Vauvan persoonallisuus:)

Rosalina

Foorumin legenda
Kesäkuunmammat 2015
Oletteko jo koittanu tulkita, että minkäluontoinen masuvauva on? emoticon
Sitä on ihan hauska arvella, sitte syntymän jälkeen näkee vieläkö on samat elkeet. :)

Meiän Napero taitaa olla huomionkipeää sorttia ja tykkää kovasti paijaamisesta. Ihan sama kuka masua koskettelee ja silittää niin se möyrii kuin vimmattu, vaikka koko päivän! Mitä enemmän masua huomioi, sitä enemmän Napero touhuaa. :P Ja toisaalta jos on suht kiireinen päivä eikä kauheasti ehi masua silitellä niin pikkunen on ihan hissuksiin sittenkin kun ehtii hetkeksi istahtaa ja mulla ois aikaa jutella ja paijailla. emoticon
Ja etenkin se nauttii kovasti siitä että se saa oikein painautua mun kättä vasten, se tykkää työntää itteään masun laitaa vasten isolla voimalla ja kun käden laittaa siihe ni se työntää kahta kauheammin, kuin kissa joka puskee jalkaa vasten. :D ihanuus<3

Semmosina päivinä kun paljon huomioin ja paijalen, se "kommunikoi" hyvin (eli vastaa masun tönimiseen potkaisemalla tasan samaan kohtaan. :)

Välillä sille tulee "itsepäisyys-minä-ite"-hetkiä ja sillo se lopettaa touhuamisen HETI kun laittaa käden masulle ja jatkaa HETI kun käden ottaa pois. :D Ne on semmosia lyhyviä "kohtauksia". ;)

Ja eilen se totteli kiltisti, kun sanoin sille illalla lempeästi että "laitapa kulta nukkumaan vähäksi aikaa kun oot koko päivä touhunnu kauheasti". Se lopetti SAMANTIEN ja oli ihan hissuksiin 15min!! :D Ja loppuillan otti muutenkin iisimmin, liikuskeli kyllä mutta ei touhottanu koko ajan. Voi rakkaus<3 emoticon

 
Meille on vissii tulossa kunnon jääräpää, tai ainaki siltä vaikuttaa..  Välillä saattaa olla kunnon meno päällä, mutta heti ku isi tulee juttelee ja laittaa kättä mahalle, ni loppuu.. ja melkein samantien ku ottaa käden pois ja kääntää päätä, ni jatkuu touhuaminen heti  Tosin oon myös miettiny, että iskän tyttö(tai poika. tyttöä veikkas ultrassa, mut en osaa enkä uskalla asennoituu varmaan tyttöön) taitaa olla tulossa, koska iskällä näköjään on myös rauhoittava vaikutus ..
 
Meillä myös hiljennytään kun iskä laittaa käden mahan päälle, harvakseltaan jatkaa potkimista.. yleensä tulee täysi hiljaisuus heti kun käsi laskeutuu. Ja useimmiten jos laitan omankin käden potkujen kohdalle, ne loppuu heti. Mutta jos lukee esim. lehteä ja käsivarsi lepää mahaa vasten, alkaa useimmiten kova potkiminen sitä vasten.
Ja yöaktiivinenhan meidän poika on, eniten se riehuu juurikin yöllä. En muista kertaakaan heränneeni yöllä niin, etteikö masussa olisi ollut bileet käynnissä.

Tänään soitin ensimmäistä kertaa mun ja miehen "yhteistä biisiä" ja sekin sai mahan heilumaan :D. Ja me ollaan jo monta viikkoa luettu sama iltasatu joka ilta (mies lukee), nykyään pikkukaveri herää aina kuuntelemaan sen :D
 
Meillä alussa möyke mahassa loppu, kun isä laitto käden vatsalle, mut nyt isä on oppinu "kommunikoimaan" pojun kanssa ja se monesti tökkää just siihen kohtaa missä käsi on. Joskus pitää pikaisen puskea mahaa ensin ja siihen tulee sitten vastaus.
Eilen miehen aiemmasta avioliitosta oleva tytär halusi kokeilla ja mä vähän pelkäsin, että joutuuko pettymään. Ei joutunu.. Käsi vatsalle, pieni painallus ja samatien jonkin sortin potku/töytäisy juuri käden kohdalle.
Nyt ku oon taas töissä (erittäin aktiivisena kuten näkyy..heh) niin on ipana ollu välillä jopa liian aktiivinen.. tökkii samaan kohtaan koko ajan.. Ei meinaa vähäisestäkään töihin keskittymisestä tulla mitään. 9 viikkoa.. tai no 8 viikkoa ja 3 päivää vielä... uskottelen itelle et se menee nopeesti....
Aina kun syön ja menen sen jälkeen esim sohvalle, alkaa vatsassa elämöinti.. samoin kun illalla rasvaan mahaani, sen jälkeen on kunnon liikkeet kehissä.. yleensä rasvauksen jälkeen luen sitten kirjaa puoli istuvassa asennossa ja kirja on vatsan päällä tulee kunnon "iskuja"..

Jos olen kävelyllä tai muuten liikkeellä ei silloin tunnu mitään.. Uskottelen itelle et ipana tykkää, kun liikutaan = keinuva liike vatsassa, joten jospa siellä aktiivinen/liikunnallinen poika tulis.
Pääsee sitte äitin ja isän kanssa eräilemään/vaeltamaan. Vaihtelua miehen aiemman avioliiton lapsiin jotka on niin kaupunkilaistyttöjä ku vaan voi olla....
 
Hihi, huippu aihe! Tää meijän kaveri on kyllä niiin vastarannankiiski, ku olla vaan voi! :D Vois kuvitella, että tällä tulee olemaan luja luonne, huh (uhmaikää odotellessa...). :D Hehe. :) Tää vauveli käänsi meille ja kätilölle selkänsä ekassa ultrassa äitiyspolilla. Se nukku, ku mentiin sinne ja kätilö vähän heilutteli mahaa anturilla. Toinen sit vissiin möksähti ja käänsi selän anturille. :D Tässä vaiheessa mieheni sanoi, että tämä on tullut äitiinsä, hah! :D Ja alussa sydänääniä kuunnellessa meni aina karkuun anturia... Nyt ei enää kauas karkuun pääse, ku tila loppuu kesken! ;)

Ja sama homma tuon isukin käden kanssa. Lähes aina, kun vauveli potkii ja meuhkaa mahassa, minkä ehtii (näkyy myös ulospäin) ja isukki tulee laittamaan käden päälle, niin bileet loppuu ku seinään. :D Kyllä se minun kättä vasten potkii, mutta isukin kättä harvemmin, hehhee... =) Ja välillä tuntuu, kuin se tekisi kiusaa tahallaan (ei tietenkään tee, mutta ajoituksen on aika mainioita). Esim. kun lähden ajamaan autolla, niin se tykkää heilutella päätään minun pissarakkoa vasten. Oikein mukavaa, heh! :D Siinä sitte lirit melkeen housuissa yritäppä ajella vaan eteenpäin... Että tämmönen kaveri, hauskaa tosiaan sitte nähä onko samanlaisia vinkeitä syntymän jälkeenkin. ;)
 
Epäilykset tämän salamatkustajan temperamenttisuudesta senkun vahvistuu (oiskohan äidiltä perittyä... ;D).
Pikkusella on kovat jalkajumpat menossa. Nostin paidan helman ylös, että voin seurata masun hytkymistä, mutta hän päätti lopettaa siihen paikkaan (ihonmyötänen toppi päällä ja sen päällä löysä kesäpaita), ja kun laskin helman takas alas, niin villi monotus jatkuu. :D Täytyy siis joku yksityisyys olla? ;)

Eikä ainakaan säikky tapaus ole, kertaakaan ei ole säpsähtäny masussa, vaikka ois kuulunu joku äkkinäinen kova ääni, tai edes eilen kun kiljuin tiputtaessani ison ruman hämähäkin paperista, jolla yritin liiskata sen seinältä. Vauva se ei ollu moksiskaan.. :P Että tuo on on sitte isin puolelta tullutta rauhallisuutta..
 
Takaisin
Top