Plussa vai ei?

Onko tossa toinen viiva vai ei?
ImageUploadedByVau Foorumi1457016323.558103.jpg

Tein tän siis jo aamupäivällä ja itse totesin negaksi, mutta nyt kun kuvia uudelleen katselen, niin ihan ku siinä joku hailura olis... Ääh, tää on niin turhauttavaa... Kun niin jo sitä plussaa toivois jo tänne saapuvaksi...
Ja dpo on siis vasta 10 :D

No näkyy kuule tuossa jälkimmäisessä kuvassakin haamu! Ekassa en näe mitään. Ja olen omat first responset syynännyt myös testiajan jälkeen :grin Parin päivän päästä uus testi niin ehkä tulisi viiva jo testiajalla... :wink

Olihan se vielä pakko kaivaa kuivunut testi tuolta ja kyllä siinä toinen viiva on, mutta mulla ei oo kokemuksia ennen näistä first responsen testeistä, että tekeekö ne aina kuivuessaan toisen viivan?

View attachment 31633
Tässä mun first response ja tuloksena on kohta viikon vanha tyttö :)

Liitteet

• 1457022298480.jpg
    1457022298480.jpg
    46.4 KB · Katsottu: 511
Muurahainen, kuivuneessa näkyy kyllä ilman muuta jotain! Vau, uusia testejä kehiin vaan.

Onnea Ninnille pienestä tuhisijasta :Heartred

Larissalle onnittelut tuoreesta kihlauksesta!

Päätin että sunnuntaina dippaan ekan testin, kpt vasta alle kolmenkymmenen mutta joskushan se testiminen on PAKKO aloittaa :p

Juu huomenna uusi, tosin teen sellaisen vauvalan huonon testin, et ei odotukset kovin korkealla oo... Jotenki vaikka ne kaks viivaa nyt tossa kuivuneessa testissä selkeästi näkyy, epäilen silti et ei ne raskautta tarkoita... Mut tosiaan voi kumpa! Ihan liian monta hailuraa olen elämäni aikana jo testannut... No katsotaan mitä huominen tuo tullessaan.

Joo taidan huomen tehä vauvalan kökkö testin, niin saa nekin sitten pois. :D
Larissa, mulle ei vieläkään ole sieltä eBaysta tullu ne Kiinan testit. Ne sieltä sano, et saattaa mennä 40 arkipäivääkin tänään on 36 arkipäivä siitä kun tilasin. No katotaan tuleeko ne ollenkaan...

Takaisin