yksi vielä yksinkö?

mamii89

Jostain jotain jo tietävä
Sain esikoisen yksin -13 ja nyt haluaisin toisen... mutta olen Tässä välissä löytänyt sen unelmien miehen paitsi että miehellä on piuhat poikkastu eikä hän todellakaan halua enempää lapsia (hänellä 2 vanhempaa lasta edellisestä suhteesta) suhteemme alussa Olin varma etten halua enempää lapsia mutta nyt melkein 9kk ollut melkein pakottava tarve saada se lapsi niin että mun koko kroppaan reagoi siihen luulemalla olevansa raskaana kun menkat myöhästelevät ja pahoinvointi alkoi ja rinnat ja alavatsa jopa turposi... täytyy nyt sanoa että tää mun mies on just se mun sielun kumppani ja paras ystävä mut tää lapsi asia vaan vaivaa... Tässä nyt Mietin mitä mä teen.... jäänkö tähän vai jatkaako eri tielle.. okei aikaa vielä mulla on mutta taustalla erittäin paha endometrioosi ja esikoinen ihmeen kaupalla tullut luonnollisesti...eli ei takeita että Saanko edes lasta... oon aika rikki Tästä tilanteesta... rakastan Tota miestä niin paljon mut biologinen kello on Kamala! Onko muita samassa tilanteessa olleita/olevia?
 
Tietääkö mies KUINKA paljon tahtoisit vielä lapsen? Mulla ei taida olla neuvoja tarjota, mutta sympatiaa sitäki enemmän. Ite toivoin kuukausia että saisin vielä kolmannen, mies oli jyrkästi sitä mieltä että ei AINAKAAN moneen vuoteen haluaisi. Pelkäsi kai ettei olisi omaa (ja kahdenkeskistä) aikaa enää sitäkään vertaa mitä nyt. Ja varmaan muutkin asiat mietitytti, rahasta alkaen.

Tein selväksi että mulle olisi tosi tärkeää saada vielä yksi, ja nuorimmaisellekkin olisi kiva saada seuraa. Kysyin mieheltä voisinko kirjoittaa hänelle listan niistä hyvistä puolista mitä kolmas lapsi mielestäni toisi. Se sopi. Mies luki parinkymmenen kohdan listan ja sovittiin, että jätetään asia hautumaan, palataan jos ja kun tuntuu hyvältä.

Nyt kuukausi sitten miehen suostumuksella jätettiin ehkäisy pois. En tiedä mikä mielensä muutti, ehkä listalla oli vaikutusta? Jos huomasi niitä hyviä puolia mitä ei ehkä ollut tullut ajatelleeksikaan.

Toivon että saatte asian ratkaistua jotenkin! :Heartred Auttaisiko jos lupaisit ottaa suurimman vastuun vauvanhoidosta? Luvata miehelle että omaa ja yhteistä aikaa järjestettäisiin myös?
 
Takaisin
Top