Lucky josko menkat ei tuliskaan?
Millier, moi ja pikaista tärppiä!! Kiva kun tulee uusia kuumeilijoita mukaan :)
Sannuinen, tsemppiä tulevaan inssiin, kesä menee aina vauhdilla, heinäkuu on jo ihan kohta! :)
Sofieemilia toivotaan että tallettelut tuottaa positiivisen tuloksen, hyville päiville ainakin osuneet
Larissa, peukut salille, on täällä jäänyt se touhu aika vähiin ku ollu mieluummin pihalla :) ja toivotaan että verikokeessa kaikki kondiksessa!
Jm, eikös se joka toinen päivä pitäisi riittää, josko siellä nyt tärppäis!? Peukkuja! Mun mies on ihan hoopo ja kyselee oikein että koska se ovulaatio on, oon sanonu vaan että ei voi tietää varmaksi, luultavasti viikon sisään, niin on ainakin pupuilutahti pysynyt hyvänä :D
Silv ou nou!! Onko miehellä varalaseja tai pärjääkö ilman? Mahtoi olla iloinen kaveri.. Oma koira söi pentuna multa kahdet rillit, sit vaihdoin piilareihin.. (pariin vuoteen en oo kyllä käyttänyt mitään näkimiä)
Mimmulih plussaa!!
Nyytti, Auts, paranemista nilkalle!!
Täällä ei mitään uutta, paitsi mies päätti että lähdetään tänään hakeen meillä uutta autoa.. Aiemmin oli puhe että vaihdetaan mun pieni kauppakassi farmariin sitten kun lisäystä päälukuun on tulossa, mutta ei noita miehiä näköjään pidätellä autoasioissa
Ninukki kp22 /30-32 yk6