Vertaistukea raskausoireisiin

Täällä ollut nyt tosi vaikeeta pari päivää... Kuvottaa aivan jumalattomasti, ruoka ei meinaa upota, jääkaappi ja tiskikone haisee aivan järkyttävältä ja ne aiheuttaa pahaa oloa. Koirat haisee myös ja ne käy muutenkin hermoon... Kaikkialla vaan haisee pahalta ja ruoka ällöttää. 😩 🤢 Anteeksi valitus.
Sama täällä...
 
Täällä ollut nyt tosi vaikeeta pari päivää... Kuvottaa aivan jumalattomasti, ruoka ei meinaa upota, jääkaappi ja tiskikone haisee aivan järkyttävältä ja ne aiheuttaa pahaa oloa. Koirat haisee myös ja ne käy muutenkin hermoon... Kaikkialla vaan haisee pahalta ja ruoka ällöttää. 😩 🤢 Anteeksi valitus.
Ihan sama fiilis. Myös kissat haisee pahalle 🤢
 
Täällä myös eläinten haju ihan sietämätön. Koko kämppä on kuurattu lattiasta kattoon, koira pesty, kissat ja kissojen potat pesty, ja siitä huolimatta tuntuu että koko ajan haisee semmonen eläimen joku haju. Mies ei tätä haista, mutta itsellä se tuntuu olevan tosi voimakas. :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Muutoin oireet loistaakin sitten poissaolollaan pientä alavatsan nippailua lukuunottamatta. Se kieltämättä vähän huolestuttaa, kun tänään alkoi tulemaan ihan tosi hennon vaaleanpunaisen väristä vuotoa. Tokihan se voi olla normaaliakin eikä välttämättä ole vielä merkki mistään vakavasta, mutta kieltämättä säikäytti ja sai aikaan aika ahdistuneen olon.
 
Täällä kans edelleen jatkuu pahaolo ja yökötys. Eilen tuli ekaa kertaa ihan oksennus ja tänään oon käynyt yökkimässä tuloksitta. Kokoajan velloo vatsassa ja röyhtäyttää. Ihanaa pitää huomenna asiakkaille koulutuksia, onneksi sentäs teamsissa, mutta mietin pitääkö varata joku oksennupussi viereen ja osata sulkea mikki ennen… 🥲
 
Mä onnistuin nappaamaan erikoiselta flunssan. Edelleen aika maltilliset oireet, välillä iskee hirmu nälkä ja sen myötä sitten vähän huono olo. Iltaisin edelleen turvottaa vatsan alueelta kovasti. Jännittää kyllä edelleen, et onko masussa kaikki ok, kun oireet niin vähäiset. Niin ja ei tee oikeen mieli syödä mitään, joka vähän tuo haastetta siihen, että koko ajan nälkä 😂
 
Vielä lisäksi väsymys, mutta en tiedä johtuuko taaperon yösekoiluista vai raskaudesta 😅
 
Täällä myös taaperolla flunssa ja on tainnut tarttua muhunkin :sad-face: Paleltaa ja väsyttää, eikä tee mieli syödä. Onko nää nyt sit flunssa- vai raskausoireita?!
 
Osalla tuntuu olevan todella pahaa pahoinvointia, joten mietin uskallanko edes kertoa omasta olosta. 🙊

Itse olen käytännössä täysin oireeton, jos väsymystä ja ummetusta ei lasketa. Ajoittain huolettaa ja toisaalta raskaudesta muistuttaa vain tieto siitä, että on (ainakin ollut) 😅 Siskolla tosin alkoi pahoinvointi esikoisen kohdalla vasta viikolla 10 (itse nyt viikolla 8) ja sitten sitä kestikin 15 viikkoa. Tällä tiedolla yritän nauttia nyt näistä päivistä, kun olo on täysin normaali 😄
 
Mulla on nyt vasta rv 6 ja viime viikolla oli huono olo. Tällä viikolla ei ole juuri ollut ja mulla on ollut samoja ajatuksia kuin muillakin, onkohan kaikki kunnossa...

Valkovuotoa, kasvoissa näppyjä, turvotusta ja aikaisia aamuheräämisiä on ollut. Ah ja lämpötila ja syke on ollut koholla myös jo vähän ennen plussausta. Tosin nyt puskee myös flunssaa päälle...
 
Mulla on nyt vasta rv 6 ja viime viikolla oli huono olo. Tällä viikolla ei ole juuri ollut ja mulla on ollut samoja ajatuksia kuin muillakin, onkohan kaikki kunnossa...

Valkovuotoa, kasvoissa näppyjä, turvotusta ja aikaisia aamuheräämisiä on ollut. Ah ja lämpötila ja syke on ollut koholla myös jo vähän ennen plussausta. Tosin nyt puskee myös flunssaa päälle...
Mulla oli sama tilanne ja nyt 7+4 edelleen aaltoilee. Vähän etoo välillä mut ei mitenkään niin että voisin huonosti. Sanoisin siis edelleen et tosi oireeton olo.
 
Täällä pahoinvointi pahentunut ja tänään alkoi oksentaminen. 😬🤮 toivotaan ettei kovin pahaksi mene olo lähiviikkoina. 🤞🏻 Kätilö puhui myös jostain uudesta pahoinvointilääkkeestä, jos olo pahenee, jonka lääkäri vois määrätä. Onko kenelläkään kokemusta tästä? 🤔
 
Mulla pysyneet oireet maltillisia. On naaman kukkimista, etovaa oloa, jatkuvaa pissahätää. Ehkä ärsyttävintä ikinä on herätä yöllä vessaan😅 RV 8+6
 
Mulla pysyneet oireet maltillisia. On naaman kukkimista, etovaa oloa, jatkuvaa pissahätää. Ehkä ärsyttävintä ikinä on herätä yöllä vessaan😅 RV 8+6
Kuulostaa samalta! Ja ärsyttää myös tuo yöllä heräily. Onneks enää vaan kerran yössä, mut sekin on liikaa, jos ei oo tottunut 😂
 
Takaisin
Top