Raskaaksi 2015

Mimmu, pahoittelut negasta. :sad0001

Sofieemilia, kuulostaa hyvältä teidän tallettelut. :)

Larissa, tsemppiä verikokeisiin! Ja kiitos kun korjasit mun luulon vehniksen syönnistä, en mistään ollut tarkistanut vaan muistelin väärin. :oops:

Nyytti hui sentään, sulla meni jalka sitten pahemmin! En enää muista, miten sen satutit? Mulla on jo nilkka lähestulkoon kunnossa, mutta enpä sitä niin kovasti kolhinutkaan.

jm, mäkin käytän samaa "kaksi välilehteä" -kikkaa kuin Nyytti, en mä muuten muistais puoliakaan. :grin Musta on ihana kun monet muistaa kysellä sellasista tyypeistä jotka on ollut pitkään poissa; mulla on niin kultakalan muisti että sitten vasta muistan kun joku tulee taas.

Silv, no toivottavasti ei mene kovin pitkälle uusi aika.

On. Tänään kp 27/28 dpo 13? Ihan kamalasti kaiken näköistä "oiretta" havaittu o_O hetkittäinen pahoinvointi varsinkin iltapäivän aikana. Mahaa tuikkii vähän väliä. Paino putoaa mutta farkkuja ei voi käyttää kun turvottaa niin paljon. Tissit ei oo turvoksissa juuri yhtään toisin kuin normaalisti ennen menkkoja.
Mä niin toivon ettei mielikuvitus saa näitä kaikkia aikaan :confused: mies oli sitä mieltä et mul on joku maharauti ku oon pahoivointia valitelly. Itse ei kyllä oo sairas olo niinkään. Sellainen rauhallinen ja seesteinen fiilis. Noh ehkä mä sitte lauantaina testaan kun tytöt kyseli lähtee viihteelle ja silloinhan menkkojen olis pitänyt alkaa jo. Hurjan jännää! :eek:

Beisla, mä peruutin huomaamattani sellasen kuopan reunalle kun frisbeetä pelattiin ( puun istutuskuoppa) ja nilkka nyrjähti rusahtaen "sisälle" päin ja kaatusin sinne puun viekkuun montun pohjalle.
Suoraan kun kävelee niin on jo ok,mut käännellä tai ojennella ei voi.

Testasin kuitenkin. Tässä olis tämän päivän. Mitä nämä tikut nyt sekoilee. Mikä lie virheviiva se eilinen :sad001tulipas taas paha mieli ja toivo tähän kiertoon meni.

20150527_130429-1.jpg

Lucky josko menkat ei tuliskaan?

Millier, moi ja pikaista tärppiä!! Kiva kun tulee uusia kuumeilijoita mukaan :)

Sannuinen, tsemppiä tulevaan inssiin, kesä menee aina vauhdilla, heinäkuu on jo ihan kohta! :)

Sofieemilia toivotaan että tallettelut tuottaa positiivisen tuloksen, hyville päiville ainakin osuneet ;)

Larissa, peukut salille, on täällä jäänyt se touhu aika vähiin ku ollu mieluummin pihalla :) ja toivotaan että verikokeessa kaikki kondiksessa!

Jm, eikös se joka toinen päivä pitäisi riittää, josko siellä nyt tärppäis!? Peukkuja! Mun mies on ihan hoopo ja kyselee oikein että koska se ovulaatio on, oon sanonu vaan että ei voi tietää varmaksi, luultavasti viikon sisään, niin on ainakin pupuilutahti pysynyt hyvänä :D

Silv ou nou!! Onko miehellä varalaseja tai pärjääkö ilman? Mahtoi olla iloinen kaveri.. Oma koira söi pentuna multa kahdet rillit, sit vaihdoin piilareihin.. (pariin vuoteen en oo kyllä käyttänyt mitään näkimiä)

Mimmulih plussaa!! ;)

Nyytti, Auts, paranemista nilkalle!!

Täällä ei mitään uutta, paitsi mies päätti että lähdetään tänään hakeen meillä uutta autoa.. Aiemmin oli puhe että vaihdetaan mun pieni kauppakassi farmariin sitten kun lisäystä päälukuun on tulossa, mutta ei noita miehiä näköjään pidätellä autoasioissa ;)

Ninukki kp22 /30-32 yk6

Jm jätä nyt ne ovistikut jo kaappiin äläkä turhaan stressaa itseäsi :) Tärppi on käynyt jos on tai menkat tulee jos on tullakseen. Jos se ovis ei ole vielä ollut niin saatat stressaamalla viivästyttää sitä entisestään.

jm, harmi että sulla ei tikut toimi. :sad0001 Ei se silti varmasti todista, ettei ovulaatio olisi tapahtunut. Esim. eilen siinä tapaamisessa eräs pari sanoi, etteivät saaneet ikinä ovistikkuun plussaa, haaleaa vain näytti. Mutta klinikalla kävivät, ultrattiin, ja ovis kyllä tapahtui. Kolmannella yrityksellä tärppäsi. Ehkä sulla ei vaan tikut toimi, ja ne limat oli oikeampi osoitus. Toivotaan niin.

jm, mie oon tässä jo viikon testaillu nuita melkein plussia ja pari haaleampaa väliin ja nyt menossa kp14/27-29.

Jm, mulla ei myöskään tikut toiminut ja tiineenä ollaan että älä niistä välitä kunhan luotat omiin tuntemuksiin ja jos limoja havittavissa niin niihin.. sitä pitkinhän ne siittiöt matkaa sinne kohteeseen. :)

Niinhän se on että pitäis vaan jättää kaappiin. Mutta kun se eilinen oli niiiiiin tumma jo että ehdin jo innostua. Ja olishan se r testi aamulla jotain haamuja näyttänyt jos nyt olis dpo 12. Noh, jään tätiä odottelemaan ensi viikolla saapuvaksi :)

Sannuinen, muistan sut myös, ei sitä niin vaan unohdu. Tsemppiä! :)

Ihanan innokkaita olette! :)

Lääkärissä käyty ja miehen simpat oli kunnossa, oli paljon liikkujia.
Ei kuullemma oo paha vaikka kierto mulla onki 29-33 ja oli lääkäri kans sitä mieltä, et viime kerralla saatto olla tosi varhanen km..
No sitte mies lähti verikokeisiin ja mun käskettii riisutua ja lääri sitte paineli jostai kohdun takaseinältä kai ja se sattu, no uudestaa oli pakko tehä niin siitte vielä ultras ja katteli sillä laitteella, toinen follikleli oli kai jotain 15? Ja sitte sitä jäi vielä häiritsee se kipu joten tutki sen uusiks ja totes, et siellä on jotai (joku ihme sana tähän) eli endomatroosi tai endo vai onko sama? saattais olla joten saan ajan kohdun tähystysleikkaukseen 6kk sisällä ja sillon poltettais sitä kudosta tai mikä onkaan pois ja tehtäis aukiolotutkimus..
Mulla meni puolet ihan ohi ku jännitti niin paljon.
Labrassa saakin sitte juosta kesäkuun alussa.
Saan raskautua ja jos raskaudun olen yhteydessä klinikalle ja vkolla 7 pääsis sinne ultraan..
Jännittää ja pelottaa kyllä paljon!
No mut jospa sitte pääsisin erooon kipeistä kuulautisista.

Kierron lopussa meen verikokeeseen kattoo onko ovis tapahtunu ja sitte kp3-5 meen verikokeeseen ja sillon otetaan paljon verta mut en taas muista mihin.. Oisko ollu koko veren kuva ja veriryhmä ja joitain muita.
Tosi kiva ku ei itekkään muista :D hah! No selvii sitte..

Joo endo voi aiheuttaa lapsettomuutta ja pahimmassa tapauksessa kohdun poistoo tai jotain muuta vastaavaa luin, mut ei kai niin paha tilanne ollut! :)
Sano et sillon tähystyksessä kurkattais sisälle ja sillon nähtäis mitä sielä on ja poltettais ne pois.
Sitte sanoi et foolihappo, C ja D-vitaamiini on hyvä ja kysyi syödäänkö mitään omega tuotteita ja sanoin ei niin siihen sanoi "hyvä, älkää syökökkään". En sitte siinä kysynyt että miks.

Jm mulle teki noin päivää ennen ovista!

Mymmelisti ihan hyviä kuulumisia siellä. Vaikka eihän se endo mikään kiva juttu. Kävin itse joskus marraskuussa akupunktiossa ja juuri tämä kertoi että on saanut monen raskauden alkua avustettua jos on ollut endoa. Suosittelen lukemaan siitä :)

Toivottavasti teille nyt saatais pieni alkuun jo pian ja Hyvä että pääsette sitten ultraan sinne. Itselle ei suostuttu tehdä, koska raskaus oli luonnollisesti eikä heidän kautta saatu aikaan.

Mymmelisti. Ihmeen nopeaa toimintaa siellä päin.. mulla todettiin sama juttu syyskuussa ja pakotettiin puolen vuoden terot kuurille 3tbl/pv ja sitten kun kävin viimisen kerran siellä helmikuussa (kuuri loppu huhtikuussa) siellä oli vähän epäpätevän olonen vanha nainen, niin sano että katotaan vuoden päästä että onko uuestaa lääkekuuri edessä vai otetaanko tähystykseen..

Niin mäkin vähän ihmettelin et miksi sitten olis siellä niin aikasin ultra ja siihen sanoi et siellä varmistetaan et sikiö on kohdun sisällä, ettei vaan vahingosskam ole mitään kohdun ulkoista. :)
Mua ei kyllä haittaa vaikka pääseekin sitte sinne ultraan jos raskaaksi tulen.
Aina voi toivoo, kyllä vähän epäilen.

Pepe siis siitä alupunktiosta olis apua raskautumiseen jos on endoa?

Takaisin