VIHDOINKIN

KOIRATAR

Vasta-alkaja
HEI KAIKILLE !
TÄÄLLÄ OLISI TAAS UUSI ONNELLINEN ODOTTAJA. PITKÄN ODOTUKSEN JÄLKEEN. LA 9.6 LASKURIN MUKAAN.
MELKEIN 3,5 VUOTTA TÄTÄ SAI ODOTELLA! KÄVIMME HOIDOISSA 3 INSEMINAATIOTA JA NYT SYYSKUUSSA ALKION SIIRTO. EI TÄTÄ OIKEIN VOI TODEKSI USKOA!! EKA ULTRA MAANANTAINA.[:D][:D][:D]
 
 
Onneksi olkoon! Itse tulin raskaaksi nyt vaikka söin e-pillereitäkin, kai se oli sitten joku asia mikä oli jo päätetty kysymättä minulta, ainakin luulen näin että kaikkeen on tarkoitus :) Oli kyllä ihana yllätys, nyt rv10+1

Miksen saa näkymään tuota lilypie laskuria tuossa? :s
 
miiuski:

kokeilepa että laitat sinne allekirjoituslaatikkoon vain niin pitäis toimia HUOM ilman noita XXXiä, ilman välilyöntejä.

Teretulemas mukaan, samoin Koiratar! :)
 
koiratar: ihania uutisia! pidän peukkuja ja pottuvarpaita pystyssä et kaikki sujuu hyvin ja ihanasti!!
 
ALKUPERÄINEN: miiuski

Onneksi olkoon! Itse tulin raskaaksi nyt vaikka söin e-pillereitäkin, kai se oli sitten joku asia mikä oli jo päätetty kysymättä minulta, ainakin luulen näin että kaikkeen on tarkoitus :) Oli kyllä ihana yllätys, nyt rv10+1

Miksen saa näkymään tuota lilypie laskuria tuossa? :s


"Kiva" kuulla kuinka muillakin pienokainen tällä tavalla on vain päättänyt ilmestyä elämään [:)] Meillä kävi ihan samoin ja uskon myös siihen, että kaikella on tarkoitus, myös tällä asialla! [:)]
 
Näinpä :)

Voi että kun ei malttaisi koneelta lähteä pois kun lueskelee kaikkia vauva juttuja täällä, meillä ensimmäistä odotellaan. Meillä suvussa jonkin verran lapsettomuutta ja itseäkin pelotti keskenmenot ym ja pelottaa hieman vieläkin, mutta pakko tämä asia on jo iloksi kääntää, tai siis lakata murehtimasta! Kaikkeen on tarkoitus! :) Minulla ei kummempia raskausoireita ole ollut, alussa oli enemmänkin, nyt väsymystä ym.. Toivottavasti kaikki on hyvin, muutama päivä sitten kuultiin sydän ääniä, oi niitä jaksaisi kuunnella enemmänkin <3

Miten teillä muilla on mennyt? ;)
 
Kivoja "tarinoita"[:)] Meillä oli kuukautta vajaa vuoden yritys takana ennen kuin onnistui. Pillerit lopetettiin -08 marraskuussa isäinpäivänä ja positiivisen raskaustestin tein 23.10.2009. Kyllä tuntui aika pitkältä ja toivokin loppui monesti, vaikka loppujen lopuksi vuosi on lyhyt aika. Mutta nyt ollaan onnellisesti raskauden viimeisessä komanneksessa.[:)][:)][:)]
 
Takaisin
Top