Yleistä höpinää

Mulla pahoinvointi on vähentänyt täällä kirjoittelua ja hengailua, jotenkin puhelimen nyhräys tehnyt huonoa monena päivänä. En varmaan saa sit viestejä täyteen salaiselle alueelle ja viestien määrästä päätellen en oo viime raskaudessakaan päässyt (en muista). Selvisi toissapäivänä, että odotan kaksosia, onko joku tärppipaikka täällä missä kaksosodottajat kohtaa?
Tuplasti onnea! Elä ota paineita ainakaa siitä viestimäärästä. Itse käyn n. kaks kertaa viikossa kattelee mitä täällä tapahtuu ja kirjottelemassa. Hyvin varmaan riittää viestimäärä. Ei oo ainakaa vielä potkittu pihalle mistään 🙈 Kyllä se väsy olokin siitä helpottaa. ❤
 
Vieläkö täällä julkisesti joku höpöttelee? Itse oon urakoinu aamun aikana näitä viestejä foorumille. Onko muita ketkä ei käytä facebookkia ym. ja tää ois hyvä väylä jutella muiden samanhenkisten kanssa? Samanhenkisten... 😂 no ainaki raskaanaolevien kanssa henkisistä yhteyksistähä ei vielä tiiä 😉
Ite ainaki joudun ku vasta liityin :smiling-eyes: Face ei oo munkaan juttu, muutamien kans oli edellisessä whatapp sit jossain kohtaa ku oltiin samalta suunnalta.
 
Mulla pahoinvointi on vähentänyt täällä kirjoittelua ja hengailua, jotenkin puhelimen nyhräys tehnyt huonoa monena päivänä. En varmaan saa sit viestejä täyteen salaiselle alueelle ja viestien määrästä päätellen en oo viime raskaudessakaan päässyt (en muista). Selvisi toissapäivänä, että odotan kaksosia, onko joku tärppipaikka täällä missä kaksosodottajat kohtaa?
Onnea tuplaodotukseen!
 
Tää julkinen puoli hiljenee sitä mukaan kun porukka lisääntyy salaisella puolella. Aina ollut sama juttu niissä ryhmissä missä olen ollut mukana.
Hankalaa sit kun on Myöhänen liittyjä. Mut onneks on tuo leikkinurkka missä voi sitten vaikka itsekseen täytellä kasaan sen 30-viestiä.
Ite aattelin liittyä vasta nt ultran jälkeen kun keskenmenoja on niin monia taustalla
 
Ite ainaki joudun ku vasta liityin :smiling-eyes: Face ei oo munkaan juttu, muutamien kans oli edellisessä whatapp sit jossain kohtaa ku oltiin samalta suunnalta.
Tervetulloo! 🤗 Mä pommitin itte jonkun aikaa viestejä molemmille puolille, ku täällä sillon vielä keskustelut pyöri ihan hyvin.
 
Me tehtiin viimeksi tälleen ja oli kyllä mukava. En oo yhtään raskaus ihminen ja vaivaannuttavaa jos joku kysyy. No mukava et sai olla ihan rauhassa ja ilmottaa vasta kun vauva syntyi.
Eiks kukaa uskaltanu kysyy, ku vatsa alko kasvaa? 😅
 
Eiks kukaa uskaltanu kysyy, ku vatsa alko kasvaa? 😅
Alko varmaan nii aikasin et ihmiset varmaa luuli et oon lihonut. Kipujen vuoksi jäin saikulle jo reilu 4kk ennen la ja töissä yks kysyi. Muuten ei kukaan kysynyt siskoa ja yhtä tätiä lukuunottamatta.
Toisaalta ollaan korona aika vietetty tosi hiljaiseloa joten kukaan ei myöskään kyseenalaistanut rauhallista käyttäytymistä ja osallistumattomuutta isompiin juhliin.
 
Onkohan täällä enää ketään vai onko kaikki jo salaisella puolella höpöttelemässä.. hiukan myöhässä liityn teidän seuraan.. viikkoja jo 15+2..
 
Onkohan täällä enää ketään vai onko kaikki jo salaisella puolella höpöttelemässä.. hiukan myöhässä liityn teidän seuraan.. viikkoja jo 15+2..
suurin osa lienee jo salaisella puolella mut tarvittavat viesti saa äkkiä kasaan 😀
 
Onkohan täällä enää ketään vai onko kaikki jo salaisella puolella höpöttelemässä.. hiukan myöhässä liityn teidän seuraan.. viikkoja jo 15+2..
Meikä käy nää julkisetki viestit aina välillä kattelee, jos joku tänne viel kirjottelee, ni ei tarvii yksin höpötellä. 😌🤗
 
Mä käyn harvemmin lukemassa nää viestit. Enemmän tulee viihdyttyä salaisella puolella mutta kyllä täällä aina joku vastaa.
 
Minä vielä jotakin höpöttelen tänne puolelle vähän myöhännäisheränneenä, jos salaiseen ryhmään ikinä ennätän.tuonne muihin ryhmiin monen laista höpötellyt
 
Minä vielä jotakin höpöttelen tänne puolelle vähän myöhännäisheränneenä, jos salaiseen ryhmään ikinä ennätän.tuonne muihin ryhmiin monen laista höpötellyt
Huomasin nämä viestisi niin täytyi tulla vastailemaan, että pääsisit myös tuonne salaiselle puolelle. Kyllä ne viestit tulee täyteen, kun tekee ns tikusta asiaa, ja vastailee jokaiselle joka viestiin erikseen. 😁🤣
 
Mites lokakuisten raskausmahat edistyy ja näkyykö teidän raskaus jo kuinka?

Itse taisin pukea jalkaan raskauspöksyt ja liian isoksi jääneitä housuja ehkä kuukausi sitten. Olen käyttänyt aika paljon isoja huppareita yms, eikä kukaan ole raskaudesta kysynyt 😀 Omaan silmään maha on poksahtanut nyt viikon sisään rv20 Kyseessä esikoinen ja kohtu ollut taaksepäin kääntynyt, joten ei kai ole näkynyt vatsaa kuin vasta nyt... ja tosissaan omaan silmään. Kaipa tämä voisi ihan lihoamisenakin mennä läpi.
 
mammahousut jalassa menty jo 2 kuukautta, mut nyt vasta lähiviikkoina kasvanut niin, ettei oikeen enää vaatteilla piilotella 😀
 
Mites lokakuisten raskausmahat edistyy ja näkyykö teidän raskaus jo kuinka?

Itse taisin pukea jalkaan raskauspöksyt ja liian isoksi jääneitä housuja ehkä kuukausi sitten. Olen käyttänyt aika paljon isoja huppareita yms, eikä kukaan ole raskaudesta kysynyt 😀 Omaan silmään maha on poksahtanut nyt viikon sisään rv20 Kyseessä esikoinen ja kohtu ollut taaksepäin kääntynyt, joten ei kai ole näkynyt vatsaa kuin vasta nyt... ja tosissaan omaan silmään. Kaipa tämä voisi ihan lihoamisenakin mennä läpi.
Pari kk sitten, heti nt-ultran jälkeen sain jo yhden suoran kommentin. 😅 Mun mielestä silloin olis voinut mennä vielä lihomisestakin, enkä ite olis kehdannut kysellä. 🙄 Joskus kk sitten pari kommenttia, ja silloin maha alkoi jo munkin silmään näkyä sillain, ettei vaatteilla enää piilotettu. Tällä viikolla taas parit onnittelut. 😄 Nyt jo sellainen pallo, ettei epäilystäkään, ja painoahan ei ole tullut kuin joku 3kg. Normaalit farkut hylätty jo monta kk sitten. 😅
 
Mites lokakuisten raskausmahat edistyy ja näkyykö teidän raskaus jo kuinka?

Itse taisin pukea jalkaan raskauspöksyt ja liian isoksi jääneitä housuja ehkä kuukausi sitten. Olen käyttänyt aika paljon isoja huppareita yms, eikä kukaan ole raskaudesta kysynyt 😀 Omaan silmään maha on poksahtanut nyt viikon sisään rv20 Kyseessä esikoinen ja kohtu ollut taaksepäin kääntynyt, joten ei kai ole näkynyt vatsaa kuin vasta nyt... ja tosissaan omaan silmään. Kaipa tämä voisi ihan lihoamisenakin mennä läpi.
Kaksosvatsa rv 24+0. Äippähousut ollu käytössä jo viikolta 12. 😂

Useampi on jo kysellyt joko poksahtaa.. Musta tulee jäätävän kokoinen! 🙈

...kuva otettu lastenhuoneessa joten anteeksi kuolanäpeillä häplitty peili..
 

Liitteet

  • 20230620_083623.jpg
    20230620_083623.jpg
    1.7 MB · Katsottu: 24
Hah, tänään sain vasta ensimmäisen kommentin raskausvatsasta. Rv 23 tänään ja seinänaapuri kysyä, että onko mulle vauva tulossa ja koska. Masu näkyy ilmeisesti hupparinkin alta nyt selvästi... sanoinkin hänelle, että on ensimmäinen kommentoija 😄 Uskon, että aiheena onkin sellainen, jota ei monet suoraan kysy vaikka olisivatkin huomanneet 🤔
 
Takaisin
Top