Yllätys vauva

enkelipeikko

Vasta-alkaja
Uusi odottaja kirjautui palveluun[:)] Sain tietää olevani raskaana 13.3 ja olihan se vain jännä juttu. Minulla ennestään jo 3 lasta ja olin kyllä ajatellut jättää lapsiluvun tähän.Mutta kuinkas ollakkaan testi näytti vahvasti plussaa. Ajatukset oli hetken kyllä niin sekasin että. Mutta varmaa oli että lapsen pidän [:)] Olen seurustellut uuden mieheni kanssa nyt koht 9kk ja hänellekki tämä oli aika yllätys.Muistan kuinka hän sanoi jo alkuaikana ettei hän lapsia halua. Mutta kyllä nyt alkaa jo sopeutumaan asiaan :) Pahoinvointi ollu kyllä tosi voimakasta,rintoja aristaa ja kaikki hajut oksettaa. Mukavaa tämä odotus [;)] voi kyllä sanoa että kaikesta huolimatta nautin todella paljon. Samaan aikaa ku oon innoissani ni pelkään tosi paljon. Mietin vaan et onko kaikki hyvin,tuli nimittäi tänä aamuna outo olo.. Sellanen tyhjä olo. et oonko mä sittenkää raskaana?! Eka neuvola aika on 8.4 ja ootan sitä tosi paljo et sais kuulla sydän äänet! Ultrassa olen kerran käynyt jo,kun huomasin yhden vessa reissun yhteydes et paperiin jäi vähän verta ja minä tietenki hädissäni sairaalaan. Ultrassa kaikki silloin ok ja sydän löi <3
No tässä nyt jotai minusta ja odotuksestani. Viikkoja minulla nyt 9+1. Ihanaa kevättä kaikille ja mukavaa odotusta[:)]
 
Täällä on myös uusi näillä palstoilla.. Tuntu ensin että osaako tätä käyttää, mutta kaippa se tästä.

Mulle tuli kans sellainen yllätysvauva, että ei ole tosikaan. Miehen kanssa käytettiin ehkäsyä ja siitä huolimatta tulin raskaaksi. Tämä on mun eka ja ukolle jo neljäs. Mies on vähän ulalla tästä hommasta vielä, eikä oikein tiiä miten suhtautuisi asiaa, mutta annan hänelle aikaa.

Nyt on rv 12+2 ja tämä mun raskaus alkoi niin ihmeellisellä tavalla.

Menin ekaksi päivystykseen kun oli maha niin kipee ettei voinut olla ja lääkäri vaan totesi että oot saanut keskenmenon ja sehän oli aivan hirvee järkystys, no sitten meni muutama päivä ja aattelin että ei ole tosi että aina vaan päätä särkee ja maha kipee ja alaselkä ja soitin neuvolaan ja sain ajan.

Ja menin neuvolaan ja lääkäri sano että joo, kuule sä et ole saanut keskenmenoa.
Mä aattelin että mitä [:-], en tiennyt että miten päin olla [:)] ja se lääkäri selitti hematoomasta että mulla on sellanen istukassa joka vuotaa ja se voi vuotaa milloin vaan uudestaan.. ja se oli vuotanut niin paljon sillon. Mutta siitä on nyt 5 viikkoa ja kaikki on mennyt hyvin.. Kolmen viikon päästä on taas ultra [:)]

Ja tämä kevät on mulle ollut muutenkin niin erikoinen ja aika v*****mainen, mutta kyllä kai tästä selviää
 
Onnittelut ensinnäkin  ulma_82 ja enkelipeikko. Minulle kävi juuri samoin, ehkäisystä huolimatta tulin raskaaksi ja samanlain istukka vuosi alkuraskaudesta :) Olen niin onnellinen että päätimme pitää lapsen (tosin emme alkujärkytyksen jälkeen muuta vaihtoehtoa enää nähneetkään), sillä nyt en vaihtaisi tätä mihinkään, vaikka raskaus on ollutkin vaikeaa välillä.
Vaikka vauva tulisi täytenä yllätyksenä, onneksi meillä ihmisillä on aikaa sulatella asiaa monia kuukausia ennen sen tuloa maailmaan! [:D]
ja nyt sitä ollaan maailman onnellisimpia vauvan odottajia ;) <3
 
Takaisin
Top