Vauvavalmistelu kuvia ;)

Juu just niitä kosteusjuttuja tarkoitin illil..Tuolla näyttäs olevan vähän isompikokoisiakin 11.90e :http://verkkokauppa.babystyle.fi/vk_pages/view/159#vk_page_view/159?&p=3
Ja tänne vaan kaikki mahdolliset vauvahössötyskuvat![:D] vaikka oliskin jo jossakin muualla, täältä ne helpoiten löytyy.
Hoksasin lisätä tän palstan tänne, kun halusin nähdä vielä niitä teidän ihania vauvanurkkauksia, enkä oikein meinannut läytää niitä enää niin täällä on hyvin kaikki pinossa ja mukavasti tulee lisää kuvia kokoajan. JEE![:D] Huomaa, että mammat on tohkeissaan laittamassa kaikkee vauvalle[;)][:D].
 
laitan ny kuvan mein kärryistä(meil tulee vaa vähä eri kuosi mustan kaveriks) joita eilen tuskalla valittiin...3 viikkoo joudutaan ootteleen joten toivottavasti pikku ukko malttaa pysyy tuol masus sinne asti tai muuten voi käydä niin ku miun "enne unessa"...siitä tuolla toisessa ketjussa lisää...

 
Pistetääpäs meidän kotitusvaate ehdokkaat tänne näytille, nää varmaan kerkee muuttumaan vielä. Ovat kaikki 56cm.
 


 
Minäkin laitan meidän kotiutumisvaatteet. Vielä en oo varma kummat valitsen, mutta musta nuo oranssit sopis tohon haalariin paremmin.

Lumialla
onkin kiva kun on tuo huppari vielä päälle, niin ei tuu varmasti kylmä. Mäkin oon pienen villatakin varulta pakannut kassiin. Näistä kaikkien kuvista ihan höperöityy ja nyt todella viimestään tuntee vauvahömpötystä ilmassa[:D][:D][:D]

 
Mulla on tollanen niinku anelsella tuo oranssi asu, mut vihreenä[:D]...Laitan sairaalakassiin ehkä vaan pitkähihaisen perusbodyn ja sukkahousut (vai onkohan ne puolipotkuhousut) sinne nallehaalarin alle..tarviikohan sinne muuta? En taho kovin sieviä sinne sairaalaan ottaa..(taas näitä mun ajatuksia hih[:D])
 
ja pinnasänky.. vähän on viä aution näkönen kun tarttis tota makkaria vähän sisustaa muutenkin

 
Jessic_aa noi teidän vaunut on ihan sairaan söpöt[:)]Mistä ne ootte hankkinut ja minkä merkkiset?
 
noi on ABC Pramy Lux merkkiset yhdistelmävaunut.. niitä saa eri väreilläkin, mutta musta noi oli parhaimmat, varsinkin kun toi kangas on tuolta sisältä sellasta hauskaa retro kuviollista.. ja sit on pehmeellä kantokopalla, mutta meillä on kova kantokoppa [:D] noi ostettiin hobby hallista ja makso 349, mutta halvemmallakin löysin sellasilta sivuilta kun lauranlastentarvike.fi
 
Täytyy minunkin sen verran tänne liittyä, että tässä meidän vaunut. Katsotaan, onnistuiko kuvan liittäminen.



 
Kivoja vaunuja teillä, ja siis niiiin ihania nuo pienet vaatteet [:)] Meillä on myös tuo samanlainen body+housut setti kuin anelsella, mutta vihreänä. Pakko oli ostaa kun kaupassa näin [:)]
 
Ihania valmiita vauvansänkyjä teillä.[:)] Meillä on ihan vaiheessa vielä, äitiyspakkauksen laatikkoon ajateltiin aluksi vauva laittaa nukkumaan. Hirmuisesti olisi kaikkea hankittavaa vielä. Tässä kuvia virkkaamistani jutuista. Voisin virkata vaikka miten paljon ja loputtomasti.[:D]

Näistä tuli kyllä niin tyttömäiset, että jos tulisikin poika niin täytyisi laittaa jemmaan. [;)]

 
Ja sitten villatakki ja myssy, jotka sopisi mielestäni sekä tytölle että pojalle. Housut on vielä tekeillä. Nämä on hieman pienemmät kuin nuo valkoiset. Molemmat tehty alpakan villasta, aivan ihana materiaali, ei kutita ja on todella lämmin.

 
ihania vaatteita lootus [:)] voi kun osais itsekin virkata tai kutoa, ompelu sentään jotenkin sujuu ja ideoita kyllä riittäis.
 
Kivan näköisiä vaunuja teillä ja lootuksen virkkaamat vaatteet on aivan ihania [:)] Kunpa itsekkin osais jotain tehdä..
 
Tässä meidänkin kärryt. Lootuksen virkkaamaat jutut kyllä aivan ihania[:)]Voi kun olis itselläkin taitoa ja näppäryyttä tuohon hommaan. Noita itsetehtyjä osaa kyllä todella arvostaa sit vanhempanakin. Mulla on vieläkin tallella useita äidin tekemiä nuttuja mulle, harmi vaan että ne on hyvin tyttömäisiä[;)]Muuten oisin käyttöön ottanut. No ehkä seuraavan kohdalla sitten...






 
Takaisin
Top