Vauva kuumeilua

Laura91

Vasta-alkaja
Pillereiden lopetuksen jälkeen meneillään toinen kierto. Ovulaatiosta n.9 päivää ja nyt muutamana päivänä outoa tunnetta alavatsan alueella; jomotusta, pistäviä/viiltäviä kipuja ja paineen tunnetta.. Ajoittain lämpö koholla 36,8-9 (normaali lämpö 36,1-2) aamuisin pää särkenyt. Aluksi oli nännit tosi arat, nyt rinnat sivusta arat. Ja yks minkä olen havainnut "epänormaaliksi" on se että ilmavaivoja huomattavasti normaalia enemmän.

Voisinko olla raskaana?? :Heartred
 
Niinhän se kertoo, mutta haluisin vähän kuulla että miltä "oireet" muiden mielestä kuulostaa.
Olisi ensimmäinen lapsi, ja niin toivottu. Vähän hukassa että mitä kaikkea oireilua voi olla ja kuinka nopeasti voi ilmetä :)
 
Oireista kun ei tiedä, ne vaihtelee ihmisestä riippuen... Onhan niitä kiva arvailla, mutta niistä ei voi kyllä päätellä mitään. Itselläni ainakin pillereiden lopettamisen jälkeen oli joka kuukausi eri oireet :)
 
Minulla oireeton kuukausi oli se, jolloin olin raskaana. Sitä ennen tutkailin liikaa itseäni ja kehittelin oireet. Siks mäkään en luota muuta kun testiin :)
 
itselläni myös menossa toinen kierto pillereiden pois jättämisen jälkeen, se on kyllä hassua miten sitä eri tavalla kehittelee raskausoireita ja kuuntelee kaikkia nipistyksiä ja kolotuksia :grin
:p mutta testiä en lähde tekemään ennekun on reilu kuukaus menkkojen alusta kulunut, siis jos ei ala menkkoja kuulumaan :)
 
Itsellä oli täysin oireeton, sitten kun kuukautiset olivat myöhässä, niin menkkamaisia kipuja joinakin päivinä. Vasta testin jälkeen (viikko 7 näin jälkikäteen tietäen) alkoi tulla rintojen artistista, etovaa oloa ym.

Yksittäisiä väsymyspäiviä oli ollut ja kahvi oli alkanut närästää - mikä ei ollut erityisen tavatonta.

Itse olin psyykannut itseni uskomaan, ettei nopeasti voi tärpätä, jotta saadaan rauhassa yrittää ilman paineita. Tiedän kyllä ihmisiä, joille on viikolla 5 tullut pahoinvointia.
 
Mulla tuntui ensin siltä kuin kuukautiset olisivat alkamassa. Pientä nipistelyä ja jomottamista alavatsalla. (En siis tuolloin tiennyt vielä olevani raskaana ja luulin menkkojen alkavan.) Aika pian tuli sitten plussa testiin. :)
 
Mäkin luulin, että mun menkat alkais, kun jomotti ihan yhtälailla selkää ja vatsaa. No ei niitä sitten kuulunutkaan, vaikka odotin rauhassa viikon. Sitten tein testin ja näytti plussaa. :) Olisko ollut joskus rv 5 tai 6, kun alkoi rintoja aristaa niin pirusti ja oli kuumeinen olo. Eli käytännössä noilla viikoilla alkoi raskausoireet.
 
hmmm...pitääpä nyt vähän kuumeilla... tässä muutamana päivänä on tullut vihlaisuja vatsaan ja hiukan miettinyt että jokohan siellä kiinnitytään... tai sitten on vaan jotain "normi" nipistelyä...:)
 
Sen jälkeen ku vuosi sitten jätettiin ehkäisy pois niin ekassa kierrossa luulin jo jääneeni raskaaksi ja kuvittelin itselleni pahoinvoinnin :D sitten pääs peräti itku kun kuukautiset alko kun olin ollu ihan varma. Sitten kun viimein plussasin ni en päivääkään kärsinyt pahoinvoinnista (: oireet on niin yksilölliset että kannattaa luottaa vaan testiin
 
Joo mulla kans yritystä takana toista vuotta, kuvittelin aina että tulisipa oireet mulle ja oisin raskaana! Vaan ei vaikka kuin yritin tehä testejä niin aina menkat alkoivat.. :sad001 Nyt viikko sitten hoksasin ku "lopetettiin" se tosiyrittäminen, että muahan pissittää kokoajan ja sitte tein plussan (vihdoin ja viimein!) nii aloin tunnistaan joitain oireitakin. :)
 
Takaisin
Top