Vauvalle Nimi

Romina: Juu siis mun mummihan on aivan innoissaa tästä vauvasta. Suunnitteli et jää eläkkeelle 2 vuoden päästä lapsen takia et voi sit touhuta senkaa kaikkea :D Meiän mummi on just sellanen joka on koko aja tekemäs jotai, matkustelee ym. Teräsmummi :D ei yhtään vanhan oloinen. Ja nyt se on vasta sen 63 täyttänyt , niin jospa se eläis vaikka vielä sit ku lapsi on itse 20 ;) 
 
Höh, miten tuosta tekstistä nyt näin isoa tuli... Minkä kokoista fonttia muut käyttävät? Katsotaas miten isoa tästä tulee...
 
Jimima: minä ainakin käytän tuota fonttia millä tää rupiaa kirjoittaan eli tuo normi 12
 
Meillä on tälle tytölle jo aika varmasti nimi valmiina. Useampaa nimeä on tässä pyöritelty jo jonkun aikaa, mutta ihan hetki sitten vasta löydettiin sellainen nimi, joka meitä molempia miellyttää kovin. Mies itseasiassa jo kutsuu vauvaa tällä nimellä :) Itseäni houkuttaisi jo niin paljastaa nimi kaikille, mutta miehen toivomuksesta pidämme nimen salassa ristiäisiin saakka :)

Ja vähän offtopic.. Meitä on täällä 5 sukupolvea komeasti koossa minun puolelta sekä äidin että isän puolella! Vauvalla on siis iso joukko mummoja ja pappoja odottamassa, 6 mummoa ja 5 pappaa/vaaria :)
 
Meillä kävi niin hyvä tuuri ettei nimistä tarvinnut käydä käden vääntöä, molemmat melkein samaa nimeä mietitty tytölle ja pojalle. Meille ei siis tuottanut ongelmia eikä päänvaivaa miettiä nimiä =)  Eli nimet tiedossa molemmille :)
 
Meilki oli tosi helppo päätös tän tytönkaa :) pojan nimeä ei olla ees mietitty ja mietitään vasta sit jos se onki sit poika. Toivottavasti tulee tyttö. Muuten saa aika tyttömäsien huoneen + vaatteet :D
 
:D Täällä samat tunnelmat. Tytölle nimi löytyi suht helpolla. Että toivottavasti ultran tyttölupaus pitää! Ja tosiaan melko paljon on vaaleanpunaista vaatetta, että siinäkin mielessä se tyttö sais nyt tulla!
 
Takaisin
Top