Yleistä löpinää

Kui monta päivää voi ummettaa ilman seuraamuksia? Mulla vilisee silmissä jo suolitukokset, puhkeamiset jne... kuituja menny ripakopallinen ja vettä toinen, mutta tulppa on ja pysyy. :sad001
 
Caarina kannattaa melkein sit lisäksi juoda paljon ja kokeilla auttaako levolac.
 
levolacia voi ottaa myös pieniä annoksia esim kolmena peräkkäisenä päivänä niin auttaa pikkuhiljaa. Mullakin tulee kerta annoksesta maha kipeäksi.
 
Nyt sitä ymmärtää vanhustyössä suolentoiminnan tärkeyden kun itse kärsii ummetuksesta. Työelämässä se on vain erinäiset ulostuslääkkeet, toilaxit, tuseeraus, kakkavihot ja se hoitotyö pyörii sen vatsantoiminnan ympärillä.
 
Naurattaa ihan kyyneleihin asti toi mainos tossa keskustelujen yläpuolella: "Muistuttaako vatsasi pallogrilliä?" No joo, ainakin puolikasta sellasta! :laughing005
 
Caarina, mulla ainakin tulee ummetuksen päälle ripuli kun se on kestäny liian kauvan. Eli kroppa hoitaa sen itse. Mutta kyl silti kannattaa ottaa vatsaa höllentäviä aineita.
 
Kattooko kukaan muu ohjelmaa synnytä ja voita? Iha järjetön ajatus et pitäs synnyttää ja pelata tietovisaa :D
 
Kui monta päivää voi ummettaa ilman seuraamuksia? Mulla vilisee silmissä jo suolitukokset, puhkeamiset jne... kuituja menny ripakopallinen ja vettä toinen, mutta tulppa on ja pysyy. :sad001

Suolihuuhtelu! Eli vettä perberii. Apteekista välineet ja voin kertoo että todella tehokas sekä lempeä tapa :angelic:
 
Mua ei huvita neuloa yhtään... vaikka mitä alottanu muttei saa aikaseksi.

Syksyksi kovasti jo pitäs lapsille villasukkia jne ja vauvalle jotain, mutta ei huvita.

Tein niin monta pätkis haalaria putkeen vuoden sisään, että puikkojen kilinä saa aikaan pakenemis reaktion...
 
Ite aloitin virkkaamaan tommosta verhoa vaunuihin. Teen itelleni ja serkulle jos se haluaa. Lisäksi osallistun kyjyyn niin siinä saa neuloa sit paljon noita pieniä juttuja :) pitkään kyllä oli hakusessa tuo innostus.
 
Olin unohtanut koko pätkis-haalarin, pitäsköhän sellanen Pikkaselleki tehdä vaikken pätkiksestä niin välitäkään :D Yhden oon tehny ennestään.

Itellä ei vaan jotenkin oo löytyny aikaa neulomiselle, kaikenlaisia sisustusjuttuja oon kattellu ja huokaillu mitä vois Pikkaselle tulevaan huoneeseen tehdä :) Jostain syystä keltainen väri on alkanut miellyttää silmää vaikka ennen oon inhonnut sitä :D Samaten limenvihreä on nyt in :)
 
Liikkeet :Heartred tänään tuntunut jo runsaammin. Aika ihmeellistä. Jotenkin konkreettisempaa taas että vauvaa kohti mennään. Pieni kupluttaja keskellä alavatsaa. Vielä pitää nauttia, ei aikaakaan kun ottaa jo kipeää :D
 
Olin unohtanut koko pätkis-haalarin, pitäsköhän sellanen Pikkaselleki tehdä vaikken pätkiksestä niin välitäkään :D Yhden oon tehny ennestään.

Itellä ei vaan jotenkin oo löytyny aikaa neulomiselle, kaikenlaisia sisustusjuttuja oon kattellu ja huokaillu mitä vois Pikkaselle tulevaan huoneeseen tehdä :) Jostain syystä keltainen väri on alkanut miellyttää silmää vaikka ennen oon inhonnut sitä :D Samaten limenvihreä on nyt in :)

Mie oon lasten serkulle tehnyt pätkis-haalarin kastelahjaksi (kerrankin lahjat valmiina), niin ajattelin tehdä tällekin :D
 
Ite aloitin virkkaamaan tommosta verhoa vaunuihin. Teen itelleni ja serkulle jos se haluaa. Lisäksi osallistun kyjyyn niin siinä saa neuloa sit paljon noita pieniä juttuja :) pitkään kyllä oli hakusessa tuo innostus.

Onko sulla blogia? Miekii oon osallistunut kerran - pari kyjyyn :D
 
Meillä oli huippu viikonloppu :Heartred
Lauantaina eka menin talkootöihin perinnekonepäiville, sieltä suoraan miehen serkun 18v synttäreille, hetkeksi kotiin.
Ja illalla lähdin isännän kanssa IskelmäKesä -tapahtumaan. Oli erittäin mukava ilta/yö, vaikka rupesikin lopussa vettä satamaankin.
Kyllä se vain Jari Sillanpää nostatti tunnelman taivaisiin. Mie vain niin tykkään toisen lauluista, esiintymisestä ja miten ottaa yleisön myös huomioon. Muita esiintyjiä oli Laura Voutilainen, Paula Koivuniemi ja Finnhittien kuninkaat: Frederik, Danny & Tapani Kansa. Hyvin järjestetty, kun ei tarvinnut jonotella mihinkään. Eipä pahemmin isännän kanssa kahdestaan käydä missään. Tämäkin oli sellainen, ettei esiintyjät olleet isännälle niin mieleisiä, mutta hänen sanojaan kompaten, kun sanoi: "mitä sitä ei emännälle mieliksi tekisi" :smiley-bounce022
 
Takaisin
Top