Mulla pituutta 165 cm ja painoindeksi 18,5. Hirvittää jo valmiiks miten sitä oikein kenottaa etukenossa :D Kuitenki maha painaa niin paljon et kaatuu eteenpäin aina ku yrittää kävellä :D haha, naurattaa sellanen mielikuva mikä tuli mun päähän.
Pakko muuten myös mainita tästä. Elkää pitäkö minua ihan sekona (okei, olen vähän :D) Mut eilen kokeilin että johtuko oikeesti rusinoista ey meni maha sekasin. Noh menihän se, hitto ku erehyin töissä niitä napsimaan niin sit pieretti aivan pirusti :D Hihittelin itekseni työpisteellä ku oli pakko päästää ilmoille ku koski mahaan. Onneks kova melu niin kukaan ei kuule :D Sit ku olin ajamassa kotiin ja vieläki tuntu ettei pieremisestä tule loppua niin piereskelin autossa ja voi luoja ku mua nauratti kovasti (saatto väsymyskin olla osana että pieniki asia nauratti) no aina ku pierasin niin pieru tuli etukautta ulos ( ja jokainen meistä naisista tietää millasta nyt tarkotan) nauratti ku pilluhuuletkin rupluutti menemään ja tuli semmonen hassu ääni :D
Kauheeta ku pitää tämmösiä selitellä mut ite sain eilen ihan pirun hyvät naurut :D no hajut on sit asia erikseen :D