Vehnänalkioöljyn pitäisi auttaa ..

Keskustelun 'Vauvakuumetta' aloitti Kastekukka, 2 elo 2017.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | VAUfoorumin sovellus puhelimeen! | Top 100
  1. Kastekukka Peruskäyttäjä

Raskautumisessa etenkin keskenmenon saaneille, sisältää paljon e-vitamiinia, joka on "hedelmöitymisvitamiini". Esikoisen kohdalla tämä tuntui auttavan. Isoista marketeista saa pulloina ja netistä tilattua kapseleina.
  2. Almagirl Aloittelija

Onkohan imeytymisen tai muun hyödyn suhteen väliä, ottaako tuotetta kapselina vai öljynä? Mietin, et onkohan tuo kauheen makusta öljynä nautittuna? :D
  3. Kastekukka Peruskäyttäjä

Mielestäni Reformi merkkinen öljy ei maistu pahalle, mutta esikoinen sai alkunsa kierrossa, jossa käytin vitatabs vehnänalkioöljykapseleita. Eli ei varmaan vaikuta ottaako kapseleina tai öljyinä.
  4. Mrs R. Ihastunut foorumiin Huhtikuun äidit 2019

Onko tästä enempää kokemuksia? Mä aloitan nyt tän öljyn, ihan öljynä siis. Toivoisin ainakin luteaalivaiheen vähän pidentyvän.
  5. Camomilla Tuttu foorumilla Tammikuun äidit 2019

Mrs R., minkä merkkistä öljyä alat käyttää? Ostitko ihan marketista?
    Voiko tää vehnänalkioöljy pidentää luteaalivaihetta? En oo perehntyny aiheeseen vielä yhtään, pitää yrittää löytää jotain kokemuksia.
  6. Taikapilvi Ihastunut foorumiin Joulumammat 2018

Missäköhän hyllyvälissä tätä kaupoissa on, jossain luontaistuotteissa vai ihan öljyhyllyssä...? Ja muakin kiinnostaisi noi merkkierot, et minkä verran löytyy eri merkeiltä tätä ja onko niissä eroja..? Täytyy varmaan kokeilla seuraavaan kiertoon jossei nyt tärpänny, ei ainakaan haittaa ole..
  7. turotus Tuttu foorumilla Joulumammat 2018

Mä oon nähnyt tätä joskus luontaistuotehyllyssä, tosin useimmista kaupoista joista oon kattonut, ei oo löytynyt.
  8. Camomilla Tuttu foorumilla Tammikuun äidit 2019

Mä ostin nyt reformin vehnänalkioöljyä, löytyi k-supermarketin luontais/supefood hyllyltä. Oli vaan tota merkkiä ja nimenomaan öljynä, ei kapselina. Jos ei muuta, niin ainakin iholle pitäis olla hyväksi :D
  9. Pikkutiik Peruskäyttäjä

Miten pitkään tätä pitää litkiä ennen kuin on ”tehoissaan?”
  10. Mrs R. Ihastunut foorumiin Huhtikuun äidit 2019

Mä ostin luontaistuotekaupasta ensin ihan vaan öljyä, mutta kun sitä oli niin haastavaa roudata matkalle mukaan, kävin ostamassa kapseleita. Kapselit ostin Sokos Emotion -liikkeestä. Nyt mulla vaan jäi kierron ja oviksen seuranta vähän huonoksi, joten en osaa sanoa varmaa ovispäivää, enkä näin ollen voi olla ihan varma luteaalivaiheen pituudestakaan.
  11. kotikissa Tuttu foorumilla Helmimammat 2017

Mulla ongelmana on nimenomaan luteaalivaiheen lyhyys. Niin että pitääpä hakea tätä tavaraa nyt jostain!
  12. Keltainenkuu Peruskäyttäjä

Täällä laitettu nämä kapselit tänään tilaukseen, nyt menossa kp3. Toivottavasti tulisivat pian niin pääsisi testaamaan vaikutusta jo tässä kierrossa.
  13. Keltainenkuu Peruskäyttäjä

Kp5 aloin kapseleita syödä ja ko kierrosta tuli tärppikierto:happy:
    • Voittaja Voittaja x 1
  14. jeilei Naimisissa foorumin kanssa Maaliskuunmammat 2016

Onko täällä muita vehnänalkioöljyä käyttäviä? Kiinnostaisi kuulla miten keho on reagoinut siihen, mitä vaikutuksia ollut.

Itsellä on kierto hieman pidentynyt (pelkästään hyvä asia) ja ovulaatiota edeltävä vuoto runsastunut heti hirveästi. Se vähän kummastuttaa kaikessa runsaudessaan.

Jaa tämä sivu