Veikataan vauvan syntymäpäivää

Hmmm, uskon menevän lähemmäksi joulua, eli lasketun ajan jälkeen!
 
En tiedä mihin pohjaan tän veikkauksen, mutta LA on 11.12. niin veikkaan 6.12. 😅
 
Veikkaan, että syntyy päivä ennen laskettua eli 16.12. (jos oon laskenut edes tuon LA:n oikein).
 
Multa taitaa tarkempi ajankohta tuolta puuttua, ni tarkennetaan nyt 15.12 😁
 
Mä en vielä tarkkaa laskettua tiedä, mutta kolmen sektion jälkeen tämäkin leikataan joten veikkaan 2 viikkoa ennen laskettua. Joskus joulukuun alkupuolla 4.12 ehkä.
 
Mä en vielä tarkkaa laskettua tiedä, mutta kolmen sektion jälkeen tämäkin leikataan joten veikkaan 2 viikkoa ennen laskettua. Joskus joulukuun alkupuolla 4.12 ehkä.
Täällä kans neljäs sektio 🫣 Meillä leikataan tosi lähellä la mutta en tiedä miten jos vaikka leikkaushaavat ei meinaa kestää niin sit varmaan aiemmin.
 
Laskettu aika on 15.12. ja veikkaan että syntyy 3.12. Ainakin jos raskaushepatoosi toistuu ja päädytään käynnistämään ennen laskettua aikaa.
 
Laskettu aika 27.12. Veikkaan/toivon että menee vähän yli, ja tulisi vasta tammikuun puolella. Sanotaan vaikka 2.1.
 
Tähän en osaa veikata oikein mitään päivää kun raskauden kesto on vielä täysi mysteeri.. Aiemmat on syntyneet aika täsmällisesti +- muutaman päivän sisällä lasketusta. Tällä hetkellä LA arviot vaihtelee 8.12. ja 29.12. välillä :Face With Tears Of Joy: Jos veikkaan tuohon puoleen väliin.. 15.-18.12.
 
Laskettu aika on pe 27.12. Jos menee samoin kuin kaksi edellistä, niin käynnistyy su ja syntyy ma, siis 30.12.
 
Hmmm, otetaanpas tää uudelleen mietintään, kun on kaksinverroin tulijoita. Veikkaan, että he saapuvat 8.11., 35+0.
 
Takaisin
Top