Virtsatieinfektiot

B

be

Vieras
Perustin tälle oman ketjun, koska tämä on aika yleinen vaiva raskausaikana, valitettavasti. :(

Onko kellään vielä ollut virtsatulehdusta?

Itse olin ulkomailla alkuraskaudessa ja siellä kärsin tästä tulehduksesta, kolibakteeri siellä oli, joka hoidettiin viikon antibiootilla. Ja nyt TAAS minulla on aivan samanlaiset oireet, tihentynyttä virtsaamistarvetta, virtsatessa vasemmalla puolella vatsaa kauhea pistelevä kipu ja nyt on vielä näitä kipeitä supistuksia. Kävin lääkärissä tänään ja kohdunsuuta tarkistettiin, siinä ei ollut mitään. Lääkäri sanoi että pissatulehdus voi aiheuttaa noita supistuksia, mitkä ei vielä tässä vaiheessa saisi olla, kipeitä ainakaan. Huomenna heti labraan viemään virtsanäyte ja katotaan mitä tällä kertaa :(
 
Kohtalotoveri täällä! 

Vien huomenna taas kontrollit lebraan ja tiedän että kolmas rundi tulossa antibiootteja :S Selexidiä tähän asti syöty eikä tehoa, estolääkitys seuraavaks. 

Vauvalla oli onneks myös kaikki kunnossa, mutta toi viimesin kusitulehdus alko nousee munuaisiin :S
 
Voi ei, koita jaksata! Kyllä tää välillä ärsyttää kun ei voi kunnolla nauttia tästä raskaudesta ja kun ei pysty mitään tekemään, kun paikat kipeenä. Ei kyllä saiskaan, lääkäri ohjeisti mahdollisimman paljon lepäämään. No katsotaan mitä huominen päivä kertoo, kunhan saisi lääkityksen nopeasti aloitettua ja tämän hoidettua pois.
 
Takaisin
Top