Vauvaonnittelut!

Paljon onnea mindezin ja marakatti! Olen vähän kade! Tai aika paljon! :) Mutta kertokaa kuulumisia ja miten synnytys meni / miten siitä selviää! Ja tosiaan syyskuu on JO huomenna!
 
Onnea kaikille vauvansaaneille! täälä on kateellinen paksu akka oottelemassa omaa vuoroaan, koskahan tuo tulee :/ mut tosin mulla on muutto vielä kesken niin ehkä parempi jos ei iha vielä viikkoos yntyis :)
 
Paljon onnea Suna ja lei!!!!
Ja onnea xiinalle ja koko perheelle pienen prinsessan johdosta!!!!
 
Onnittelut Leille perheineen. Onnittelin aiemmin Sunaa, onnittelu koski luonnollisesti koko perhettä :) Jestas että näitä vaaveja alkaa pukkaamaan :)
 
Onnea Onnea Onnea Suna, Lei, Xiina !!

Johan niitä syysvauvoja alkaa tuleen <3
 
Kääk! Yhden yön seudun olin pois netistä niin täällähän paukkuu mammat!

Onnea Suna, Lei ja Xiina

jaksamista vauva-arkeen kun kotiudutte, ja älkää unohtako meitä ja arvokasta tiedonjakoa. Voi tätä nyyttien määrää! <3
 
Kiitos onnitteluista kaikille.  Paljon onnea myös muille synnyttäneille perheineen ja tsemppiä vauva arkeen :-)
 
Johan niitä syyskuisia syntyy ryminällä, ihanaa <3 Hirmuisesti onnea Lei ja Xiina :) Tässähän ihan alkaa jännäämään tosissaan että koska ois oma vuoro!
 
Onnea taas ihan miljoonasti kaikille niille jotka ovat edellisten onnittelujen jälkeen ehtineet synnyttää <3
 
Takaisin
Top