Vauvavakuutus

Nyt on ihan erilailla intoa alkaa miettiä tämmösiäkin asioita :D tarvii tutustua asiaan
 
Niissä tais olla niin et kannattaa olla liikkeellä heti kun voi, koska jos raskaudessa todetaan mitään poikkeavuutta niin vakuutusta ei välttämättä enää saa (esim radi tms) mutta jo otettu pysyy voimassa.
 
Okei. Sit mä alankin tosissani ens viikolla hoitaa asiaa eteenpäin. Mies oli sitä mieltä, et heti kun mahdollista niin hankitaan.
 
Munkin varmaan täytyisi, kun ei tämä raskaus nyt ainakaan helpoimmasta päästä ole päättänyt olla näin ensi metreillä.. Niin laittaa tutkien vaihtoehtoja!
 
Me otettiin esikoiselle rakenneultran jälkeen. Myöhemmin kävi kyllä mielessä, että olis pitänyt ottaa jo aikaisemmin, jos rakenneuä:ssä oliskin todettu jotain poikkeavaa, niin vakuutuksessa olis varmaan suljettu ne ulkopuolelle. Ainakaan Pohjolassa radi ei haitannut.
 
En mä oo ees tienny, että on olemassa joku vauvavakuutus:0 Tuskin miehelläkään on tietoa...
Oon kans Pohjolan asiakas, autovakuutusta ottaessa otin eka Ifistä mut sit pyysin Pohjolasta tarjouksen ja sain YLI PUOLET halvemmalla ja paremmilla ehdoilla. Miehellä on tietysti tyylilleen uskollisena vakuutukset varmaan kaikki eri yhtiöistä... :shifty: Eli sen puoleen melkeen sama mistä yhtiöstä vakuutus otettais.
 
Mistähän saisi voimia alkaa näitä selvittelee.. Ehkä ensi viikolla, kun pitäisi olla vain pari työpäivää :)
 
Siis eka ultra pitää olla tehtynä kai ennen kuin voi sen vakuutuksen hakea?
 
Varmaan eka ultra ja sitten piti ymmärtääkseni olla 12vkoa täynnä? Korjatkaa, jos olen väärässä :)
 
Onko kukaan sen enempää selvitellyt vakuutuksia vielä? :) itsellä tämän viikon tavoitteena olisi niitä tutkailla..
 
Mun piti tänään, mutta pahoinvointi ja väsymys iski aamupäivän opparirutistuksen jälkeen.. vapaapäivät ei sovi mulle, voin paremmin jos on kiire :D
 
Sama juttu! Kunhan jaksan, ni alan hommiin. Eli ehkä aikasintaan loppuviikosta :P
Helpoin kai, jos soittas yhtiöt läpi...
 
Mä aattelin eka kysyä samasta missä on kotivakuutus ja muut sekä auto. Yleensä keskittäminen on kannattanut :D ja sit otan siihen vertailuun pari kilpailijapuljua mukaan
 
Sama juttu. Pitää vaan ne sisällöt syynätä tarkkaan kun niissä(kin) tuntuu olevan porsaanreikiä kun alkaa vertailla...
 
Jep, niissä tuntuu olevan kaikenlaisia.. itsekin aloitan varmaan tutkimalla Pohjolan vakuutusta, kun siellä kuitenkin kaikki muut vakuutukset.. Mutta jos se ei tunnu hyvälle, niin sitten joku muu..
 
Meillä on lähitapiolassa ja sieltä nettisivuilta en löytäny mitään järkevää infoa sisällöstä... Pohjolassa on miehellä joku vakuutus, et sinne suuntaa sit sen jälkeen varmaan katseet kunhan tapiola syynätty...
 
Meillä on Pohjolassa kaikki, joten jos aBu selvittelet, niin infoohan tänne :) Mies tosin oli sitä mieltä, ettei oteta. Riippuu hinnasta ja omavastuusta / vuosi.
 
Keskiviikon tavoitteena voisi olla selvittää vähintään Pohjolan vakuutus, jos muuta ei jaksa. :)
 
Takaisin
Top