Vauvan kuvia

anjuska mashaAllah kuinka ihana :)

satru kyllä huomaa että pikkunen on tyytyväinen, mikä ilme ja ihana kuva mashaAllah :)
 
Gatusa: joo, tuo toukkapussi on kyllä mainio, tyttö rauhottui heti kun laitoin hänet sinne ja hymy kertoo kyllä paljon :) Tosi tyytyväisen oloinen tyttö ollut muutenkin, yöllä ehkä vähemmän kun pitää tissitellä paljon ja äiti ei ehkä ole niin nopea siinä tissin antamisessa kuin päivisin :)
 
En ole täällä paljon käynyt viimeaikoina, kun tämä ei aina kirjaudu tänne helposti. Joskus olen lukenut kuitenkin täällä juttujanne. Facebookissa olen kuitenkin paljonkin. Mutta tässä minä nyt olen, prinsessamme syntyi 10.12. klo: 18:49, synnytys oli nopea ja sujui juuri niin nappiin kun voi vaan toivoa. Ainoa harmi oli spinaalipäänsärky, jonka sain, mutta sekin jo helpottaa. Tytön mitat on 3820 g, 51,5 cm ja pää 35 cm. Bilirubiiniarvot olivat vähän koholla, mutta sinivaloa ei tarvittu :)
 

Liitteet

  • WP_20141213_002.jpg
    WP_20141213_002.jpg
    363.4 KB · Katsottu: 168
Voi on sulla suloinen pieni I-P! :love7 Meilläkin on täällä pikkunen tonttulakki odottelemassa, tosin eipä taida olla sille käyttäjää sittenkään tänä jouluna. Aion kyllä ottaa vauvasta tonttukuvia vaikka syntyisi sitten vasta ensi vuoden puolella, onpahan ensi vuodelle joulukorttikuvat valmiina:santa
 
Voi kuinka suloinen pieni tonttutyttö teillä eevis! :)
 
Takaisin
Top