Ystävät, joilla ei ole lapsia

Mimmu86

Piirimestaruustason postaaja
Olen tilanteessa, jossa olen ystäväpiirini ensimmäinen joka saa lapsen ja olenkin nyt huomannut ystävissäni outoa käytöstä ja suhtautumista itseeni. Etenkin toisessa...Nyt kun laskettu aika lähenee, niin ystäväni on sitä mieltä että elämäni loppuu siihen, minulla ei kuulemma sen jälkeen ole enää aikaa eikä halua tehdä mitään mihin lapsi ei liittyisi [>:]
 
Olemme menossa ensi kesänä naimisiin, pari kuukautta lasketun ajan jälkeen ja tämä kyseinen ystäväni (kaasoni) oli jo sitä mieltä että minulle on turha järjestää minkäänlaisia polttareita ja meinasi jopa ettei meidän kannata nyt mennä naimisiin kun emme ehdi järjestää mitään...olen ihan totaalisen ymmälläni! En nyt olisi muutenkaan mitään ryyppäjäisiä halunnut vaan mukavan päivän ystävieni kanssa. Ja mielestäni sen voi järjestää vaikka lapsi onkin. Varmasti ajatukseni ovat paljon vauvassa mutta pitäähän isin antaa tutustua pieneen myös rauhassa [:)]
 
Ystäväni jopa suuttui minulle miehensä kanssa kun kerroin että meille tulee vauva. Syy oli se ettemme olleet kertoneet heille että yritämme lasta! Mietittiin vain että mitäköhän se yhtään kenellekään kuuluu [:@] Siitä asti on sitten kerrottu miten on joka viikonloppu käyty juhlimassa ja kuinka asutaan kivasti Helsingin keskustassa chihuahuan kanssa ja miten matkustellaan kauheesti eikä töiltä ole aikaa nähdä ja kun minäkään en varmaan jaksa kun olen raskaana! Että on se niin hienoa olla urasuuntautunut ja urbaani helsinkiläinen. Kuka pitää mistäkin, tottakai, se on heidän juttunsa mutta kaukana siitä mitä minä ja mieheni elämältämme tahdomme.
 
Onko teillä tullut vastaan tilanteita, joissa ystävänne, joilla ei vielä ole lapsia kertovat miltä teistä sitten tuntuu ja miten päivänne ja aikanne järjestätte kun lapsi syntyy?
 
Täytyy kyllä todeta, että omat harvalukuiset ystäväni eivät ole olleet todellakaan negatiivisia asian suhteen. Toistaiseksi vain yhdellä ystävistäni on lapsi ja muutkin ovat olleet todella iloisia puolestani.
Ikävä, että sun kaverit eivät osaa ajatella asioita yhtään avarakatseisemmin [8|] Täytyy toki myöntää, että kun ystäväni sai lapsen, minusta tuntui välillä, että kaikki meidän välillämme on muuttunut ja tylsää. Mutta ei tästä ollut koskaan puhetta. Nyt hänen mukulansa on kohta kahden ja meillä on yhtä huonot jutut, kuin aina ennenkin. Toki tapaamisemme ovat muuttuneet; enää emme näe baarireissuilla - varsinkaan koska itse olen vuorostani raskaana - vaan käymme kahvilla tai juttelemme muuten vain. Mielestäni tämä on loppujen lopuksi ollut vain mukavaa, koska eihän tässä enää mitään kikattavia pikkutyttöjä olla. Minusta kaverisuhteemme on ihan yhtä hyvä nykyään, kuin ennenkin. Se on vain hieman erilainen, kypsempi ehkä [:)] Monia asioita on alkanut ymmärtää eri tavalla sen jälkeen, kun sain itse tietää odottavani vauvaa [;)] Toivottavasti teilläkin joskus käy näin...
 
Näin kolmekymppisenä niin varmaan puolella kavereista on lapsia ja puolella ei. Ne kenellä ei ole lasta niin yhteydenpito on jonkin verran laskenut, enää kun en heidän kanssaan jorzuilemassa käy. Olin yhdessä vaiheessa melko vihainen asiasta koska mielestäni raskaus ei ole sairaus ja voin ihan hyvin lähteä baariin selvinpäin. En ehkä jaksa jorata aamuun asti mutta olisi silti kiva nähdä ihmisiä ja ystäviä.
Annan asian olla kuitenkin ja elää omaa elämäänsä. Jos heille lapseni on haitta niin antaa olla.

Taas vastaavasti ne ystävät joille on lapsia siunaantunut viime vuosien aikana on tullut pidettyä enemmän yhteyttä sillä heiltä on kiva kuulla neuvoja ja saada tukea.

Kai se elämä on vaan muuttumassa mutta itselle henk.kohtaisesti ei ole ollut ongelmia että kavereille tullut lapsia vaik itelle ei. Sellaiseen muutokseen vaan ystävyyskin sopeutuu.

Äh, kuulostaapa nyt sekavalta. [:D]
 
Mulla olisi tässä yksi tarina..

Mulla on ns.siskopuoli.(isäni seurustelee tämän äidin kanssa,mutta tämän jälkeen en ole häntä siskopuoleksi kutsunut!) Tämä nuori nainen on minua kaksi vuotta nuorempi,syntynyt siis v.1992.
Aivan järkyttävä angstipaska mun isääni kohtaan ja joitain muitakin. Hän rupes seurustelemaan itseään vuoden vanhemman kanssa,olivat yhdessä 2.viikkoa ja menivät kihloihin (No mikäs siinä.). No sitten yhtenä iltana mentiin minun miehen ja hänen parin kaverinsa kanssa näille kylään. (Muuttivat siis yhteen vissii 2kk seurustelun ja kihlautumisen jälkeen.) no sitten tämä ilmoitti "Arvaa mitä me ollaa tehty? [:D]" Mä sitten vaan,että "No mitä te nyt taas ootte..?" (Nuoria kun ovat niin ne on tehnyt aikasemmin tai tämä likka kaikkea tyhmää,hölmöä..) sitten se sanoi,että "Tai no tuomas itseasiassa...[:D]" Mä sitten inttelin siinä,että no kertokaa...yms. Sitten hän laukas,että "Mä oon raskaana [:D][:D]" OK! Eihän siin.
Mä olin sitten aijemmin joskus puhunut sille,kuinka mekin ollaan puhuttu vauvoista mun miehen kanssa yms. No siinä syyskuussa sitten minä paljastuin olevani raskaana. Kysyin yhtenä iltana tältä,että miten raskaus sujuu ja kaikkea siihen liittyvää..olin innoissani,jotta voisin kertoa tälle,että meillekin tulee nyt vauva. Hän laittoi viestin takaisin,että oli saanut keskenmenon..viikolla 8-10. Joten...jätinpä kertomatta ja vastasin takaisin kuinka pahoillani olin heidän puolestaan. Heille tuli siis keskenmeno samassa kuussa,jolloin minä plussasin. Isänpäivänä,olin suunnitellut kertovani isälleni vauvasta ja kerroinkin. Tämä siskopuoli ja hänen poikaystävänsä oli sitten siskopuolen omassa entisessä huoneessaan ja mä sitten menin sinne,hymyssä suin vaikka yritin olla hymyilemättä. Mä päätin kertoa niille siinä,koska joskushan niittenkin pitäis saada tietää tai ei,mutta kuulis siitä kuitenkin. Sanoin sitten,että "Mulla on kerrottavaa..ei ole teille mitään kivaa kuultavaa,mutta mä olen raskaana.:)" No ne oli siinä sitten ihan ilosia mun puolesta,mutta katkeruuden näki silmistä. Sen poikaystävä katsoi mun vihaisesti sivusilmällä -Jos katse vois tappaa,niin olisin kuollut siihen paikkaan. Mä sitten kerroin tapahtumista ja näytin niille ensimmäisen ultrauksen kuvia pienestä. No..se siitä. Mä menin sitten syömään,kun iskä ja sen naisystävä oli laittanut ruokaa ja vähän ajan päästä tää likka tuli sieltä vihasesti sanoen sen äitille ja mun iskälle "Tosi reiluu minuu kohtaa.." (Olivat siis ollut ilosia kun saivat kuulla mun uutisen,mutta kun hän odotti silloin niin ne ei tykännyt yhtään,koska se on aika nuori verrattuna minuun ja muutenkin,se ei käy koulua...-mitä syitä niillä nyt olikaan.)
samana päivänä ennenkun menin syömään ne puhui kuinka ne yrittää tehdä lasta uudestaan ja puhui näin "Jos mä nyt oisin raskaana,niinku saatan olla niin sit jos meille syntyy keskonen niin se saattaa syntyä jo ennen sun vauvaa [:)]" öö..selvä.[:-] Sen päivän jälkeen aina kun laitoin sille viestiä,että miten vauvan "teko" sujuu...yms. se ei ikinä vastannut mulle..sit aloin laittaa sille viestejä,jossa kysyin että "Miks et vastaa? Hei,ootteks te nyt oikeesti katkeria tästä asiasta..?" Kun meno alkoi mennä sellaseksi. Sitten kun olin järjestämässä tupareita ja laittelin kutsuja kaikille..niillekin. Niin sieltä tuli sitten viestiä,että "Me ei varmaan tuomaksen kanssa tulla sinne tupareihin,kun jos en ite ole silloin raskaana niin en haluu tulla kattoo sun "vahinko" mahaa..." [:@] VAHINKO. Tähän väliin,että aika monelle parille varmasti syntyy lapsi,joka tulee heille yllätyksenä,mutta toivottuna kuitenkin. Ja se luokitteli meidän vauvan vahinkolapseksi. Siitä se sitten jatkoi viestejään.."On se varmaan aika sääli lapselle myöhemmin kun se saa kuulla,että se olikin vahinko..." yms..[:@] (Oi että mulla kiehui!!!!) Mä en kuitenkaan alentunut laittamaan mitään noin törkeetä niille. Mä vaan pyysin,että voi varmaan lopettaa tollasen,kun on aika lapsellista kuunneltavaa ja mitä se siellä puhuu niin ei pidä paikkaansa. sanoin. "Voit varmaan pitää sen suus kiinni,kun et sä mua niin hyvin tunne,että voisit ladella tollasia." tää jatkaa ja jatkaa...ja päätti haukkua mua huonoksi äidiksi. "Sä et oo vissii miettiny ihan kaikkee..." plaaplaaplaa. Laitoin että "Kuule mä olen miettinyt näitä asioita paremmin kun te tota teidän juttua" Sitten se laitto,että "Eli sä et aattele sitä lasta yhtään,aattelet vaan itseäs...nyt ainaki tiiän minkälainen äiti sust tulee.." Loukkaannuin aika pahasti tosta. Kellee EI VOI sanoa noin. Mäkää en missään vaiheessa haukkunu sitä,kun se kerto oottavansa lasta,ja samalla polttele tupakkaa siinä ja ryyppäs! Mä vaan kehotin,että "Kannattaako nyt polttaa tupakkaa kuitenkaa..?" FIKSU MUIJA!! ja sitten tulee mulle urputtamaan turpaansa. Se käytti hyväkseen kaikkia asioita mitä olin ikinä kertonut sille,haukku mut mun omilla asioilla. Se haukku mun miehen,miten tämä ei aluksi halunut tätä lasta ollenkaan,ja sanoikin mulle niin silloin alussa,mutta se oli silkkaa alkujärkytystä,kun se tuli niin yllätyksenä hänelle. (Nyt mies ei siis enää todellakaan ajattele noin!) Mä sitten laitoin sille,että "Vittuako sä sitä kokoajan liität näihin juttuihin. Pidä turpas kiinni,kun olis jo! Vittu kukaan jaksa kuunnella sua." Mun iskähän ei yhtään tykkää tästä likasta..joten soitinpa iskälle,koska se oli viimenen ihminen että tiiän,et se pystyy lopettaa ton. Kun se tosiaan jatko tota nälvimistä. Mä sitten purskahdin itkuun puhelimessa ja iskä ei saanut mitään selvää ja kysy,että mikä on hätänä..kerroin sitten kaikki. Tämä suuttu aivan järjettömästi ja kehotti rauhottumaan,että hän hoitaa asian..."jo tänään". sanoi. Sen jälkeen loppui...pitihän sen nyt viimenen viesti laittaa.."Kerroit sitte isälles tästä.." vastasin kylmän rauhallisesti,että "Niin kerroin...mitä sitte?!" sitten se lopetti.

Että tässä yksin erittäin katkera tapaus.
Noiden loukkausten jälkeen,en ole pitänyt yhteyttä siihen ja jos se mulle jotain laittais niin en vastaa,en ikinä. Se ei ole edes pyytänyt anteeksi.Niin kypsää toimintaa,ainiin mut ei se voi pyytää anteeksi..ne syyttävät minua edelleen heidän keskenmenosta. Ne olisvat saanut kaksoset. Mutta ne sanoi mulle silloin uutisen kerrottuani,että ryöstin niitten lapsen..no tottakai kun samassa kuussa mä tulin raskaaksi ja he menettivät!
Aika järjetöntä sanoisinko?! Mies sanoi,että "se muija saa syyttää ihan itteään keskenmenosta!" Se joko eli silleen,että vauvat kuoli tai sitten niillä oli jokin kehittymishäiriö. ei voi tietää. Mutta ketään ei voi syyttää toisen keskenmenosta,ellei joku oikeesti tulis tyyliin lyömään vatsaan tai pahoinpitelemään muuten,että menisi kesken. Ei mee mun ymmärrykseen ton käytös.
En pyydä anteeksi sitä,että meille on tulossa kovin odotettu vauva,joka ilmestyi meille täysin yllätyksenä. EI vahinkona. [:)]

Myöhemmin tämä likka laittoi viestiä,jossa kertoi kuinka hänen toinen kissansa hyppäsi kerrostalon seittemännestä kerroksesta alas ja lääkärissä heille sanottiin,että ei selviä yön yli ja se lopetettiin. Onhan se tosi harmi,kun pieni kissanpentu kuolee,mutta...mitä se kuitenkaa loppupeleissä mua liikuttaa?
Meille on omat kissat täällä,hyvin pidetty sisällä,ettei pääse parvekkeelle. Vaikka kolmannessa kerroksessa,tosi matalassa kerrostalossa asutaankin. Joten,niinkun päätin. Mä vaan naurahin "Että se kehtaa kaiken jälkeen laittaa mulle jotain tollasta viestiä.." sääliäkö se vaan kaipas. En vastannut tälle mitään.

Tuli varmaan aika pitkä tarina,mutta jotenkin teki mieli purkaa kun liittyi aiheeseen. [:)]
En todellakaan ole mikään vahingoniloinen,mutta en kyllä rupee mikään ystävä saatikka "siskopuoli" olemaan enää tollasen käytöksen jälkeen. Jos se joskus pyytää anteeksi... En hyväksy.
 
Aikamoista käytöstä [&:] Varmasti on järkyttänyt keskenmeno heitä molempia ja katkeroittanutkin mutta eihän keskenmenosta voi ketään toista syyttää tai syyllistää! Mutta oikealla asenteella olet! Iloitkaa te tulevasta pirpanasta [:)] Ehkä ei ollut heidän aikansa tulla vielä vanhemmiksi ja kaksosraskaudessa on aina muutenkin enemmän riskejä kuin "normaalissa" raskaudessa.
 
Meille ystäväpariskunta totesi sillon kun kerroin että meille tulee vauva ettei me vaikutettu sellaisilta ketkä tekee lapset nuorina...vaikka itse olen aina sanonut et jos mahdollista tahtoisin lapsia nuorena...eikä me tehty tätä lasta vaan me saadaan tämä lapsi. Tultiin miehen kanssa siihen tulokseen kesällä että katsotaan miten käy, ollaan molemmat valmiita. Annetaan lapselle mahdollisuus ja sehän sitten halusi tulla heti <3
 
Nimenomaan! [:)] Mekin saimme tämän lapsen. Ja joku muu kehtaa luokitella vahingoksi. Huhhuh.
Niinhän mun äitikin sanoi,kun kerroin sille että ehkä niitä ei vaan oltu tarkoitettu saamaan lasta/Lapsia nyt.
Käytöksen perusteella,ne ei kyllä olisi ollut kovin kypsiäkään siihen. :s
 
Ei voi muuta sanoa, kuin että siskopuolella ei taida kaikki muumit olla laaksossa..
 
Mulla on vähän sama tilanne kun sulla. Eli olen ystäväporukan ensimmäinen, jolle on tulossa lapsi ja nyt tuntuukin, ettei ne tainnutkaan olla mitään todellisia ystäviä [&:] Meitä ei poikakaverin kanssa kutsuta enää mihinkään, kun "ei ne kuitenkaan voi juoda eikä bilettää" ,ja muutenkin kukaan tosta porukasta ei ole tukenut mua ollenkaan raskauden aikana/ollut kiinnostunut vauvasta.

Se on vaan silleen ettei sitä sitten vauvan jälkeenkään oikeen jaksa panostaa sellaseen ystävyyssuhteeseen, koska odotusaikana sitä tukea just eniten tarvitsisi... Kuulemma yksi ystävä ei tiedä, miten muhun pitäisi suhtautua nyt kun olen raskaana! [:@]

Ja varsinkin se kerta kun näitä "ystäviä" näkee niin pitäisi kuunnella biletystarinoita yms, mutta kukaan ei kuitenkaan vaikuta olevan kiinnostunut mun tähän asti suurimmasta asiasta elämässä!

Sen takia olenkin alkanut kirjotella tälle palstalle, jos sitä tapaisi muita samassa tilanteessa olevia, suht samanikäisiä mammakavereita :) Oletko pk-seudulta?
 
Olipas inhottava tarina!
Nauti Tiiaa nyt kuitenkin itse raskaudestasi ja unohda moinen lapsellinen käytös "siskopuolesi" osalta.
 
No huhhuh  Tiiaa. Johan oli tarina!  Tsiisus, ikää 11vee vaix? [:D] Koitapas jaksaa ärsyttävien puolisukulaistesi kanssa [8|]
 
Inhottavaa oli kyllä kuunnella noita loukkauksia.. [&:]
Ton jälkeen se ei kyllä oo mulle sukulainen sen vertaa kun puolisukulainenkaa!! [:@] [:D] Joo ja tää likka täyttääkin toukokuussa sopivasti 18v. En muista mikä päivä,mutta ei se muistaakseni mun laskettu päivä ainakaa ollu.. [>:]
 
iia87: Kuulosta kovin tutulta...mä olen myös saanut kuulla siitä miten muhun on vaikea suhtaua [:D] En nyt oikein vaan ymmärrä mikä, ainoa mikä tähän mennessä muuttunut on se et tulee  kerrottua uusimpia käänteitä raskauden aikana, mutten kuitenkaan jatkuvasti puhu vauvasta. Kerron kysyttäessä tai jos on ollut joku isompi juttu ja sit vaihdan aihetta ja säästän isommat pohtimiset siihen kun näen perhettäni.
 
Nää biletysjutut on kans kumma juttu. Ystäväni ei ole ikinä aiemmin "rehvastellut" kännäilyllään tai juhlimisellaan mut nyt sit on kuulemma joka viikonloppu ollut hirveessä kännissä DTM:ssä tai muualla. Että olipas kivaa olla taas pitkästä aikaa baarissa juhlimassa [:D] varmasti ollut kivaa mut ei mun ole tehnyt edes mieli kertaakaan raskauden aikana. Vinkkulasillisen olisin voinut pari kertaa ottaa hyvän ruoan kanssa mutten ole sitäkään tehnyt. Onhan sitä mennyt prioriteetit uusiksi kun on vauva tulossa mutten silti arvostele muiden elämäntyyliä niinkuin he arvostelevat meidän.
 
Ja joka kerta kun nähdään niin muistavat hehkuttaa kuinka ihanaa on olla ilman lapsia ja asua siellä Helsingissä [:D] Hienoa että elävät unelmaansa mutta niin teemme mekin. Meidän unelma nyt vaan on ihan päinvastainen kuin heidän. Nyt viimeisin kriisi syntyi kun kerroin että muutetaan viikon päästä Keravalta Mäntsälään...meistä tulee heidän silmissään nyt ihan juntteja [:D]
 
Toivon että tilanne nyt tasottuu vielä. On jo vähän parempi kuin alkuraskaudesta...ehkä se nyt vaatii oman aikansa että he tottuvat ajatukseen...
 
Mimmu86
Mäntsälään. Mä olen siellä töissä (tosin nyt siis saikulla jo) siinä isossa logistiikkakeskuksessa kun lähdetään Hyvinkäälle päin.
Asun itse Hyvinkäällä. Meinaatko tulla Hyvinkäälle synnyttämään?
 
Siihen miehen kanssa päädyttiin kun naistenklinikka ei tainnut Mäntsäläläisille olla vaihtoehto ellei ole riskisynnyttäjä (sinne piti alun perin mennä) [:)] Hyvinkäällä ollaan kuitenkin ultrissa käyty niin on ainakin tuttu paikka.
 
Mä olen kans tietenkin siellä käynyt ultrissa sekä erityistarkkailussa. Kaikki kätilöt ja lääkärit olleet kannustavia ja mukavia ja mua ainakin kiinnostaa se amme ym. Täytyy vissiin myöhemmin käydä sit siellä tutustumiskäynnillä. [;)]
 
Mäkin lueskelin eilen niitä valmennusjuttuja ja muita netistä ja oikein mukavalta vaikuttaa [:)]
 
Mä en kyllä ymmärrä joidenkin ihmisten asennetta siihen kun tulee lapsi, ihan kun se elämä muka loppuis siihen! Sehän on positiivinen ja ihana asia kun tulee vauva [:)] Tottakai se tulee muuttamaan asioita eikä samat asiat enää välttämättä kiinnosta niin paljoa, mutta kyllä mun mielestä ystävyyteen kuuluu se, että molemmat saa puhua omista asioistaan.

Mäkään en koko ajan edes puhu vauvajutuista vaan olen aina kiinnostunut myös muiden elämäntilanteesta yms. Mutta hyvä ystävä mun mielestä ymmärtää, että odotusaikana ne ajatukset pyörii lähinnä siinä omassa navassa ja vauvassa [:)] Ja muutenkin, miten äitiyslomalaisella muka voisi olla jotain supersiistejä biletysjuttuja kerrottavana?!

Raskauden aikana jotkut ystävät on tullu läheisemmiksi ja toiset taas etääntyneet, mutta kai se on aika luonnollista. Eniten mua ehkä harmittaa kun tunnen nykyään itteni tosi ulkopuoliseksi siinä kaveriporukassa, jossa oon aikasemmin viettänyt kaikki uv:t, vaput yms. Yhtäkkiä tuntuu että ne onkin ihan vieraita [&:] No toisaalta ei mikään ihme, kun ei mua enää pyydetä messiin kun en juo! Huoh [:@]

Mäkään en ole käynyt kun ehkä 3 kertaa baarissa raskauden aikana, ei vaan jaksa kun väsyttää ja kolottaa joka paikkaan [:D] Viinilasillisen tosin otin jouluna [;)]
 
Yhtenä kertana koulussa,luokkalaiset suunnitteli pitävänsä pirskeet luokan kesken.."Mennää villelle.." Mie kuuntelin siinä vieressä enkä sanonut mitään. Sitten siirryin muualle ja yksi luokkalaisista tuli mun luokse ja kysyi "Ootsä tulossa perjantaina villelle? Vai onks kukaan ees puhunu sulle mitään siitä?" Mä sitten vaan,että "kyllä mä kuulin siitä puhuttavan,mutta ei kukaan mua ole kutsunut.." sitten tää sanoi,että "Sara tuolla jotain sanoi,kun tuli puhetta sinusta että "No mut eihän se voi ees juoda.." [>:] Mutta kuitenkin kun se kävi muille,että mä tulen,sitten selvinpäin mikä ei minua olisi haitannut yhtään,mutta loppupeleissä jätin menemättä..

Että joo. Samaa mieltä olen. Tällee sitä hyljeksitään..[8|]

Sama juttu kun järjestin tupareita,kutsuin luokkalaisia ja muita..lähetin kutsut kirjeitse. ja kun minä asun kuusankoskella "niin kaukana" ja nämä kaikki oikeestaan kotkassa. Niin sieltä tuli sitten peruutuksia siihen malliin,että "Ei ole bensaa,täytyis saada rahaa..sori" -sorisorisori-viestejä tuli. Mä sitten vaan että "20€ tankkii niin pääsette tänne ja takasin kotkaan.." [:@] Mä olin äitin avustuksella tehnyt hirveesti kaikkea syömistä..[&o] Lopuksi vaan 3 ihmistä tuli. yksi kaveri joka odottaa kanssa vauvaa ja sillä on laskettu aika vissii pari päivää mua myöhemmin ja sen poikaystävä ja sitten minun ja miehen yhteinen kaveri joka ollaan tunnettu muutama vuosi.

Mun synttäritkin on 3 viikon päästä ja vauvakutsut mietin pitäväni jossain vaiheessa ennen vauvan syntymää..mutta en tiedä sitten viittinkö ketään kutsua,kun eivät ne kuitenkaan tule.[8|]
Joten ehkäpä riittää että sukulaiset tulee synttäripäivää juhlistaa.

kyllä olin hieman surullinen ja vittuuntunut samaan aikaan tuparipäivänä.
 
Tiiaa: Ikävä tilanne sinulla :(

Minä en oikeastaan ole koskaan ollut mikään hirveä bailaaja, joten en ole ennen raskauttakaan käynyt baarissa juurikaan. Aika paljon olen joutunut olemaan viikonloppuja töissä ja viikolla sitten ollut vapaat, sekin häiritsee "bileelämää". Tosin Oulussa kun asuin, käytiin yhden työkaverin kanssa aina tiistaisin, jos baariin olimme menossa [:D] Ei me sinne miesten takia kuitenkaan menty ja saipa ainakin paremmin istumapaikan [;)]
Mun kaveri piirissä on tämmöinen sikiämishetki [:)] Kaksi kaveria odottaa lasta, LA elokuussa ja oikeastaan paras kaverini josta tulee vaavimme toinen kummi on lapseton, mutta me olemme ehkä vain lähestyneet enemmän.
 
Takaisin
Top