Vuoden 2011 äitiyspakkaus!!!

Jeii, mulle tuli tänään myönteinen päätös tuista ja äippäpakkauksesta, ens perjantaista kahen viikon sisällä pitäis paketin ilmaantua. Ei malttais oottaa..!!emoticon
 
Mun piti jättää hakemus työpaikan palkanlaskennan kautta melkein 3 vk sitten ja siellä ne on edelleen. Eivät ole edes toimittanut niitä vielä kelalle! :( 
 
Meille tuli äitiyspakkaus eilen, ihanan paljon tavaraa :). Nyt onkin tavaraa jo niin paljon, ettei juuri mitään voi enää ostaa :D.. muutamia tarpeita vielä on: amme, tuttipullot, itkuhälytin ja sitteri.. muuten alkaa olla kaikki kasassa :D
 
Mullekin pitäisi tulla tällä viikolla äitiyspakkaus postissa. Tää aika on menny niin hurjan nopeesti, en keväällä edes uskonut että tämä päivä koittaa joskus :)
 
Kuika kauan teillä on mennyt että ootte paketin saanut? Siis siitä kun ootte paperit vieny kelaan? Oon niin malttamaton etten jaksais odottaa yhtään enää, viime viikolla vasta paperit sain ja veinkin ne sitte heti
 
Mie vein KELAan ne paperit 22.6. keskiviikkona ja päätös tuli viime viikolla, muistaakseni tiistaina. Eli kaks viikkoa tais mennä siihen päätökseen (mut kesällä on sielläki työntekijöitä varmaan lomalla joten ymmärrettävää on että joutuu odottelemaan päätöksiä kauemmin). Pakkaus tilattiin perjantaina ja on nyt matkalla, se pakkaus tulee kahen viikon sisällä tilauspäivästä.
Jos sulla on tunnukset verkkopankkiin niin voit KELAn sivuilta seurata sun hakemuksen ja päätöksen etenemistä kotoa käsin. :)
 
Vein keskiviikkona paperit ja perjantaina myönteinen päätös paketista.. Aika nopeeta :)
 
Jeii, mun pakkaus tuli tänään!!!! :D haetaan samalla reissulla kun mennään lääkärineuvolaan kolmen aikoihin.. ^^, iiks<3
Isi saa sitte kanski tänään oman pakkauksensa.. :D
 
Täällä myös tuli pakkaus tänään.
Kävin sen jo hakemassa ja pengoin läpi, kun en malttanut odottaa kauempaa! :D 
 
Pakkaus tuli tänään!!! Aika nopeeta loppujen lopuksi, eilen tuli myönteinen päätöskirje, tosin päätös oli kelan nettisivuilla jo maanantaina. Kaikkea ihanaa siellä :) Se pyyhe on samanlainen ja saman värinen kuin 12 vuotta sitten...
 
Nytte on äippäpakkauksen vaatteet ja lakanat sun muut pesty, ja vaatepuoli silitettyki. On ne vaatteet vaan niin söpöjä..!! Rankkasin omiksi lemppareiksi sen toppapuvun, lila-vihreä-raidalliset bodyn ja potkarin, villahaalarin ja sen 50 koon valkosen kietaisubodyn. :) Ja se omppupotkari on kans ihku. =)
 
Kävin tänään hakemassa postista pakkauksen ja tulin innoissaan kotiin hypistelemään vaatteita, niin mitäs mitäs, vanuhaalarissa on reikiä ja huppu sauma purkautuu..? Ja muutamassa bodyssa roikkuu langanpätkiä vähän siellä sun täällä..
Vitsi että kiukuttaa!
 
Ärhh, pikkasen varmaan turhauttavaa saaha viallinen tuote...!!emoticon Kai huomasit valitusohjeen, saat kyllä vaihtoon sen viallisen haalarin..!
 
Niitä langanpätkiä roikku kyllä mullaki, mutta ne oli semmosia, että lähti nyppäsemällä irti eikä purkaannuttanu vaatetta. Pesussa irtos suurin osa.. :P
 
Juu niin mä katoin, että pitää takasin lähettää niin saa uuen.. Yhessä bodyssa tais sauma purkautua, mutta muuten noi onneks olikin ihan kunnossa muut.. :)
 
Mä vielä odottelen pakkausta.. päätös sentään oli tehty viime pe (29.7) ja luvattu et 2 viikon kuluttua tulis.. saa nähä tuleeko ens viikolla vai meneekö sitte viikonlopun yli...
 
Oli se vaan ihana päivä, kun se pakkaus tuli. Oltiin käyty just kaupassa ja kauppaan lähtiessä ihmeteltiin kun posti ei ollut viel laatikossa. Sit kun oltiin käyty kaupassa ja mä olin laittamassa maitoja jääkaappiin niin mieheni huutelee pihalta että: "Arvaappas mikä on tullut? Se sellanen mitä oletkin jo odotellut..." Kyllä heti arvasin ja jätin ne ostokset niille sijoilleen ja kaappasin auton ja ajoin postille.

Nyt sisältö on jo pesty, silitetty ja matkalla vauvan omaan vaatekaappiin lajiteltuna koon mukaan. Mulla ei ollut viallisia vaatteita onneksi. Muutamassa pisti langanpätkiä tosiaan, mutta mulla on siinä silittäessä aina sakset lähettyvillä.

En aio ottaa niitä pakkauksen mukana tulleita koon 50 vaatteita synnärille.. Sinne haluan jotkut itseostetut ja persoonallisemmat vaatteet. Ei ainakaan mee sit vieruskaverin vermeiden kanssa sekaisin. (Vaikka tuskimpa niitä nyt kukaan rupee sekottelemaan.)

Pakkauksen sisältö vaikutti oikein hyvältä. Jotkut vaatteet vaan vaikutti kauhean isoilta verrattuna saman koon kaupasta ostettuihin verrokkeihin. Se koon 50 valkea solmittava pitkähihainen body vaikutti paljon leveämmältä kuin kaupasta ostettu Tutan body. Hmm.. Lisäksi ne ruskeat ja vaalean siniset housut olivat samaa kokoa, mutta aivan eri mittaiset!  Hämärää.
 
Takaisin
Top