yksi odottaja lisää

minä kävin tuossa pari pvää sitten ekassa neuvolassa ja ei kyllä kummemmin kyselty ruokavaliosta..vaikka ylipainoakin on! ihan perusjutut että kuinka paljon tulee syötyä hedelmiä, kasviksia ja lämmintä ruokaa.. odotin kyllä tenttaamista ja sanomista ylipainosta mutta ei onneksi :)
alkaa mullakin nuo menkkamaiset alavatsakivut oleen historiaa..huhh. välillä vähän nipistelyä tuntuu mutta tietääpähän että siellä joku kelluu masussa :) reilun kahden viikon päästä np-ultra, jännittää kyllä hurjasti! oli niin ihana kokemus tuo varhaisultrakin [:)]
toivoo vaan että kaikki on edelleenkin sitten hyvin.. miten muuten, tehdäänkö niskapoimu-ultra alakautta vai vatsan päältä? mulla tehtiin varhaisultra vatsan päältä viikoilla 7+4.. oon kuullut paljon että aina tehdään alakautta. mutta taitaa olla paikkakohtainen?
 
mulla tehtiin tässä uudessa raskaudessa varhaisultra sisäkautta ja esikoista odottaessa eka rakenneultra tehtiin vatsanpeitteiden päältä. Nyt ensimmäinen rakenneultra on to 10.6. ja sitä kovasti jo odottelen. Olen jopa miettinyt, että jos kävis vielä kerran yksityisellä ennen kunnallista ultraa,kun huoli keskenmenosta on niin häiritsevää. Itsellä kun niitä on jo kaksi takana ja nyt on taas hirveen epävarma olo siitä onko kaikki hyvin. Onneksi esikoisen odotus meni hyvin ja nautin hirveesti raskausajasta sillä tällä kertaa ilot on ollu niin vähissä jatkuvan huolestuneisuuden takia. Pitäs varmaan alkaa ihailla esikoisen pieniä vauvanvaatteita,niin mieli piristyis :) Ne on niiiiin ihania ja niitä vaatteita tulikin hamstrattua sieltä sun täältä.
 
Takaisin
Top