi kätilö eteen päin. Oli mahdollisuus valita joko lapsivesipunktio tai nipt. Valitsin verikokeen, ensi viikolla aika kokeisiin. Meillä tuo down riskiluku oli suurempi kun teillä. Tuntuu kuitenkin, että tässä voi pahemminkin käydä kuin saada down lapsi.

Takaisin