halppis vaipat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja halppis vaipat
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
H

halppis vaipat

Vieras
Elikkä meidän 10v. Pojalla on yökastelua ja joutuu pitämään vaippoja. Tähän asti on pidetty libero comfort 7 vaippoja, koska ns. Aikuisten vaipat on liian isoja ja muutenkin poika sanoo että pitää mielummin pikkulasten vaippoja.. sitten siihen kysymykseen, eli onko jotain halvempaa merkkiä joka sopisi pojalle niin hyvin kuin pampers. Poikahan on vyötäröltä hieman pyöreä. Asiallisia vastauksia äkkiä kiitos

Ystävän lapsella oli yökastelua ja ei löytynyt muita sopivia/riittävän isoja lastenvaippoja kuin juuri nuo pampersit. Muistan, että jotain halppismerkkiä kokeilivat kun löytyi isoja kokoja, mutta aiheutti ihottumaa ja ei pitänyt sitä neste määrää, joka isolta pojalta tuli.
Kovasti tsemppiä teille.

Teidän kuuluisi saada sairaalanpuolesta ilmaiseksi :) Tokikaan en tiedä teidän taustoja.. mutta kannattaa olla yhteydessä omaan lääkäriin.

Teidän kuuluisi saada sairaalanpuolesta ilmaiseksi :) Tokikaan en tiedä teidän taustoja.. mutta kannattaa olla yhteydessä omaan lääkäriin.

joo tottakai ollaan lääkärissä käyty jne. Mutta poika itse sanoi että haluaa käyttää mielummin niitä lasten vaippoja, joten on edes sen verran "panostettu" siihen :)

Ystävän lapsella oli yökastelua ja ei löytynyt muita sopivia/riittävän isoja lastenvaippoja kuin juuri nuo pampersit. Muistan, että jotain halppismerkkiä kokeilivat kun löytyi isoja kokoja, mutta aiheutti ihottumaa ja ei pitänyt sitä neste määrää, joka isolta pojalta tuli.
Kovasti tsemppiä teille.

Sattuisitko yhtään muistamaan mitä pamperseja käytti, niin voitais kokeilla niitä.

tääläpäin sairaalasta saa myös noita lasten vaippoja :) sairaalan kuuluu hommata niitä mitä haluatte..

tääläpäin sairaalasta saa myös noita lasten vaippoja :) sairaalan kuuluu hommata niitä mitä haluatte..

Aijaa tuota en tiennytkään. :o joka tapauksessa pitäisi saada tietää mikä olisi hyvä vaippa niin sitten voisi ilmoittaa lääkäriin sen. :)

Voiskohan joku nyt sano jotain mitä kannataisi kokeilla niin voisin käydä ostamassa huomenna

Kannattaa varmaan kaupassa katsella millä merkillä on kokoja.

Mä luulen ettei tämä palsta ole ehkä oikea paikka kysellä tästä aiheesta.

Mutta esim leijonaemojen palsta tai face ryhmä voisi antaa enempi vastauksia kokemuksien pohjalta :)

Takaisin