Yleinen keskustelu

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Täällä voitte keskustella kaikesta mieleen juolahtavasta, mikä ei kaipaa omaa ketjuaan. 😊 Voi liittyä tai olla liittymättä odotukseen!

Uusia ketjuja saa tietenkin kaikki luoda vapaasti, ihan mistä aiheesta vain haluaa keskustella. 😊 Jokusen ketjun tulen teille raskauden edetessä aloittamaan - ellette ole itse ehtineet tehdä vastaavaa ensin.
 
Heippa!

Tuun tänne jo varovaisesti odottelemaan muita tammikuisten odottajia. Tiistaina oli testissä tositosi haalea haamu, jota mies ei edes nähnyt. Eilen olikin jo sitten ihan helposti nähtävä toinenkin viiva. Odotuksessa on esikoinen. Takana yksi keskeytynyt keskenmeno joulukuussa, joten suuri pelkojen matka alkaa tästä. Mutta suurin toivein ollaan😍
 
Muokattu viimeksi:
Tulen tänne myös jutustelemaan vaikka kaikki on vielä todella sekavaa ja ihan auki. Raskaus on yllätys ja ei kovin iloinen sellainen. Avioliitto kriisissä, asumusero tulossa jne... Yksi yhteinen lapsi jo on. Häntä yritettiin 1,5v ja se aika muistissa ajatus keskeytyksestä tuntuu kamalalta💔. Mies ei lasta halua, itse en halua keskeyttää ja vauvan mahdolliseen syntymään asti en pysty edes ajatella.
 
Tulen tänne myös jutustelemaan vaikka kaikki on vielä todella sekavaa ja ihan auki. Raskaus on yllätys ja ei kovin iloinen sellainen. Avioliitto kriisissä, asumusero tulossa jne... Yksi yhteinen lapsi jo on. Häntä yritettiin 1,5v ja se aika muistissa ajatus keskeytyksestä tuntuu kamalalta💔. Mies ei lasta halua, itse en halua keskeyttää ja vauvan mahdolliseen syntymään asti en pysty edes ajatella.
Aikauhee, kaikki tsempit sinne! Toivotaan, että kaikki järjestyy ja menee niinkuin kuuluu♥️
 
Kolmen lapsen äiti täällä hei 🙃 Tulin tänne vaa juttelemaan.. alavatsassa pieni särkee.. toivottavasti on hyvä merkki.
 
Muokattu viimeksi:
Täällä yksi ensikertalainen. Tänään tein raskaustestin ja hyvin haalea plussa oli. Varmaan olisi pitänyt malttaa odottaa aamuun testin tekoa, mutta kaikenlaisia oireita on ollut nyt maanantaista asti niin en jaksanut odottaa. 😅 Aamulle vielä toinen testi odottamassa. Ollaan miehen kans molemmat 36v ja esikoinen olis toiveissa. Yhdessä oltu 15 vuotta mutta nyt vasta iski vauvakuume. 😊❤️
 
Täällä yksi ensikertalainen. Tänään tein raskaustestin ja hyvin haalea plussa oli. Varmaan olisi pitänyt malttaa odottaa aamuun testin tekoa, mutta kaikenlaisia oireita on ollut nyt maanantaista asti niin en jaksanut odottaa. 😅 Aamulle vielä toinen testi odottamassa. Ollaan miehen kans molemmat 36v ja esikoinen olis toiveissa. Yhdessä oltu 15 vuotta mutta nyt vasta iski vauvakuume. 😊❤️

Mulla on joka raskaudessa (nyt kolmas menossa, yksi lapsi) näkynyt plussa selvimmin iltapäivän testissä vaikka pidätysaika olisi ollut 1-2h. Aamuisin ollut haaleampi aina jostain syystä. Että älä pelästy jos ei olekaan tummempi 😊
 
Muok. Menkat alkoi eilen tiistaina.. raskaus ei siis alkanut vaikka mahaan sattui ovulaation jälkeen 😐
 
Muokattu viimeksi:
Oon vähän pelonsekaisin fiiliksiin, kierto ei oo ollut mikään ihan tarkin koskaan. Nyt km:n jälkeen kutakuinkin 28-30, joten menkkojen pitäis alkaa nyt viikonlopun aikana. Testi ei juurikaan ole vielä vahvistunut, mutta toki eihän se aina niin menekään. Voispa vaan teleportata jokusen viikon eteenpäin 😅
 
Ehkä minäkin uskaltaudun tänne katselemaan meininkiä. Sain ensimmäisen haalean positiivisen toissapäivänä eli dpo 10 ja on testit (kyllä, lukuisia!) nyt jonkin verran vahvistunut, mutta kovasti pelottaa eteneekö.

Olen siis kahden lapsen äiti, ja nyt tämä olisi ensimmäinen yhteinen nykyisen kumppanin kanssa. Meille ehdittiin juuri laittaa lähete hoitoihin, joten testi yllätti kovasti.
 
Täällä aamun testin viiva oli hieman selkeemmin nähtävillä ku eilinen, eli uskottava se vaan on. 🫢 Jotenki ei vaan vielä uskalla ihan täysin innostua, kun lukenu pitkään keskusteluja ja muiden kokemuksia. 😅 Tämä siis meidän ihan eka yrityskerta vielä.
 
Tänään 5+0 ja luoja miten hitaasti aika matelee. Ultra vasta 7+6. Vähän turhan myöhään kohdunulkoisen poissulkuun, muttei auta kun ei ole aikoja aiemmin. Jos kipuja ja/tai vuotoja tulee niin päivystykseen. KU:ssa viimeksi alkoi tiputteluvuoto jo 4+3 tai 4+5. Ja sit kovempi vuoto 5+3 ja siitä pari pv vuoteli ja supisteli enemmän ja siksi se diagnosoitiin virheellisesti keskenmenoksi. Pelottaa km ja ku molemmat. Pelottaa myös tehdä päätös pitää vauva. Pelottaa, että jos päätän tämän pitää niin se viedäänkin minulta pois ja tulee km tai on ku.
 
Moi! Eilen tein testin vaikka tulos oli jo arvattavissa, selvät viivathan ne sieltä pompsahti! Nyt olisi 4+5 menossa :) Kesäkuisen -22 sisarus olisi hän mutta vaikea uskoa vielä todeksi kun syksyllä oli keskeytynyt keskenmeno joka todettiin varhaisultrassa. Menen taas varhaisultraan ja jos siellä tällä kertaa näkyy elämää niin voin jo alkaa uskomaan tähän :)
 
On tämä kyllä kun tulisilla hiilillä olisi kun odottelee ekaa ultraa, alavatsajomotuksetkin vähentyneet ja nyt oikeastaan jomottelee paristi päivällä ja kerran yössä.. odottelen myös kovasti lisää muita merkkejä raskaudesta vaikka niitä onkin jo ihan hyvin tullut 💕
 
Oon joka toinen hetki ihan varma kohdunulkoisesta raskaudesta tai km. Ultraankin vielä pitkä aika🥵. Rinnat on kipeet ja kasvanut, syke korkea ja hengästyttää, nukkuminen vähän niin ja näin, juuri muita oireita ei ole. No erilaisia vatsakipuja/nippailuja/pistoksia lähinnä sivuilla. Turvottaa myös. Vaikka tää raskaus oli vahinko ja ei-niin-positiivinen yllätys niin silti tää menetyksen pelko on ihan hirveä kun kerran jo kokenut huonosti päättyneen raskauden.
 
Mulla oli kanssa oireeton päivä. Ja jestas mikä pelko tuli esiin huolella. Vieläkään ei olla päätetty halutaanko mennä yksityiselle ultraan, ei se kuitenkaan muuta mitään. Pitkä aika kuitenkin odotella ja sitten vasta pelottaakin mennä sinne ultraan.
 
Joo, tää pelko/ahdistus on aikamoista. Mulla ei ole oikein oireita, niin oon ainakin kerran päivässa varma, että kesken on mennyt. Onneksi tänään viikkodigi näytti 3+, niin sai vähän rentouduttua. Huomenna oon taas varmaan vakuuttunut keskenmenosta...
 
Takaisin
Top