Yli 35 kuumeilevat

  • Ketjun aloittaja Kirbycat
  • Aloituspäivämäärä
Laitoin jo toiseen keskusteluun samat kuvat, tänään dpo 10 ja oli pakko testata kun ollut outoja oloja tällä viikolla. Tein paniikissa 2 samaa testiä ja molemmissa punertava haalea viiva, tuli kyllä hiukan yllärinä :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Toki vielä aikaista ja viime raskaus päättyi kkm ni en vielä iloitse.
IMG_4093.jpeg
IMG_4108.jpeg
 
Dpo9 ja mun hajoo pää tähän "menkkajomotteluun" 🙄😥

Mulla ei siis normaalisti ole mitään jomotteluja päin paljon ennen kuukautisia, vaan alkaa yleensä samana päivänä kuin menkat. Se että tietää tän olevan kiinnittymisjomottelua, mutta joutuu vaan odottamaan, että onko hyvä alkio jatkamaan ja kiinnittyykö kunnolla, hajottaa mun pään ihan totaalisesti!

Jos ei olis mitään tuntemuksia, vois asian edes välillä unohtaa, mut nyt muistuttaa itsestään ihan koko ajan. 😭
Tsemppiä odotteluun :Heavy Black Heart: Mä en enää jaksanut odottaa yhtään kauempaa kuin tähän dpo 10.
 
Tsemppiä @Sarsabutt 🧡 sehän se on pahinta kun on erilaisia oireita mitä yleensä.. ja sit yrittää olla ajattelematta... 🤯
Kiitos tsempeistä! 🤗

Jep, pari päivää oon myös haistanut mitä kummallisimpia hajuja. Voi hyvin olla vaan flunssan jälkeen palautuvaa hajuaistia, mut alavatsan turvotuksen ja kipuilun lisäksi tekee kyllä hulluksi. 🙄

Riideltiin miehenkin kanssa, kun vituttaa se ettei toinen noteeraa mitenkään, kun itse päivittäin kärsii ahdistuksen kanssa. "Mä en halua ajatella asiaa, ettei tuu pakkomielteiseksi". No en halua minäkään, mut mulla ei ole sitä luksusta, etten tunne mitään tuntemuksia, jotka muistuttaa asiasta ihan jatkuvasti. 🤬🤬🤬 Tuntuu niin yksinäiseltä olla ajatusten ja tuntemusten kanssa yksin, eikä toinen huomioi millään tavalla. 😭
 
Se on niin erilaista miehelle ku naiselle.. eihän sitä voi ymmärtää kun ite ei kropassa niitä muutoksia tunne. Toisaaltahan miehen "tehtävä" ois siinä sitten tukea naista. Mutta kannattaa purkaa vaikka just tänne ni saa oikeasti vertaistukea sitten 🤗
 
Se on niin erilaista miehelle ku naiselle.. eihän sitä voi ymmärtää kun ite ei kropassa niitä muutoksia tunne. Toisaaltahan miehen "tehtävä" ois siinä sitten tukea naista. Mutta kannattaa purkaa vaikka just tänne ni saa oikeasti vertaistukea sitten 🤗
Näin mäkin ajattelen, että miehen tehtävä on olla tukena, yhteinen projekti raskautuminen kuitenkin on. Itselle väkisin tulee fiilis, että mitä hittoa oon miehen kanssa, jolle mun hyvinvointi on niin yhdentekevää. 😔
Tiedän, että hän on todella hyvä ja osallistuva isä, mutta parisuhde on kyllä jatkuvasti pakkasella näiden juttujen takia. Pahoittelut avautumisesta, menee aiheen ohi.
 
Testasin tänään pregcheck ja rfsu herkkä testeillä, jopa pregcheck tuli haalea punainen viiva :smiling face with heart-eyes: Tänään siis dpo 11. Jotenkin vaikee uskoo et näin nopeesti kävi kun ikää 38v ja tähän kiertoon ehdittiin tasan kerran yrittää ovulaatiopäivänä. Mut en yhtään uskalla iloita, pelkään niin paljon keskenmenoa tai kemiallista.
 

Liitteet

  • IMG_4221.jpeg
    IMG_4221.jpeg
    1.2 MB · Katsottu: 59
@Sarsabutt ehkä hänkin kuitenkin miettii asiaa, mutta ei vain nyt osaa ilmaista itseään? Jos vaan sanot, että tarvitset enemmän haleja ja tsemppiä nyt tässä projektissa.. sen tunteen, että hän on läsnä? Ettei hänen nyt mitään muuta tartte ratkaista. Olla vain enemmän läsnä :)
Meillä mies kyllä kyselee vointia, vaikkei päivistä tms. pysy kärryillä ja on aina heti huolissaan, jos mulla on jotain kipuja.
On toki aina ollut hirveän huolehtivainen.. 🤔 ehkä korostui 11kk sitten tapahtuneen km jälkeen.
Meillekin kyllä tulee välillä sanasotaa tai riitaa... Vaikka on toistemme kanssa kasvettu tähän keski-ikään... 🙈
Kohta 20 vuotta täynnä ja silti väärinymmärryksiä tulee välillä 😅 varsinkin väsyneenä ja stressaantuneena.

Joten pura ärinät vain tänne, voi helpottaa sitä parisuhdettakin. 🧡
 
Testasin tänään pregcheck ja rfsu herkkä testeillä, jopa pregcheck tuli haalea punainen viiva :smiling face with heart-eyes: Tänään siis dpo 11. Jotenkin vaikee uskoo et näin nopeesti kävi kun ikää 38v ja tähän kiertoon ehdittiin tasan kerran yrittää ovulaatiopäivänä. Mut en yhtään uskalla iloita, pelkään niin paljon keskenmenoa tai kemiallista.
Monesko yk teillä on? Hieno viiva 😍
 
@Sarsabutt ehkä hänkin kuitenkin miettii asiaa, mutta ei vain nyt osaa ilmaista itseään? Jos vaan sanot, että tarvitset enemmän haleja ja tsemppiä nyt tässä projektissa.. sen tunteen, että hän on läsnä? Ettei hänen nyt mitään muuta tartte ratkaista. Olla vain enemmän läsnä :)
Meillä mies kyllä kyselee vointia, vaikkei päivistä tms. pysy kärryillä ja on aina heti huolissaan, jos mulla on jotain kipuja.
On toki aina ollut hirveän huolehtivainen.. 🤔 ehkä korostui 11kk sitten tapahtuneen km jälkeen.
Meillekin kyllä tulee välillä sanasotaa tai riitaa... Vaikka on toistemme kanssa kasvettu tähän keski-ikään... 🙈
Kohta 20 vuotta täynnä ja silti väärinymmärryksiä tulee välillä 😅 varsinkin väsyneenä ja stressaantuneena.

Joten pura ärinät vain tänne, voi helpottaa sitä parisuhdettakin. 🧡
Meillä on monesti keskusteltu mun kosketuksen tarpeesta, ilman että mikään muuttuu. On super huolehtivainen isä, mut ehkä nyt vaan ollaan molemmat väsyneitä esikoisen huonon nukkumisen vuoksi. Silti olis kiva kun näistä asioista voisi kotona puhua.

Mut ihanaa, että täältä löytyy vertaistukea! ❤️
 
Testasin tänään pregcheck ja rfsu herkkä testeillä, jopa pregcheck tuli haalea punainen viiva :smiling face with heart-eyes: Tänään siis dpo 11. Jotenkin vaikee uskoo et näin nopeesti kävi kun ikää 38v ja tähän kiertoon ehdittiin tasan kerran yrittää ovulaatiopäivänä. Mut en yhtään uskalla iloita, pelkään niin paljon keskenmenoa tai kemiallista.
Kerrankin mäkin näen vaaleanpunaisen viivan, kun mä yleensä tuijotan muiden postauksia ja ihmettelen et mistä viivoista ihmiset puhuu! 😅🤭😍
 
Täällä oli nyt ekat menkat, alkoi aika tasan kaksi viikkoa yöimetysten lopettamisen jälkeen. Jännää, nyt vissiin sit aletaan peittoa heiluttelee! Onneksi yötkin ovat rauhoittuneet, niin ehkä voi jopa jaksaa 😂 Eiköhän ainakin alkuun mennä kuten esikoisenkin suhteen, että ei testailla mitään oviksia vaan mennään kalenterin mukaan.
 
Täällä oli nyt ekat menkat, alkoi aika tasan kaksi viikkoa yöimetysten lopettamisen jälkeen. Jännää, nyt vissiin sit aletaan peittoa heiluttelee! Onneksi yötkin ovat rauhoittuneet, niin ehkä voi jopa jaksaa 😂 Eiköhän ainakin alkuun mennä kuten esikoisenkin suhteen, että ei testailla mitään oviksia vaan mennään kalenterin mukaan.
Toi on kyllä niin jännä miten ihmisten elimistöt toimii eritavalla. Mulla alkoi kuukautiset 4kk synnytyksen jälkeen täysimetyksellä, mut silti 8-13kk synytyksen jälkeen ei tärpännyt yrityksistä huolimatta imetyksen aikana. Osittain ainakin imetys vaikutti luteaalivaiheen pituuteen.
Toivottavasti teillä tärppä!
 
Toi on kyllä niin jännä miten ihmisten elimistöt toimii eritavalla. Mulla alkoi kuukautiset 4kk synnytyksen jälkeen täysimetyksellä, mut silti 8-13kk synytyksen jälkeen ei tärpännyt yrityksistä huolimatta imetyksen aikana. Osittain ainakin imetys vaikutti luteaalivaiheen pituuteen.
Toivottavasti teillä tärppä!
Noi hormoni jutut on kyllä ihan mysteeri. Mulla on neljä lasta, menkat on alkanut kaikista aina 5-7vko synnytyksestä ja kahta olen täysimettänyt. Kolmannen ja neljännen ikäerokin on tasan vuosi et ovulaatio tosiaan tapahtuu mulla tosi nopeesti :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:
 
Kp22/27 ja ihmeellistä jumia lonkissa?! Ei oo ennen ollu enkä oo tehny mitään poikkeevaa. Rinnat välillä arat, mutta tää voi olla ihan PMS Kans… Ääh, eilen join punkkua vähän, koska pitää elää välillä. Toivotaan parasta jokatapauksessa… 🩷
Mulla särkee jalkoihin/reisiin, nyt kp21. Oon oudon seesteinen mut sit taas itku herkkä 🥹
 
Täällä kp20/26 ja dpo5/6 ja kahtena edellisenä yönä oon heräillyt aamuyöstä klo 3 eteenpäin.. tätä on tapahtunut parissa kierrossa vaikka ei oo kyllä plussaa tullut.. nyt lisäksi nännejä aristaa... Saapa huomata ens viikonloppuna miten käy..🤔 toki eilen olin aika ärtynyt, oudosti piti tiuskia isännälle... 🙈

Mennään aika samoissa @Kumipuu ja @Sandra84 🙈
 
Täällä kp5 keskenmenon jälkeen. Alkion kehitys oli loppunut tyyliin viikolle 5 -6 ja vuoto alkoi pari viikkoa myöhemmin. 🙏 eniten tässä nyt mietityttää, että onkohan niitä kehityskelpoisia munasoluja enää ollenkaan jäljellä 🤔 toivottavasti kierto ei tästä keskenmenosta nyt kovin heittelisi; viimeksi keskenmenon jälkeen kierto taisi olla 36 päivää (yleensä 29-31). Saapa nähdä.

Tänään aika naistenpolille; ainakin varataan uusi aika sille lapsettomuuslääkärille kun viimeksi juuri pari päivää ennen tapaamista testi näytti plussaa. Sovittiin silloin, ettemme tule tapaamiselle vaan jos raskaus ei jatkuisi jostain syystä niin sitten varataan uusi aika. Jännä nähdä mitä siellä tapaamisella suunnitellaan. En tiedä tutkivatko tämän päivän käynnillä sitten muuten kun tuo tyhjennysvuotokin alkoi itsestään eli lääkkeitä ei onneksi tarvittu.

Mukavaa viikkoa kaikille! 🤩
 
Takaisin
Top