Masun kasvu ❤

43a922c6cf64f6a4b87090554933fa9c

Tänään selvis ultras että öttiäinen onki 5 päivää luultua vanhempi, tässä kuvassa siis viikoilla 13+4 :)

Lilminni minulla aivan sama! Kylillä kattelen aina kateellisena, kun toisilla on niin nätit vauvamahat. Oon myös kateellinen, kun muilla vaan se maha kasvaa ja ite leviää joka suuntaan :/

Tiuh täällä ihan samat fiilikset vaikka esikoista vasta odotan ni maha levinnyt myös sivuille :/

TiuH: mulla on niin pirusti venyny toi vatsanahka edellisissä raskauksissa, että menee varmaan viä hyvä tovi, ennen kun se kiristyy ja alkaa maha näyttääkin siltä, että siä on pikkunen kasvamassa.
En oo mikään pituudella pilattu, niin raskausmasutkin on ollu jäätävän isoja, joten onhan se vatsanahkakin venyny kiitettävästi.
Ärsyttää vaan, kun ainakin omaan silmään (ja varmaan muidenkin) näyttää siltä, että on vaan mässänny vähän kaikkee, ja muuten vaan lihonnut. :(

Täälläkin on turvotukset laskenu ja se pullamössömasu tossa röhnöttää jälleen :( vähän pystymmässä kuitenkin ehkä kuin aiemmin :)
Rv 14+1

LilMini, mullakin pituutta hurjat 156,5 senttimetriä :D. Kyllä sitä loppumetreillä näyttää melkoiselta muumimammalta :wink.
Mulla ei jostain syystä ole vatsanahka kuitenkaan hirveänä venynyt, vaikka tosiaan jo neljäs lapsi lyhyessä ajassa. Sen sijaan joku vatsalihas on jokaisessa raskaudessa revennyt. Saa nähdä, miten nyt käy.

13+6

Mulla on pituutta 161cm, ja kyllä aina viimesillä viikoilla on olo ollut todella tukala. Useasti miehelle itkin, että olo on tukala ja turvonnut, ja että vauva ei synny ikinä. Ja tämä raskaus kammottaa jo senkin puolesta, että terkkari veikkasi syntymäpainon olevan yli 4kg, kun aikaisemmat on olleet vähän alle. Eli massulla tulee olemaan taas kyllä kokoa.. :o
Ylävatsa mulla on jo melkosen pyöreä (sisuskalut varmaan siirtyneet jo pois kohdun tieltä), joten kun se alavatsakin kunnolla pyöristyy, niin mahalla on kyllä jo valmiiksi kokoa, vaikka viikkojakaan ei ole kovin paljon kasassa.
Rv 14+2

Mulla pituutta 165 cm ja painoindeksi 18,5. Hirvittää jo valmiiks miten sitä oikein kenottaa etukenossa :D Kuitenki maha painaa niin paljon et kaatuu eteenpäin aina ku yrittää kävellä :D haha, naurattaa sellanen mielikuva mikä tuli mun päähän.

Pakko muuten myös mainita tästä. Elkää pitäkö minua ihan sekona (okei, olen vähän :D) Mut eilen kokeilin että johtuko oikeesti rusinoista ey meni maha sekasin. Noh menihän se, hitto ku erehyin töissä niitä napsimaan niin sit pieretti aivan pirusti :D Hihittelin itekseni työpisteellä ku oli pakko päästää ilmoille ku koski mahaan. Onneks kova melu niin kukaan ei kuule :D Sit ku olin ajamassa kotiin ja vieläki tuntu ettei pieremisestä tule loppua niin piereskelin autossa ja voi luoja ku mua nauratti kovasti (saatto väsymyskin olla osana että pieniki asia nauratti) no aina ku pierasin niin pieru tuli etukautta ulos ( ja jokainen meistä naisista tietää millasta nyt tarkotan) nauratti ku pilluhuuletkin rupluutti menemään ja tuli semmonen hassu ääni :D
Kauheeta ku pitää tämmösiä selitellä mut ite sain eilen ihan pirun hyvät naurut :D no hajut on sit asia erikseen :D

Wildside: repeilin niin tolle sun jutulle, että hyvä kun en kuopusta herättäny päikkäreiltä :D :D vedet valuu silmistä :D

Saatan olla vähän lapsellinen, mut kuulun niihin ihmisiin jotka tykkää pieruhuumorista ja sitä paitsi en haluaiskaan olla turhan tosikko, miten sitten sellasena samaistuisit lapsien leikkiin yms. :)

Kyllä huumorintajua pitää olla, muuten ei elämässä pärjää, ja kaikki on p*skaa :)
Johan siinä itsekkin masentuu, jos joutuu oleen tiukkapipojen seurassa - tämä siis mun mielipide, muut olkoon vaikka erimieltä :)

Takaisin