Neuvola & ultrakäynnit

Täällä lääkkeellinen tyhjennys kotona tehtynä ohi ja olo kaikinpuolin tyhjä. Siitä huolimatta, etiäpäin sano mummo lumessa, uutta yritystä vaan kehiin :happy: Jospa sais pian liittyä odottajien keskusteluihin!
Lämmin kiitos kaikille myötäeläjille ja ihanaa raskautta, voikaahan paksusti! :signs003

Mä oon nyt joutunut juoksemaan ultrassa viimeiset kaksi päivää. Eilen alkoi kovat alavatsakivut ja ensimmäinen ajatus oli että ei kai vaan nyt pikkutyypillä ole hätä. No sairaalaan tuli lähtö ja siellä ultrattiin ekana kohtu, siellä kuitenkin kaikki hyvin, tyyppi köllötteli tyytyväisenä. Tänään on jatkettu ultraamalla suolistoa, epäilevät umpparia. Vaikka sattuu niin helpottaa tietää että tyypillä kaikki hyvin. Kiva nähdä kuinka sydämen syke vilahtelee kun kohdun ohi ultralaite menee :D

Hui Falpony,toivotaan ettei vaan puhkea umppari!

Ja MiuMaulle plussatuulia sitten kun niiden aika on.

Miten kenenkään pää kestää tällästä tuhruttelua..
Neuvolantäti torstaina tokas vaan että "pitää nyt sit vaan seurata tilannetta"
Tuli jotenki ihan paska fiilis..
Tulevana torstainahan mulla on se ultra mutta en odota siltä reissulta suuria.. Mutta vaikka on sillä kantilla että saa kamalimman tiedon niin ei se estä kyyneleiden polkua virtaamasta..

Epätiedossa eläminen on kyllä raastavaa ja päivät vaan matelee.. Ei oo ketään jolle vois oikeen puhua ja joka sanois jotain muuta ku "ei sil mitään sit voi"...

Karuahan se on sanoa noin ja kukaan tuskin haluaa kuulla noita sanoja, Maiskukka.

Ehkä niiden sanojen takana on kuitenkin hyvää tarkoittava ajatus siitä,ettet voi tehdä asialle mitään juuri nyt ja ettei se ole sinusta kiinni. Ja ehkä neuvolan tätikään ei halua toisaalta masentaa tai toisaalta antaa turhaa toivoa.

Päivät matelevat,mutta kyllä se torstai sieltä tulee :Heartred

Mille viikoille olette saaneet np-ultraan ajan??

Itsellä neuvola oli reilu viikko sitten ja kirjettä kovasti odottelen kun sanoivat että yrittävät laittaa ennen joulua.. ehkä se kutsu sieltä vielä tulee, mutta malttamattomana odottelen kun ei ar-ultrassakaan käyty joten ei tiedä yhtään onko pienellä kaikki hyvin. :(

Huomenna eka neuvola.. Jännittää ihan hulluna vaikkei vieläkään nää onko masussa edes elämää. Viikkoja 8 + 4

Mulla on Np- ultra 21.12. kun vkoja on 10+2.. Pohdin onko toi liian aikasin, mutta neuvolassa sanottiin että ihan ok vkot.

paratiisi, kuulostaa tosi aikaisilta viikoillta ainakin, jos osallistutte seulontaan. Muistaaksein meillä luki, että seulontoihin osallistuvilla ultra ois 11+0 - 13+6. Toki jos et niihin ole osallistumassa niin sittenhän sen voi aiemminkin tehdä. Mutta en ole siis alan ihminen, ja tää perustuu johonkin neuvolalappuun, joka saatiin noista ultrien ajankohdista.

Meillä nt-ultra 22.12, jolloin ovulaation perusteella ois viikot 12+4.

Meidän ohjeistuksen mukaan seulonta-labrat pitää ottaa 10+0-10+6... Niin neuvolasta sanottiin, että kun kuitenkin labrassa käyn niin voin samalla hoitaa ultran. Että jos liian vähän vkoja niin saan sitten ultraa varten uuden ajan. Menkkojen mukaanhan mulla pitäisi olla tuolloin jo 12+2 tmv ja siksi varattiin toi ultra noin aikaiseksi, ei lähdetty siirtämään kun viime ultrassa selvisi että mahaan tullut elämää vasta 2vkoa myöhemmin :)

aika jännä, että ohjeistukset eroaa noin paljon! meillä taas seulontalabrat pitää ottaa 9+0 - 11+6 välillä. Ja eivät hirveen mielellään arvo ultraan turhaan, kun ultra-aikoja on niin vähän muutenkin tarjolla...mut kai tää sit on ihan kaupunkikohtaista tai jotain..

Ultra saatiin jotain 11+ rv:lle. Varattiin aika ultraan jo pari-kolme viikkoa sitten kun soittelin neuvolaan varatakseni neuvola-ajan, koska on kuulemma ruuhkaista ja muutoin vaikeaa saada aikaa oikeille viikoille.

Ylihuomenna olis muuten eka neuvolakäynti... Jokohan pitäisi alkaa jännittämään? Aika on kulunut niin nopsaa, tuntuu että olen lähinnä nukkunut ja nukkunut edellisen kuukauden.

Takaisin