La Helmikuu 2016

Voi ei Nua, lämmin osanottoni suureen suruunne! <3

Nliee: Kiva kuulla et sulla on kaikki hyvin! Ja suosittelen kyllä tekemään valituksen siitä sun neuvolatädistä...

Täällä alkoi tänään vk 34 sen kunniaksi oon valvonnu aika kivasti! Aloitin rautakuurin ku alkoi tuntuu nyt siltä hb viimeksi kolme viikkoa sitten 111! Vauva potkii vielä paljon enkä oo seurannut liikkeitä! Mutta en kyl tiiä mitä jos mä joutuisin vuodelepoon ei siitä tulis kyl mitään! :-D mulla on jo ennestään kolme lasta! Tsemppiä teille kaikille ketkä joutuu olla vuodelevossa tai huoletta vauva tai rahaasiat! ♥ tänään illalla perheen kanssa kodalle paista makkaraa ampuu ilotulitteita ja semmosta mukavaa! :-)

Voi miten ihanaa ois että pääsis tänään suunniteltuun uudenvuoden syöpöttely/saunomis"tuokioon" oman perheen ja ystävien kanssa, mut eihän nää vielä mua mihinkää täältä sairaalasta päästä. Todella harmi, mut tän kanssa on elettävä. :/ parempi et vauvalla kaikki hyvin eikä vielä rupee syntymään.

Voimia MPOP sinne osastolle. ♡ ei kyllä ole häävi paikka viettää uutta vuotta. Mut tosiaan pääasia et vauva voi hyvin. Juhlia tulee uusia!

Mpop, lohdutuksen sana! Täällä ollaan rahatilanteen vuoksi luultavammin myös ns. kotinsa vanki ja uusi vuosi jää kyllä nyt juhlimatta. <3 voimia sinne osastolle jospa sie vielä pääsisit sieltä pois !

Viime yönä taas nähty villejä unia.. eka synnytin meirän vauvan rv 34 (nyt menossa 33), ja vessas käynnin jälkeen näin unta et jouduin elvyttään mun työkaveria (muutama viikko sitte töis elvytettiin yhtä ja eilen tapasin kyseisen herran). Uskomattomia unia.. mieski ihimettelee mistä näitä unia tulee..

Nyt kuitenki suunnataan auton nokka kohti tamperetta ja lähetään viettään sinne uutta vuotta! Ja kylpyileen :)
Hyvää uutta vuotta foorumilaisille! <3

Jos epäilee ruokamyrkytystä niin pitääskö asialle tehä jotain.. ?Vatsa nipistelly koko eilisen päivän niin kovaa että itku tuli ja nyt miehelläkin on. Tänään on jo parempi olo ja vauva liikkuu. Neuvolassakaan ei ikinä vastata puhelimeen..:(

Jos epäilee ruokamyrkytystä niin pitääskö asialle tehä jotain.. ?Vatsa nipistelly koko eilisen päivän niin kovaa että itku tuli ja nyt miehelläkin on. Tänään on jo parempi olo ja vauva liikkuu. Neuvolassakaan ei ikinä vastata puhelimeen..:(

Voi kuinka kurjaa !!! :sad001 Itse vastaavassa tilanteessa soittaisin synnärille, jos kerran neuvolasta eivät vastaa ja ottaisin myös maitohappobakteeria..

Huiskin ohjeita kompaten.. käsittäen ei mikään paras tauti näillä viikoilla. Itsekin paniikissa odotan että iskeekö tänne sama kun ystävän lapsilla jouluaattona iski ja sit kävin hänen kanssaan kahvilla ja shoppailemassa..tänä aamuna laittoi sitten viestiä että häneen iskenyt tuo ihanuus myös ja mieheensä. Kun alkuun luuli et on vaan ruokamyrkytys lapsille tullut mandariineista.

Ultrakuulumisia: Tänään rv 32+2 ja meidän herrat on molemmat perätilassa viistosti. A painaa 1930g ja B 1800g ja ovat toistensa kyljissä (ja poskissa) kiinni :wink kohdunkaulaa on vielä 2cm jäljellä, muttei ole pehmeä.. Tai ainakaan lääkäri ei niin sanonut..! Niin ja sanoipa lääkäri vielä senkin, että herra A katselee maisemia masun läpi ja herra B katselee mun tissejä :hilarious:

Meillä menee uusivuosi rauhallisesti kotosalla! Käydään paria kaveria moikkaamassa illansuussa, mut muuten vaan pari pikku paukkua taivaalle, lapset nukkumaan ja sen jälkeen isi & äiti saa mässyttää sipsejä ja kattoo jotain hömppää tv:stä :wink

Oikein hauskaa uutta vuotta teille kaikille!!!! :Heartred

Nyt on ripulitautia liikkeellä et veikkaan on "vaan" sitä eikä ruokamyrkytystä. Meillon lähes kaikki ollu vatsataudis ja töissä vanhukset ollu kans :/ ja yks ihanuus, rs-keuhkokuume jyllää kans aika vauhilla nyt.

Me käytiin leffassa ja samalla tuli testattua kuinka pitkään jaksaa istua. Pienellä välijaloittelulla selvisin 2,5h :). Nyt lempiravintolassa! Vuosi vaihtuu varmaankin kotisohvalta käsin, myöskin sipsit suunnitelmissa ;).

Ihanaa, erilaista ja jännittävää uutta vuotta meille kaikille!

Takaisin