Yleistä höpinää

Hah, tänään sain vasta ensimmäisen kommentin raskausvatsasta. Rv 23 tänään ja seinänaapuri kysyä, että onko mulle vauva tulossa ja koska. Masu näkyy ilmeisesti hupparinkin alta nyt selvästi... sanoinkin hänelle, että on ensimmäinen kommentoija 😄 Uskon, että aiheena onkin sellainen, jota ei monet suoraan kysy vaikka olisivatkin huomanneet 🤔
Minä en ainakaan kehtaa kellekkään sanoa ennenkö tulee varmistus. Jos onki joku sairaus tai sit vaan lihonu ja maha pinkeenä. Ei ei, mun motto on, että ootellaan, ootellaan... 😆 En oo ite kyllä saanu keltään vielä mitään kommenttia, mut moni on sit sanonu, kun oon ite esim. Kertonu mammalomasta tms., et "no minä vähän katoinki". Äsken viimeks asiakkaan äiti sano ja onnitteli sit perään 😁
 
Multa puuttuu vielä muutama viesti, että pääsisin mukaan teidän ryhmään, enkä oikein tiedä mitä höpöttää, mutta höpötän nyt tämän viestin verran yleistä :D
 
Noita höpötelyjö on meistä jokainen "joutunut" vuorollaan tekemään.
Mitä odotat salaiselta puolelta?
 
Onko täällä kaikki vielä salaisella puolella? Itse en päässyt kirjautumaan sisään niin epäaktiivisuuden vuoksi en ole enään siellä, kohta toivottavasti pääsen vielä sisään🙏🏼
 
Takaisin
Top