La marraskuu 2016

Mulla on ollut vaan nännit kipeät alusta saakka ja yhäkin, koko rinnat ei ole missään vaiheessa olleet.

8+6

Ultrassa kaikki hyvin! Niskaturvotustakin vaan 0,5mm ja kaikki rakenteet normaalit. Lasketun ajan vaihtoi nyt sitten virallisesti olemaan 6.11. kun vastasi päivälleen kokoa 11+5 ja tuo on se LA myös edellisistä kuukautisista laskettuna. Kierrot olleet vaan sen verran pitkiä, että ensin LA oli 8.11. ja sitä vastasikin silloin ultrassa rv8+.

Paljon tarkemmin mun mielestä ultrasi kuin kahden ekan lapsen kohdalla. Istukka näillä näkymin takaseinämässä. Lisäksi lääketieteen opiskelija kokeili vielä lopuksi ultrausta :)

Jes Ellukkainen :) mukavaa noilla uutisilla mennä viikonloppuun!

Onnittulut vimpa hyvistä ultra kuulumisiata ❤️
Varpahat voi ei toivottavasti ei enne mistään keskenmenosta toivotaan et kaikki on hyvin käy päivystyksessä tarkistaan tilanne

Säikähdin tosi paljon mutta verta ei tule joka vessassa käynnin yhteydessä.. Mä toivon että eiliset hommailut vain aiheutti pientä ärsytystä. Mutta seurataan tilannetta.

Sain juuri kutsun seulontaultraan ja laskin että olen silloin 14 viikolla. Onko se jo liian myöhään?

Meillä varpahat ainakii nt ultra tehdään viimestään 12+6, jossai ehkä vielä viim. 13+6?

Mulla rinnat tuntuu jotenki täyteläisemmiltä. :D Nännit on tosi kipeet jos ne osuu johonkin :(

Rv 9 8+1

Hei onko teillä kellään käytössä sellaista vauvakirjan tyyppistä "päiväkirjaa" johon vois kirjoitella ja täytellä tietoja raskausajasta? :)

Heh mulla kaveri haki sen mulle apteekista. Oon siihen vauvat 2016-2017 vihkoon kirjotellu raskausviikkojen juttuja☺

Rv 12+4

Nt ultra tänää hoidettu. Turvotusta normaali 1.2mm. Tyyppi veti kupperiskeikkoja eka ja sitte sammu ku saunalyhty ☺ siinä sit mittailtiin ja katsottiin et kaikki tärkeät elimet löytyy jne. Oli kyllä kiva tiirailla tyyppiä n 30 min. La siirtyi sitte viikolla taaksepäin et mennää ny rv 12+4 ku eilen oli viel rv 11+6 :oops: mut ei haittaa... taidan pysyä täs ryhmässä vaikka siirtyi 31.10.

Että mennää Vimpa jetsulleen sanoilla ajoilla ☺

Viikonloppuja kaikille

Rv 12+4

Varpahat, minäkii sain tänään postissa nt-ultran ajan ja mulla se on kans 14. viikolla (rv 13+4). Meinasin kyllä maanantaina, ku menen sydänääniä kuuntelemaan, ni kysästä voiko ultraa saada aikasemmaks.

rv 10+6

Varpahat, minäkii sain tänään postissa nt-ultran ajan ja mulla se on kans 14. viikolla (rv 13+4). Meinasin kyllä maanantaina, ku menen sydänääniä kuuntelemaan, ni kysästä voiko ultraa saada aikasemmaks.

rv 10+6

Mullakin silloin tarkalleen 13+3. Kerroppas sitten mitä sieltä sanottiin! Mä meen maanantaina ensimmäisiin verikokeisiin.

Mä oon esikoisesta kirjotellu raskausajan päiväkirjaa ja sit vielä erikseen semmosta koko perheen odotuskirjaa. Nyt en sitä löytäny mistään kaupoista ni kirjottelen vaan sit odotuspäiväkirjaa vauvaa varten :)

Nasupossu, voimia odotteluun. Kuullostaa hienolta, että tommonen verikoe oli mahdollista ottaa ja näin mahdollisesti välttää ikävämmät tutkimukset. Hienoa, että vauva oli muuten voimissaan ja eloisa :) onneksi teillä on nyt miehen kanssa toisenne ja saatte tukea toisiltanne. Toivottavasti paranet pian! <3
Tämä on varmaan joku eri tutkimus, kuin se mikä tehdään ennen nt ultraa? Siis se veriseula?

Takaisin