Vauvan huone

Ihanan väljän näköistä senjoralla. Meillä tulee pieneen makkariin pinnasänky kiinni omaan sänkyyn, kunhan saadaan se hankittua. Vauvan vaatteet ovat laatikostossa toisessa huoneessa.
 
Joo noh tosin pieni huone toi kyllä on. Lapselle se vielä menee mutta teininä aika pieni huone tai kun alkaa koulun kun pitää olla kirjoituspöytää ym. Super huonosti suunniteltu pohjaratkaisu kun seinätilaa niin vähän. Kuvat otettu juuri vastakkaisistä seinistä, ja niiden molemmissa päissä joko vaatekaappi jossa kaapin ovet täytyy saada auki, ja toisella puolella ovi sekä ikkuna.
 
Helsingissäkös te asutte SenjoraG? Kyllä mä sen kirstun haluan, ei kerrota vaan meidän isännälle. :wink

Jos laitat mulle yksityisviestinä tietoja, siis tili- ja osoitetietoja meinaan, niin rupean suunnittelemaan reissua teillepäin.
 
täällä tapetit poistettu ja maalattu, niin seinät kuin pinnasänkykin. Sisustustarrakin löytänyt paikkansa ja kalusteet oottaa kasausta, en vaan pääse laittaa loppuun sillä katto tarvii vielä laittaa ja minä en sitä saa tehdä :/ ja isännällä on niin kiire töissä ja pihahommissa ettei ole joutanut. Laitan kuvaa myöskin kun on valmista. Minullakaan ei ole tarkotus hoitopöytää laittaa, lipasto ajaa asian.
 
Meillä varmaan suunnitelmat vähän muuttuu sen mukaan joudunko sektioon vai en. Jos joudun, niin täytyy pinnasänky laittaa ihan oman sängyn viereen ja siihen välittömään läheisyyteen vaipat ja ainakin alusvaatteet vauvalle. En sitten tiedä tarvitsenko itsellekin jotain tarvikkeita särkylääkkeiden lisäksi... Ainakin paljon yösiteitä jos jälkivuoto on yhtä kovaa kuin synnytyksen jälkeen ja onneksi meillä on makkarissa oma vessa. Ei tarvitse hortoilla öisin mihinkään muihin huoneisiin ja muu perhe saa nukkua suht rauhassa. Täytyy varata paljon myös nänninsuojia jos maitoa tulee yhtä paljon kuin viimeksi... Meille on tulossa pinnasängyn päälle laitettava hoitoalusta, mutta lisäksi on varmaan jonkinlainen lipasto keksittävä jostain noille vauvan tarvikkeille. Niille on ihan omat kaapit tulevassa vauvanhuoneessa, mutta sinne ei varmaan moneen kuukauteen viedä pientä nukkumaan.
 
Meillä ei ole vieläkään pinnasänkyä tai lipastoa vauvan vaatteille. :sad001 Mies hylkäsi mun ehdotukset muttei ole tehnyt elettäkään, että saataisiin tilalle jotain muuta. Alkaa jo ärsyttää toi sen saamttomuus näissä asioissa. Kirjahylly pitää myydä pois ja nyt se on tossa pinniksen paikalla tyhjänä. Pitää varmaan ite tehdä kaikki asiat, jos tahdon vauvalle jonkun oman nurkan tästä kämpästä omistaa. Suututtaa.
 
Miizu - Ihana pituus taulu..mistä hommattu? Meille kun sellainen pieni Apina tulossa niin toi olisi mainio.
 
Ovatko vauvat ja mammat olleet huoneisiinsa tyytyvaisia? Meilla laitettiin pinnis vanhempien makkariin, kun ei alkuun voi vauvaa eri huoneessa ainakaan oisin nukuttaa. Tehdaan se sisustus sitten valmiiksi, kunhan vauvaa ei tarvitse oisin imettaa niin usein ja isanta keksii mihin laittaa tietokoneensa sun muut tyokamat. (Multa puuttuu nykyaan a:n ja o:n paalta pisteet...)
 
Takaisin
Top