Viimeisin hankintasi vauvallesi?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Mikä oli viimeisin hankintasi vauvallesi? Tule kertomaan tähän ketjuun aina kun hankit jotain pikkuisellesi. :)

Oletko ylipäätään tehnyt jo paljon hankintoja? Tässä artikkelissa on lista erilaisista hankinnoista – oletko sinä jo hommannut monia listan asioista? Onko listalla sellaisia asioita, jotka aiot jättää hankkimatta?
 
Meiltä löytyy kaikki esikoisen jäljiltä. Ainut vaan mietinnässä sitten tarvitaanko sisarusrattaita. Ja tietty jos tulee poika ni meiltä löytyy vaan tyttöjen vaatteita :D
 
Mullakin on aika paljon säästössä esikoisen jäljiltä. Enkä aatellu ees ottaa äitiyspakkausta. Esikoiselle otin ja ne samat saa kelvata tälle toisellekin. Vielä en oo mitään uskaltanut ostaa mut enköhän mä sit nt-ultran jälkeen innostu :) Poikien vaatteita meillä siis on mut jos tulee tyttö niin kaappi menee kyl uusiksi...
 
Kun kesäloma alkaa heinäkuussa, niin ensimmäinen kolmannes pitäisi olla takanapäin ja toivottavasti pahoivointi on helpottunut. Ajattelin sitten lomalla käydä ostamassa ensimmäiset vaatteet vauvalle fiilistelymielessä :Heartpink Saa nähdä innostuuko mies tulemaan mukaan.
 
Turvakaukalo joudutaan nyt uusimaan kun ollut jo useamman vuoden käytössä. Poikien vaatteita löytyy mut jos tulee tyttö ni sit pitää lähtee vaate ostoksille ☺
 
Mä ompelin seuraava päivä plussaamisesta yhdet 50cm housut. Pakko oli jotain ommella, nyt en iltaisin olleen huonon olon takia pystynyt ommella pariin viikkoon. :sad001
 
Meillä on kaikki jo valmiina. :) kun on ennestään sekä tyttöjä ja poikia. Mut silti haluun jonku pienen bodyn ostaa kun tietää sukupuolen.
 
Tää nyt ei varsinaisesti hankintoihin liity mut roudasin sit häkkivarastosta 6 laatikollista vauvanvaatteita plus turvakaukalon ylös. Jossain vaiheessa olis operaatio turvakaukalon pesu kun putkirempan jäljiltä tuo häkkivarastokin täynnä rakennuspölyä... Saa nähdä teenkö valituksen kun eivät ilmoittaneet et sitä samaa pölyä löytyy sieltäkin. Toivon et tuo tulee pesussa kuntoon! Onneks kaikki muut tavarat oli suunnilleen muovilaatikoissa!
 
Kaikki, kaikki tarvii ostaa!! Kulutan vapaa-aikani tällähetkellä haaveshoppaillen, mitä kaikkea pitäisi hankkia :hilarious: ekat jutut oikeasti uskallan varmaan hankkia vasta rakenneultran jälkeen, mutta hirveästi tekisi mieli kaikenlaista jo ostaa ettei tulisi kerralla kaikki.

Osan varmasti ostan käytettynä myös. Tajusin todennäköisesti saavani tämänvuoden äitiyspakkauksen, sitäkin katsoo ihan uusin silmin nyt.

Muoks ja tosiaan, lähipiirissä ei oo vauvoja ollut nyt vuosiin, ei taida keltään saada lahjoituksenakaan mitään, harmi :grin
 
Kirppisteltynä ja esim tori.fi löytää hyvin käytettynä tarvikkeita ja vaatteita :) turvakaukalo kannattaa ostaa uutena, ellei ole sata varma jäljellä olevasta käyttöiästä ja siitä, että on kolaroimaton ja oikein säilytetty.
 
Mä yritän kanssa ostaa kaiken käytettynä, ystäviltä ja sukulaisilta saa varmasti myös paljon tavaraa. Ekologisuus on mun mielestä tärkeää, en varmaan ota edes äitiyspakkausta, koska samat asiat voi hankkia käytettynä. Toi turvakaukalo ostetaan tosiaan kanssa itse turvallisuussyistä.
 
Mulla ei ole enää mitään vauvajuttuja jäljellä, kun siitä on aikaa kun tytöt oli pieniä (s. 2006 ja 2007). Käytettynä ajattelin suurimman osan ostaa ja jotain saan lainaan kun kummityttöni täytti jo vuoden äskettäin ❤ ekat vauvahankinnat ajattelin tehdä vasta loppukesästä/syksyllä ellei mitään pakko-saada-nyt juttua tuu vastaan...
 
Mulla on yks ainoa asia ollu vauvalle jo varmaan vuoden ja se on Tapparan body :grinHaaveshoppailua oon tehny sekä huonekalujen että vaunujen kanssa, mutta tuntuu vielä turhan aikaiselta hankkia mitään.
 
Vielä en ole mitään ostanut, paljon löytyy esikoisen jäljiltä. Jotenkin fiilis vaan, että toista sukupuolta, joten siinä tapauksessa saisi tehdä vaatehankintoja hyvillä mielin kirppareilta :rolleyes:
 
Mitään en ole vielä ostanut, en uskalla alkaa hamstrata vielä tavaraa eikä meille mahdu vielä turhaan seisomaan oikein mitään. Kirppiksiltä aion kaikkea ostaa mitä ikinä saan ja on järkevä hankkia. Kuulin, että mummo oli ostanut jo toukkapussiin langat. :woot: On ainakin reilusti aikaa neuloa se ja potkupukukin.
 
Mun tekis niin mieli ostaa jo jotain mut muutenkin esikoiselta on tuota tavaraa ja vaatetta säästössä et ehkä fiilistelen niillä alkuun. Yhden vaatesatsin oon jo pessy kun ne ollu säästössä meidän vanhalla asunnolla josta niihin jäi kumma haju. Syksymmällä sit ostan jotain jos tietää kumpi sieltä on tulossa:)
 
Mä hävitin esikoisen ajalta kaikki vaatteet kokoon 74 asti. Eilen ostin sit kappahl.n verkkosivuilta paidan ja housut ku oli ihan kiva ale. :cat:
 
Meillä on kyllä kaikkea tarpeellista jo valmiiks ja vähän enemmänkin. Ainoastaan sitterin ehdin jo myydä, joten sen aion jossain vaiheessa ostaa. Kaikki vaatteet on toki poikamaisia, mutta en jaksa uskoa, että vaatekaappia tarttis nytkään laittaa uusiks :grin
 
Meiltä löytyy pinnis ja jotain pojan vaatetta, vaunut, kaukalo ym joudutaan ostamaan, koska esikoinen jo 6,5v niin kaikki hävitetty :P sormet syyhyää vaateostoksille, mutta toisaalta haluan odottaa kunnes tietää kumpaa sukupuolta tulee. Rahanmeno vaan huolestuttaa, mutta aion ostaa käytettynä suurimman osan.
 
Takaisin
Top