Yksin odottavia?

moi! täälläkin on yks yksin odottava. olen jo ennestään kahden pojan äiti ja nyt tulis kolmas. laskettuaikaan on vajaa kuukausi ja jäin tai oikeastaan tein sen päätöksen tossa elokuussa että jätkä kaveri saa lähteä muualle asumaan kun otti mun tiedoilla lainaa ilman lupaa ja vaikka lupas hoitaa ne sit pois niin eipä tapahtunut mitään. joten lemppasin hänet sit ulos koko asunnosta. sain sit kuulla että se on saanut ehdollis vankeustuomion niin tein siitä sit rikos ilmoituksen. nyt mua vaan mietityttää että pitäskö mun olla tunnustamatta isyyttä vai pitäskö tommoisen rikollisen antaa vaan olla lapselleen isä? olen tässä miettinyt sitäkin vaihto ehtoa että jos haluaa nähdä lastasa niin se tapahtuis valvotusti koska sillä ei ole mitään kokemusta niin pienistä lapsista. ja tämä jätkä ei ole kertaakaan kysynyt miten oon voinut tai osallistunut vauvan tavaroitten hommaamiseen.
toivon että kerrotte oman näkemyksenne ja mielipiteen.
 
Heissan, täällä kans liittyy joukkoon iloiseen yksinodottaja :) Tänään oli rakenneultra, viikoilla 20+4 mennään. Napanuora oli tiellä ja asento muutenkin huono eli sukupuolta en saanut tietoon.. Joitain rakenne juttuja täytyy vielä katsoa, jos vauva olisi viikon päästä paremmassa asennossa ultran kannalta.. 

Raskaus ei olltu suunniteltu ja tulin raskaaksi, kun olimme seurustelleet reilun 3kk. Tuntee´t yksinkertaisesti loppuivat ja totesin ettei tämä mies ole se elämäni mies. Mietin asiaa todella tarkkaan ja pitkään, mutta tulin siihen tulokseen ettei se ole lapsenkaan edun mukaista, että koitan olla suhteessa ilman tunteita lapsen isää kohtaan. Lisäksi olisin vaihtanut paikkakuntaa ja kaverit ja muu tukiverkosto olisi jäänyt kauemmaksi. Lapsen isä on kuitenkin mukana ultrissa ja tietysti lapsen synnyttyä sen elämässä. Mielestäni voi olla hyvä äiti ja isä vaikkei samankaton alla asuisikaan.. Ainakaan en kadu sitä, että päätin lapsen pitää ja odotan häntä todella. Pärjään varmasti yksinkin ja tuleehan mies useamman kerran viikossa lasta tapaamaan. Rankkaa tulee olemaan, mutta myös varmasti ihanaa :) 
 
Hei, jos jotakuta kiinnostaa liittyä yksinhuoltajien ja -odottajien salattuun Facebook-ryhmään (näkyy vain ryhmän jäsenille) niin laittakaa minulle yksityisviestiä :)
 
Moikka,
Täälläkin 20-vuotias joka odottaa yksin. Rv jo 20+4. Voin sanoa että en tajunnut itse että olin raskaana kuin vasta viime viikolla. Olin niin maseentunut koko syksyn koska poikaystävä jätti enkä tajunnut että voisin ehkä odottaa hänen lasta. No kerroin hänelle viime viikolla ja tiesin itse et tulen olemaan totaalisesti yksin. Kerroin hänelle että näin on käynyt ja hän sanoi "omapahan ongelmas". Elikkä et ole yksin ja meitä on varmasti enemmän kuin uskoiskaan. Uskon että tästä tulee minulle aikamoinen haaste mutta aion pysyä vahvana ja pärjätä yksin. Tottakai perheeni tukee minua mutta eihän se ole sama asia kuin joku makaisi sinun vierellä joka yö ja tukee sinua kokoajan.
"Et saa apua öisin, joudut aina nousemaan koska olet yksin, joudut tekemään kaiken ruoan itse, pyykit hoitaa itse ja jos vielä lemmikkejä niin joudut niitäkin hoitamaan yksin." Näin minulle sanottiin ja pelästyin, teki mieli hypätä heti junan alle ja toivoa että kaikki olisi unta. Mutta tässä minä seison ihan ilosena ja innoissaan, välillä masentaa mutta kyllä me naiset osataan pysyä vahvoina, ja kyllä me vielä löydämme meille ihanat miehet :):Heartred Ollaan yhdessä vahvoja ! :)
 
Tuu juttelee tonne yksin odottavat ryhmään siellä me kaikki odotetaan yksin ja löytyy laskettu aika 2015 alta :)
 
Takaisin
Top